Qui utilise oDASH ?

Les organisateurs d'événements qui organisent des événements interentreprises comme des salons professionnels, des conférences, des expositions, des séminaires qui ont besoin d'une plateforme web basée sur le SAAS où ils peuvent gérer et commercialiser leurs événements avec des outils entièrement en libre service.

Description de oDASH

oDASH est un logiciel de gestion d'événements destiné aux organisateurs d'événements, afin qu'ils puissent commercialiser et gérer leurs événements. Il aide les organisateurs à améliorer leurs événements et leur visibilité sur Internet, lors de la création de sites web d'événements, à lancer des applications d'événements natives (iOS et Android), à générer des leads, à communiquer avec les leads, à obtenir des analyses d'événements et des informations, à favoriser les opportunités de réseautage entre les participants, à effectuer des inscriptions sur site, à imprimer des badges, etc. Trois plans sont disponibles : de base gratuit, Premium et Premium+.

Informations sur oDASH

10times

https://10times.com/

Fondé en 2014

Prix de oDASH

oDASH est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de oDASH est disponible à partir de 100,00 $US/mois.

À partir de

100,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

oDASH - Fonctionnalités

Logiciels de gestion d'événements
Billetterie
Budgétisation
Conférences/Conventions
Enquêtes et feedback
Gamification
Gestion des badges
Gestion des bénévoles
Gestion des expositions et des fournisseurs
Gestion des parrainages
Gestion des réservations groupées de chambres
Mariages et fêtes
Promotion sur les médias sociaux

Avis sur oDASH

Afficher 5 avis sur 14

Note globale
4,2/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,2/5
Fonctionnalités
3,8/5
Rapport qualité-prix
3,9/5
Piyush V.
Manager Client Servicing
Événementiel, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 23/03/2018

"One of the best Event management tool"

Avantages: Easy to use, helps connecting with registered visitors easily, manage visitor using oDASH at the venue during exhibition

Inconvénients: cant find much but here are few suggestion , if we can have a app or offline application setup to be used at the venues .

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 23/03/2018
Marilyn M.
Executive Director
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/04/2020

"Valuable App, Great Price"

Commentaires: After our first conference, my Board told me I had to keep using it. The ease of communication was so valuable. Normally meeting people at conferences is crazy- lots of connections, no way to followup. But this App makes reconnecting easy. It also allowed us to post cancellations and changes online. Of course, weexplain the changes at the Plenary sessions, but how many people actually hear what we say? This way, each individual receives the info on their cell phone - and they pay attention to their cell phone.

Avantages: We thought we could not afford a Conference App, but the price is right for this one. They helped us import our schedule/presentations, presenter list, and attendee list. We knew what to expect this year, so it was fast and easy. with only a few glitches. We are thinking of phasing out our Conference Program book and saving the cost of printing.

Inconvénients: All fields for attendees are required, which violates our privacy rules. We allow attendees to skip information, but oDash forces us to fill something in for each field. Some other rigidities are unwelcome, such as the "Dinner" category says "Dinner with Cocktails." Some of our hosts are offended by the mention of alcoholic beverages. But the program is improving each year.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/04/2020
Lauren B.
Marketing Manager
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/07/2018

"Generates great leads"

Avantages: We use this software to help post information about our job fairs. We are able to provide event links, description and we can specify the location time and date fairly easily. The best part about this software is that we are able to generate several leads. Potential vendors interested in attending our event are able to get a hold of us and get registered, therefore generating more clients at our events, generating more jobs and revenue.

Inconvénients: The only con with this software is that unless you are willing to pay monthly, you cannot see potential lead's personal information such as their phone number or email.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/07/2018
Aarjav S.
CEO
Événementiel, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018

"Easy to use your software for our exhibition marketing purpose. To Enhance our overall Expo. "

Commentaires: It help us for more visitor and exhibitor at our show. And with this kind of software we can promote our show very easily.

Avantages: The Feature mention in your software is very much helpful to connect our valuable customer. With this kind of software, we can invite more exhibitor and visitor at our show for more business opportunity.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018
Marina L.
Snr Executive, Marketing
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018

"Software is quite user-friendly and received excellent customer support from the 10-times team"

Commentaires: We managed to receive a lot of good leads from our targeted audience.

Avantages: We used this mainly for lead generation and did not use the rest of the other features ie your onsite system, etc , so I'm unable to comment as much on all the features of the software but we loved how this software is easy to use and we did not have to go back and forth with your customer support team trying to use this product.

Inconvénients: I noticed that after our event, there were a few people who registered their interest in attending but we were unable to retrieve their information as our event had finished and our plan moved back to the basic/free one again. Maybe a two-week time frame after the event can be added on to your packages on a complimentary basis for us to tie-up loose ends instead of reverting straight back to the basic plan .

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018