Description de StoriiCare

StoriiCare is a software platform for adult day care centers, assisted living providers and care homes.

Used as a tool to instruct, record and improve quality of care, it enables care staff to digitally record their care, providing management with oversight and reducing common industry inefficiencies. StoriiCare also connects families to their loved ones, allowing them to contribute to their care and be informed of events in their life.

Qui utilise StoriiCare ?

Senior Care Sector - Adult Day Care, Assisted Living, Nursing Facilities, Care Homes, Care Communities, Housing Associations, Domiciliary Care, Care at Home, Live-in Care

Où peut-on déployer StoriiCare ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Chromebook (ordinateur), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

À propos de l'éditeur

  • par StoriiCare
  • Situé à Berkeley, É.-U.
  • Fondé en 2014
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • par StoriiCare
  • Situé à Berkeley, É.-U.
  • Fondé en 2014
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

États-Unis

Langues

anglais

StoriiCare en vidéos et en images

Vidéo de StoriiCare
StoriiCare Logiciel - 1 - aperçu
StoriiCare Logiciel - 2 - aperçu
StoriiCare Logiciel - 3 - aperçu
StoriiCare Logiciel - 4 - aperçu

Comparez le prix du logiciel StoriiCare avec ses alternatives

À partir de

s/o
7,00 $US/mois
s/o
N/A

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Non

Fonctionnalités - StoriiCare

  • API
  • Aide au codage
  • Aide à la décision
  • Certifié ONC-ATCB
  • Clôture de réclamations
  • Conforme HIPAA
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation médicale
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des modèles
  • Gestion des recettes
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Graphiques
  • Interopérabilité clinique
  • Messagerie instantanée
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des rendez-vous
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Prescription électronique
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Reconnaissance de l'écriture manuscrite
  • Reconnaissance vocale
  • Saisie de commande
  • Stockage de documents
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des références
  • Tableau de bord d'activités
  • Utilisation significative certifiée
  • Vérification de l'admissibilité à l'assurance

Logiciels de dossier patient informatisé : afficher la liste complète

  • API
  • Accueil des patients
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Audit des dossiers clients
  • Authentification multifacteur
  • Autopaiement
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Conforme HIPAA
  • Conformité RGPD
  • Dossiers d'antécédents médicaux
  • Emplacements multiples
  • Enquêtes et feedback
  • Facturation
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des cas
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des listes de cas
  • Gestion des lits
  • Gestion des patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des références
  • Gestion des tâches
  • Gestion des évaluations
  • Graphiques
  • Intégration DMP/DMI
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Notes d'équipe
  • Notes de cas
  • Notes de groupe
  • Notes sur l'évolution
  • Outil d'évaluation clinique
  • Participation des patients
  • Planification de traitement
  • Portail libre-service
  • Profils des candidats
  • Présentation graphique des données
  • Rappels
  • Rapports de suivi
  • Rapports et statistiques
  • Signature électronique
  • Suivi des activités
  • Suivi des autorisations
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des paiements
  • Télémédecine
  • Vérification de l'admissibilité
  • Évaluation du niveau de soins

Logiciels de gestion des cas médicaux : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Conforme HIPAA
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Facturation
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion des activités
  • Gestion des admissions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des incidents
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des plans de soins
  • Gestion des repas et de la nutrition
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des évaluations
  • Gestion du personnel
  • Graphiques
  • Historique des médicaments
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Outils de planification
  • Personnalisation
  • Planification automatisée
  • Planification des tâches
  • Planification des événements
  • Planification des événements et des activités
  • Portail libre-service
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
  • Stockage de documents
  • Suivi de la progression des tâches
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des factures

Logiciels pour aide à domicile : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Conforme HIPAA
  • Contrôle MDS
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Dossier médical informatisé et partagé
  • Facturation
  • Fonctions pour aides à domicile
  • Fonctions pour maisons de repos
  • Fonctions pour service des activités
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la santé à domicile
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des incidents
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des réhabilitations
  • Gestion des transactions
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des évaluations
  • Graphiques
  • Intégrations de tiers
  • Outils de planification
  • Planification d'activités
  • Planification du personnel
  • Portail libre-service
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Soins cliniques
  • Soins gériatriques
  • Stockage de documents
  • Suivi aide-soignants
  • Suivi des activités
  • Suivi des feuilles de soins
  • Système d'intervention médicale
  • Tableau de bord d'activités
  • Évaluation des résidents

Logiciels pour établissements de soins de longue durée : afficher la liste complète

Alternatives à StoriiCare

Plus d'alternatives à StoriiCare

Avis sur StoriiCare

Lire les 18 avis

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par note

5
13
4
3
3
2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Kathryn C.
Program Manager (É.-U.)
Psychologie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Extremely user-friendly, person-centered approach to data management

5 il y a 12 mois

Commentaires : StoriiCare's product is top of the line, absolutely unmatched in other database software particularly for Adult Day Programs such as my organization. What I have been the most impressed with, however, is the customer service. Every person on my team was able to have private training sessions with a StoriiCare team member, allowing them to learn the software at their own pace and ask any relevant questions. I would give StoriiCare a 10/10 and am confident this software will become a staple in all high efficiency senior programs.

