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à choisir le meilleur logiciel

Description de Vetstoria

Vetstoria offre une réservation de rendez-vous en ligne pour les vétérinaires. Elle révolutionne le processus d'ordonnancement des clients en intégrant de façon transparente le logiciel de gestion des pratiques vétérinaires. Les propriétaires d'animaux peuvent prendre rendez-vous n'importe quand, n'importe où, depuis n'importe quel appareil. Le service est accessible via le site web de la pratique vétérinaire, Google My Business ou toute plateforme de médias sociaux tels que Facebook.

Qui utilise Vetstoria ?

Cliniques vétérinaires.

Vetstoria Logiciel - 1
Vetstoria Logiciel - 2
Vetstoria Logiciel - 3
Vetstoria Logiciel - 4
Vetstoria Logiciel - 5

Vetstoria ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Vetstoria

Vetstoria

4,8 (107)
249,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
14
24
4,7 (107)
4,6 (107)
4,8 (107)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
13
Intégrations introuvables
3,6 (5)
3,8 (5)
3,4 (5)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Vetstoria

Next In Line
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Base de données de clients
Rendez-vous récurrents
PetDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
DaySmart Pet
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Digitail
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements
ezyVet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements
Instinct Science
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Graphiques
Planification de traitement
Provet Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
RxWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Traitement des paiements
PetsApp
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Messagerie
Traitement des paiements

Avis sur Vetstoria

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
79%
4
19%
3
2%
Carie
Office Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Paw- Mazing Product!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Great! Training was a breeze and the product is straight forward.

Avantages :

I love that clients can schedule when they have time to do so.

Inconvénients :

I wish client information would apply into the system - not just an email for staff to input.

Réponse de l'équipe de Vetstoria

l’année dernière

Hi Claire, thank you so much for the review! We're glad that your clients are loving the convenience and that you breezed through the onboarding programme. Thank you also for your feedback, it has been shared with the team. Don't hesitate to reach out if you ever need support; our team are always on-hand to assist! Many thanks, Team Vetstoria

Rachel
Practice Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Well worth it

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Good. Vetstoria is a great product and well worth it. It is fairly new to us so we are working out a kink here and there. Nothing that wasn't expected.

Avantages :

Vetstoria saves my front staff time now that customers can schedule their own.

Inconvénients :

The AI is much to strict on matching clients input to existing clients. So pretty much all entries come in as unmatched even though they are current clients. Something as small as a period (.) after Mrs-will make it not match.

Allan
Manager (Australie)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Vetstoria Review

3,0 il y a 3 mois

Commentaires : Average as I would have thought that it would have been more vibrant and catchy in appearance and functionality

Avantages :

Sales people are proactive at getting you on board

Inconvénients :

Support not very good and general appearance from client perspective could be more professional and inviting

Réponse de l'équipe de Vetstoria

il y a 2 mois

Hi Allan, Thanks for the review, your feedback has been shared with the team. Have a great day Team Vetstoria

Kay
Hospital Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Game changer for veterinary clinics and their teams!

5,0 l’année dernière

Avantages :

The ability for clients to schedule appointments for their pets anytime and not have to call the clinic during business hours has been an absolute game changer for us. This allows clients to book an appointment as soon as they get a reminder for services being due or if they have a concern about their pet and not having to wait until we open and then they get busy with work or life and forget or wait until they can't be schedule at an ideal time. The system is so easy to set up however works best for your practice and allows you to customize so many things to make it work best for you.

Inconvénients :

The ability to make short term changes would be great. We don't always want to have to use blocks on a schedule but sometimes want to open up availability on short notice for a day they wouldn't otherwise have availability.

Réponse de l'équipe de Vetstoria

l’année dernière

Hi Kay, Thanks so much for the great review and the feedback! We're glad you're enjoying the convenience of Vetstoria. Thanks Team Vetstoria

Courtney
Office Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great scheduling platform!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Vetstoria has helped with the amount of phone calls that we receive and has reduced the time that a receptionist needs to spend on that phone call with a client to book that appointment.

Avantages :

The ease of using the live scheduling system is so nice. Our clients can put in the day or time that works best for them to help filter out other appts. It's also very easy for us to get those appts scheduled by seeing the emails that are coming in. My favorite part is having available for clients to schedule while we are closed so we don't have a million phones when we open in the morning. I haven't had to call/email the tech support team a lot but when I do they are extremely fast getting back to me.

Inconvénients :

I haven't seen any cons as of right now for what we use Vetstoria for.

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