15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de LoanCirrus

L'éditeur aide les prêteurs à améliorer leurs services de prêts. LoanCirrus prend en charge l'accueil de nouveaux clients en ligne et en agence. Processus et règles de prêt personnalisés. Profitez de puissants outils de gestion des prêts et de recouvrement des remboursements, ainsi que d'un reporting complet. Concevez l'expérience Fintech que vos clients méritent, du premier contact jusqu'au paiement. LoanCirrus s'intègre entièrement à REACH, la plateforme de création de l'éditeur. Tout est simple, transparent et fonctionne en temps réel.

Qui utilise LoanCirrus ?

Une solution de FCX (Fintech Customer Experience) entièrement personnalisée, numérisée et intégrée. LoanCirrus fournit une solution de bout en bout pour répondre aux besoins modernes en matière de montages et de prêts numériques.

LoanCirrus ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LoanCirrus

LoanCirrus

4,5 (11)
1 000,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
50
Intégrations introuvables
4,3 (11)
4,6 (11)
4,4 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
205
4,4 (4 161)
4,3 (4 161)
4,4 (4 161)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LoanCirrus

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
Axe Credit Portal
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
timveroOS
Fonctionnalités les mieux notées
API
Gestion des contacts
Paiements électroniques
The Mortgage Office
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Gestion des emprunteurs
Traitement des prêts
Mortgage Automator
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des portefeuilles de prêts
Gestion des prêts
Traitement des prêts
The Loan Office
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Turnkey Lender
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Rapports et analyses
Traitement des prêts
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
HES LoanBox
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des emprunteurs
Gestion des portefeuilles de prêts
Rapports et analyses

Avis sur LoanCirrus

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
3
9%
1
9%
Sanjie
Sanjie
Campaign Executive (Jamaïque)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Although the software requires a bit configuration the support team is responsive & knowledgeable .

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : The confidence to scale my business.
Access to industry relevant information.

Avantages :

1. I like that the software can be integrated with debt collectors. 2. I like that I'm able to rate my clients and assess the level of risk they pose based my predetermined criteria. 3. I like that it generates output documents such loan agreements and it also allows me to store my input documents such customer identification and proof of address all in one place. 4. I like that there's a free trial period before having to commit to subscription. 5. LoanCirrus allows me to access the same technology that much larger institutions have access to. 6. LoanCirrus is customizable. 7. The customer support team is always available, very knowledgeable and the turnaround time is impeccable. 8. The team publishes articles on industry trends, standards and how to use the application efficiently.

Inconvénients :

LoanCirrus requires a lot of configuration and as such it may take the user some time to get over the learning curve.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

It's been an overall good experience so far. It's saved me so much time and money!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Saves money and time.

Avantages :

I didn't have to hire another employee because it covers so many bases in my business. It fills out application forms so I don't waste paper and I can work from anywhere . It's quick, easy, reliable and the interface is user-friendly. It's made such a positive difference in my business.

Inconvénients :

When loan numbers are randomly generated there is no way to identify, based on the number, when the loan was generated; they are not generated in chronological order. That has to be identified by the date that the loan was originated. It's a personal preference, but it would be nice if those numbers could be generated chronologically.

Michael
Founder (É.-U.)
Services financiers, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Communication is TERRIBLE. Scheduled appointment. They changed to 3 weeks later. Then no show.

1,0 il y a 9 mois

Commentaires : stinks. Very unprofessional of the [sensitive content hidden]. If he's that unprofessional, how can I trust the software is well developed and will be well supported??

Avantages :

I haven't used it yet. But looks like some good features.

Inconvénients :

Communication is TERRIBLE. I scheduled an appointment. It turns out it was with the [sensitive content hidden], as the "sales guy." They changed to 3 weeks later without consulting me. Then I found an email asking me if I was going to show up. I responded, of course. But he responded that he canceled the meeting... after all that waiting to get a demo. They were one of the first Lending CRMs I tried to schedule with. I've met with over a dozen. They were the last ones on my calendar because they canceled and pushed me out 3 weeks. And then they canceled on me because I didn't respond quickly enough to an email asking if I STILL would be at the meeting. OF COURSE, I was. We agreed to it a long time ago. You didn't use an automated calendar tool to keep us connected. All was clear, though very pushed off. You act like it wasn't clear and so cancelled our meeting.

Melvina
Loan Officer (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

From inception; the Loan Cirrus team has been very helpful with transitioning during our migration.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

I like the fact that the software is very user friendly and allows users to learn quickly. Also; the software is quite flexible meaning that the developers works well in trying to customize an instance as best as possible to accommodate their customers.

Inconvénients :

The least attractive part of Loan Cirrus is probably the fact that there is not one specific person who deals with everything but instead, there is a team of specialists. This is both a pro and a con because this means that they have persons specializing in different areas; however, depending on whether you have the several issues at the same time you'd need to communicate simultaneously.

Robert
General Manager (Jamaïque)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great experience as system is easy to use and friendly customer support is readily available.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

The software is very easily understood / used and allows many options for accessibility. Regular amendments are undertaken in response to user demand and the system provides a wide range of reports for management use.

Inconvénients :

We have no complaints as our initial concerns have been addressed in the amended versions rolled out over recent months