Avantages :

Everyone in my organization has enjoyed this software, even those who take a bit more time in adopting new technologies. I think the interface is perfect, very simple and no fuss. I like the importance of photos, for staff and service users, in this software as a visual cue is extremely helpful in note taking and task assignments.

Inconvénients :

I found everything in this software easy to use.

Tonya H.
Program Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Program for Adult Day Cares!

5 il y a 12 mois

Commentaires : StoriiCare has been a wonderful experience from the moment we reached out for a demo to them assisting with setting up our account. Their whole team have been wonderful to work with!

Avantages :

StoriiCare was user friendly for all cognitive levels. Allowed the flexibility to personalize it to our centers needs.

Inconvénients :

We currently have not run into anything about the program we do not like!

Ben R.
Co-ordinator (R.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Health and Social Care Perspective

3 il y a 2 ans

Avantages :

The Care Planning and Outcomes modules are good, as well as the Look and Feel of the site as a whole. We have had good feedback about the mobile app and the help chat too. The ability to request features and see the roadmap as it progresses is useful and gives a platform to shape the product. StoriiCare has given us a good solution to digital care planning and is mostly easy to use and intuitive.

Inconvénients :

Some features which we believed were already functioning from the initial sales pitch and demo are not yet implemented such as custom forms, custom tasks, custom assessments. The format of care plan (and other) exports is not very well implemented as there is no page break logic included. Many features added seem to be aimed towards a different user base than our own sector - with many additions being focused on US centric day care centres.

Arlene H.
Leisure & Wellbeing Officer (R.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

StoriiCare - The Social Care Technology We Have All Been Waiting For

5 il y a 3 ans

Commentaires : I have really enjoyed using StoriiCare and find it has made a big difference to my workload. It frees up time to invest in doing more with the service users, which is what my job is all about. It is person-centered care at it's best, it gives you the opportunity to tailor activities to certain individuals as well as providing you with detailed monthly (or weekly if you choose it) analytics. Which is helpful in providing a good understanding of what service enjoys most and which service users could be doing a bit more activities on a weekly basis. As mentioned above, I know if I have any questions, issues or inquiries the StoriiCare team are an email or phone call away and will give me the help I need promptly and deal with any issues efficiently. The support team has been extremely helpful and can be relied upon to give advice or technical support when required. Overall, I would recommend StoriiCare to anyone working within a social care environment, it makes life easier and allows family members to be more involved and see what their loved ones are doing on a daily basis. StoriiCare will become the software you can't live without.

Avantages :

When my employer first decided to get StoriiCare installed in our new care facility, I was unsure of the benefits or just how much it would make life easier for me. I was pleasantly surprised! StoriiCare has become such an invaluable tool for me, (I am a Leisure & Wellbeing Officer) my notes and feedback change daily depending on what activities I have planned. Now i can log group activities, who attended, who refused, plus log their level of enjoyment and engagement. It sounds time consuming, but i can literally do it within 20 minutes (or less). I can work with individual service users and log activities direct to their own page if I have had some one to one time with them too. We have StoriiCare set up on a TV screen in our reception area which gives the planned activities for the day plus there is a public gallery function which allows me to upload any amount of photos of my choosing. Visitors love to come in and see pictures of their loved ones joining in activities and stop to look at the screen. New visitors to the home also get to see how active and happy the service users are living here which gives them more confidence in us. Another feature with this software is you can give access to family members, allowing them to become family admin to their loved one's StoriiCare page. Viewing photos and what activities they've been involved in. The StoriiCare team are always on hand to lend support when required, prompt response and friendly staff to talk to.

Inconvénients :

I do not have any 'cons' as such, but it does take a bit of time when first installed to set up all the service users profiles and profile picture etc. Once you have got it all set up though, the rest is a breeze and extremely simple to use once you have the hang of it. You can use it from your phone while on the go through a very handy app or if you have more time you can update StoriiCare from any laptop or computer. I tend to take photos every day on my phone and upload them straight on to the StoriiCare app which works best for me.

Barbra D.
Operations Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Hearts & Minds

5 il y a 3 ans

Commentaires : We have not experienced any difficulty at this time. The suggestions (feature requests) we submit to StoriiCare are always received and responded to in a timely manner with a full explanation. If these requests are something which require further research then StoriiCare will inform you of this or the timeline of when the request will be implemented. In addition, any issues (bug requests) you may report to StoriiCare which require attention are always resolved in a timely manner.

Avantages :

User-friendly, multiple features, innovative. StoriiCare continues to improve its product by upgrading functions to provide users with greater functionality and ease of use. StoriiCare is about listening to its users . Suggestions provided by users of StoriiCare provide StoriiCare with the necessary feedback to assist them with continually improving their product.

Inconvénients :

I have no cons at this time regarding this product.