15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de ManageCasa

La solution de gestion immobilière automatisée, interactive et intuitive de ManageCasa est spécialement conçue pour les gestionnaires immobiliers, les associations et les propriétaires qui gèrent des logements individuels ou collectifs, ainsi que des hébergements étudiants, des associations de propriétaires, des syndicats de copropriété et des unités commerciales. La gestion des locations et des associations est simplifiée pour ceux à la recherche d'une approche web et mobile complète afin d'augmenter leur efficacité et de stimuler la croissance de leur activité, en bénéficiant d'une suite produit complète.

Qui utilise ManageCasa ?

Les entreprises de gestion de biens locatifs professionnels, les associations de propriétaires et de copropriétaires et les propriétaires particuliers.

ManageCasa Logiciel - 1
ManageCasa Logiciel - 2
ManageCasa Logiciel - 3
ManageCasa Logiciel - 4
ManageCasa Logiciel - 5

ManageCasa ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ManageCasa

ManageCasa

3,9 (26)
1,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
89
2
3,8 (26)
4,2 (26)
4,3 (26)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
74
Intégrations introuvables
4,4 (16)
4,4 (16)
4,4 (16)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à ManageCasa

eUnify
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des comités
Gestion des documents
Traitement des paiements
Condo Control
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de biens
Portail des locataires
Suivi des locataires
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Reporting financier
Revenu et bilan comptable
AppFolio Property Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Suivi des locataires
Suivi des locations
Smartwebs
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de biens
Gestion des comités
Gestion des documents
MobileUp
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
DoorLoop
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Portail des locataires
Suivi des locations
Rent Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de biens
Comptabilité
Suivi des locations
Rentec Direct
Fonctionnalités les mieux notées
Création de baux
Gestion des biens
Paiements en ligne

Avis sur ManageCasa

Note moyenne

Note globale
3,9
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
4,3
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
8%
3
23%
2
4%
1
12%
Renny
Landlord (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

The Up and Coming Cloud Platform for Property Managers

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : ManageCasa is a cloud based product that is mobile friendly that can be used from anywhere at anytime. It is extremely cost effective, easy to set up, implement and use. I was personally able to take a Property Management Company from a completely manual system to a completely computerized system in no time

Avantages :

ManageCasa is one of the newer software products out there but that’s definitely one of its advantages! Their tech support is ALWAYS available at no additional cost! Live support during business hours and ability to submit support request(s) outside of regular hours. They go above and beyond to help you get your question/problem resolved.

Inconvénients :

Sometimes performance can a bit slower than I’d like.

Shelly
Volunteer HOA VP and Treasurer (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

A++++ Customer Service

5,0 l’année dernière

Commentaires : Fantastic customer service and support

Avantages :

The best part about Manage Casa is if there is a problem, someone is always available to help solve the problem.

Inconvénients :

Would like some more board related features like a voting record.

Alawhie
Alawhie
Systems Implementation (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Horrible way of addressing clients

1,0 l’année dernière

Avantages :

We never even got to using the software since the CS experience was ridiculous off the bat

Inconvénients :

So I had a chat with a representative named [sensitive content hidden] who came across in a very unprofessional manner. As a prospective client, I asked for them to send me documentation via a business email address which I provided(Various Product Offerings, Ts&Cs, How pricing works etc). I would assume that this is fairly standard for a client to ask. He told me that he requires a working live website for him to send me the necessary documents. I didn't quite see the sense in this and mentioned why I think so, but I wasn't going to make a big fuss about it either, since policy is policy. I proceeded to signing up for a 14 day trial with a different email address (personal address since I did not want any promotional emails to end up in the business email address if I did not like the product). I am absolutely disgusted by the response that I received regarding the use of two different addresses. The representative [sensitive content hidden] somehow had the nerve to tell me that I am showing all of the standard "red flags" due to no website (which startup has a website?) and using different email addresses, which "validates his thoughts" on not sending me the relevant documents. Even if these are some red flags, it is NEVER OKAY to imply to a client that they are seeming sketchy/illegitimate. Jumping to conclusions and making customers feel uncomfortable is not good business practice. Your product can be good, but if you have no way of addressing clients appropriately your company will loose potentially valuable cl

Monika
Property Manager (É.-U.)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

would recommend

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : overall experience has been positive, I thoroughly enjoyed the set up process as I was walked through everything with the software before hand. I am also pleased with the support from the managecasa team whenever I have had a concern.

Avantages :

its functionality and ability to access on the go.

Inconvénients :

Verifying our bank account took longer than expected

Amy
Financial Manager (É.-U.)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

ManageCasa is a great way to manage your homeowner's casas

5,0 l’année dernière

Commentaires : We started doing the financials/accounting in house for one our properties and the other software platforms were too big or are hard to use.

Avantages :

The customer support is by far the best! Their response to support tickets is quick. The training is thorough and detailed. The team is friendly and patient. Plus they have videos to help with the process.The templates to download homeowners, transactions, and transactions is really easy to download. The set-up for our property was easy to integrate especially when we had to start from scratch. I like how the properties, vendors and homeowners, transactions are able to sync together. We had to send out a mass email to the homeowners and with adding documents and that went smoothly. They really put a lot of thought into this product and the features.

Inconvénients :

The ACH set-up can be tricky for the homeowners that aren't tech savvy.