17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de BoostHQ

BoostHQ est une excellente base de connaissances qui permet aux entreprises de créer, de partager et d'indexer les connaissances de leur entreprise. Disponible sur le web et le mobile, les employés peuvent facilement accéder à la plateforme et y contribuer à tout moment. BoostHQ s'intègre aux outils métier et prend en charge les types de fichiers que vous utilisez déjà (documents, outils de stockage en ligne, articles en ligne, vidéos et liens web). Planifiez une démonstration pour voir comment BoostHQ peut fonctionner pour votre équipe.

Qui utilise BoostHQ ?

Des équipes hautement fonctionnelles qui traitent quotidiennement un nombre élevé de contenus. BoostHQ devient la référence pour toutes les connaissances de votre entreprise.

BoostHQ Logiciel - 1
BoostHQ Logiciel - 2
BoostHQ Logiciel - 3
BoostHQ Logiciel - 4
BoostHQ Logiciel - 5

BoostHQ ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

BoostHQ

BoostHQ

4,8 (10)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
7
4,8 (10)
4,9 (10)
5,0 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
7
Intégrations introuvables
3,6 (8)
2,8 (8)
3,4 (8)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à BoostHQ

Arkadin Anywhere
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
MangoApps
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Outils de collaboration
Stockage de documents
eXo Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion des tâches
Outils de collaboration
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Suivi de l'inventaire
Traitement des commandes
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des clients
Axero
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Recherche en texte intégral
Stockage de documents
XWiki
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de la base de connaissances
Mise en forme de texte
Jalios
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des newsletters

Avis sur BoostHQ

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
20%
Musliah
Musliah
Human Resources Executive (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Knowledge management feature is excellent

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

I'm pretty interested in a database for storing information, but it's tough to explain exactly what I'm looking for. The option to create separate folders for various tasks and information is advantageous to us. A calendar function, which we had asked for, was also implemented.

Inconvénients :

Whereas I was expecting to find a place where I could build and manage, what I've found is simply a readily available cloud storage space. Outstanding in many aspects, but maybe not the best possible situation overall. It's been a beneficial tool. However, I wish the q&a section was mobile-friendly.

Srdjan
Owner (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Appareils médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great online knowledge library for my customer service team

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We started using BoostHQ along with SkyPrep in May 2018 when we opened up our new online store. We have employees overseas and as we are growing the company it's getting increasingly hard to do one on one training. We created a training program that is available on and delivered through Skyprep and a resource library on BoostHQ. We mainly use BoostHQ for our customer service team. It eliminates the need to constantly ask questions and hunt for answers, they know exactly where to find the info they need.

Avantages :

Easy to upload and organize files, great search function, easy to use

Inconvénients :

Not something crucial, but if I had to add something to the wish list, having access to the content offline would be it.

Jessica
Site Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

We really like BoostHQ, there are a few bells and whistles I wish I had but overall happy with it

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : -easy knowledge storing platform
-easy place to reference
-cloud storage

Avantages :

We really like the ability to make several different compartmentalized sections for different projects and data. I love the idea of a knowledge storing system but its always hard to put into words what I really need. While looking for a place that we could use for training and basic "how to" knowledge we stumbled upon boostHQ and I must say that I am happy with the overall system especially for the low price point of nothing at all!

Inconvénients :

I wish it had a few more bells and whistles like editable content, or more intuitive pages, its hard to just rely on making things outside of a database. What I was hoping to find was an area to create and maintain, this is more just a storage cloud that's easily accessible. great in a lot of areas but not the best.

Vikas
Vikas
CEO (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

BoostHQ is a great platform to collaborate on projects.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : - helped us collaborate on projects
- Knowledge accessibility
- increase productivity

Avantages :

I've set up BoostHQ for my marketing agency. I found it easy to create groups for my projects and since we've moved our sharepoint work to BoostHQ its definitely easier to find everything. Having comments on the files and links has been a huge plus for us since we don't have to have to email each other for every edit or update in a project.

Inconvénients :

I like the reports about our content, but it would be better if I could just download them whenever we finish a project.

Negar
Negar
Registered Nurse (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

BoostHQ helps us easily share best practice tutorial videos, guidelines and clinical procedures.

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : - spend less time looking for information
- employee engagement

Avantages :

BoostHQ has been such a great tool for our nurses. We uploaded all of our procedures and guidelines as well as informative videos, and now they're accessible by phone while on the job. The BoostHQ support team really listens and helped us with all of our questions. They also released a calendar feature that we had requested.

Inconvénients :

I wish the question and answer feature was available on mobile since we're usually on the go, but otherwise this has been a really useful product!