15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Leap

JobProgress est une application TOUT-EN-UN "Run your Business" pour TOUS LES PRESTATAIRES. JobProgress équipe les entrepreneurs avec une application facile à utiliser qui produira des résultats inégalés en vous permettant de contrôler, d'organiser et de gérer votre entreprise partout, à tout moment. JobProgress est facile et puissant, permettant le travail d'équipe et le flux de travail du point de vue de l'entrepreneur en rénovation domiciliaire afin que vous et votre équipe puissiez suivre, surveiller et mesurer intuitivement leurs progrès.

Qui utilise Leap ?

TOUS les entrepreneurs et les commerçants de rénovation résidentielle.

Leap Logiciel - 1
Leap Logiciel - 2
Leap Logiciel - 3
Leap Logiciel - 4
Leap Logiciel - 5

Leap ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Leap

Leap

4,4 (362)
79,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
146
10
4,2 (362)
4,4 (362)
4,4 (362)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
5
4,2 (652)
4,6 (652)
4,5 (652)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Leap

Contractor Foreman
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Projets multiples
Suivi des projets
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Campagnes multiples
Gestion des employés
Suivi de l'inventaire
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Salesforce Revenue Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Calculs des prix et des coûts
Configurateur de produits
Devis
AccuLynx
Fonctionnalités les mieux notées
Devis
Gestion des documents
Suivi des projets
JobNimbus
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des leads
Scoop Solar
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Historique des services
Projets multiples
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Estimation
Gestion des factures
Procare Solutions
Fonctionnalités les mieux notées
Portail parent
Suivi des présences
Sécurité des données

Avis sur Leap

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
32%
3
9%
2
2%
1
2%
Zach
Zach
Co-Owner/Skywarn Spotter (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best CRM For Your Money!!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Excellent or A++

Avantages :

Easily the best and most customizable CRM for the industry our today. Their app is second to none and the desktop platform makes following jobs a breeze! Plus, grabbing an e-signature right on the contract on the app is cake. No extra app to use

Inconvénients :

There really are none, if something arose the team at JP jumped to correct or add it right away.

Rachel
Rachel
Office Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Add More Features/Uses

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : I love the customer service you guys provide, and I hope that doesn't change as you expand. The database itself is user friendly, I just see potential for more features

Avantages :

I love the separation of the production calendar from the staff calendar. The customer contact directory is great, and mainly why I got Job Progress to begin with so we could manage our customers better.

Inconvénients :

I think this software could do more. I don't like the graph layouts we are given, I wish we could choose among different kinds of graphs that could help us better visualize our data. I also wish the proposals allowed me to customize the font more so whilst I am making a proposal that has already been merged to a customer. Instead, if I want to fix the font sizing on the proposal I have to exit where I am and edit the template itself and then that edit applies to all future proposals. I just want more flexibility on the customization side. Lastly, I think this program has so much potential to integrate a canvassing segment to it. Maybe integrate with Google maps or another program to create an option for companies to track their canvassers. Right now, I use Google maps to track my canvassers, but it would be great if we could do that all on Job Progress so they also have real time access to where they've gone and what neighborhoods are successful, etc.

Chadd
VP of Sales (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Leap is made by a salesperson for salespeople

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Great! Once setup and deployed there is minimum maintenance needed.

Avantages :

It controls the sales process, training, and profit margins

Inconvénients :

The app constantly needs to be updated or you receive errors. Additionally, I would like more controls in place on what reps can and cannot do.

Réponse de l'équipe de Leap

la semaine dernière

Hi Chadd! We really appreciate you taking the time to give us a review. You and our wonderful userbase is why we do what we do every day. Cheers! - The Leap Team

Danielle
manager (É.-U.)
Construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Review

3,0 il y a 4 ans

Avantages :

I love the features, when they work accurately. Very user friendly for the field. The staff is very friendly. They try and help where they can.

Inconvénients :

The reporting is not accurate and I have sent in several emails calls complaints etc. with no responses on the status. Some things get fixed and I am always told they are "working on it" but i have been complaining about the reporting hiccups since we started a little over 2 years ago. Another down fall is some times they cant even tell you how to pull certain repots to get information you want. The staff should 100% know their product. I pay in full and have never been discounted/compensated with all the issues we've had. They need to work on better follow ups and updating customers regarding issues.

Kris
Systems Admin (É.-U.)
Bijoux et produits de luxe, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

They'll Take Leap from my Cold Dead Hands

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : It's been a great experience. I've learned from a fantastic team, been able to merge several of our tools into Leap thusly saving us money and time, and continue to find ways to improve upon every part of our current setup.

Avantages :

Customization options, user friendly dashboard, amazing service from support team ([sensitive content hidden] are fantastic!)

Inconvénients :

It's not as reliable as I need, missing some features that seem obvious and necessary, app is buggy

Réponse de l'équipe de Leap

la semaine dernière

Hi Kris! We're so glad that Leap SalesPro has been able to help you so significantly. At Leap, we're pretty big fans of the fact we've helped streamline your tech stack (saving you time and money in the process). Our goal is that we hope to continue to improve our products to continuously deliver a 5-star experience for all our users. If you'd be interested in joining our rolling beta programs where you can give feedback directly on new features (hopefully the features you feel are missing), drop us a line at marketing@leaptodigital.com. Cheers! - The Leap Team