Description de Limble CMMS

Une solution logicielle de maintenance mobile et simple à utiliser qui vous permet de gérer facilement les actifs, les responsables de projets, les WO, etc.

Qui utilise Limble CMMS ?

Pour les secteurs de la fabrication, des installations, de l'équipement, de l'hôtellerie, pour les petites entreprises, la gestion de flottes, propriétés, bâtiments, les églises, les organismes à but non lucratif, les écoles, les salles de sport, etc.

Limble CMMS Logiciel - 1 Limble CMMS Logiciel - 2 Limble CMMS Logiciel - 3 Limble CMMS Logiciel - 4 Limble CMMS Logiciel - 5

Limble CMMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Limble CMMS

Limble CMMS

4,8 (211)
65,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
154
1
4,8
(211)
4,8
(211)
4,9
(211)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
Intégrations introuvables
4,2
(259)
4,2
(259)
4,5
(259)

Alternatives à Limble CMMS

eMaint CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des ordres de travail
Suivi des ressources
Blue Mountain RAM
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
DIMO Maint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Maintainly
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des techniciens
Planification
Maintenance Connection
Fonctionnalités les mieux notées
Codes-barres et RFID
Création de bons de travail
Piste d'audit
ManWinWin
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Dematic Sprocket
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
RhinoFit
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Gestion des abonnements

Avis sur Limble CMMS

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
14%
3
0%
Kendell
Kendell
Maintenance Supervisor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Pétrole et énergies, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best CMMS on the market

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : My overall experience has been great we made the switch a few month ago and my entire team agrees we should have searched for replacement CMMS years ago and joined Limble a lot of issues from our previous CMMS would have been avoided

Avantages :

I like the fact that changing a schedule is drag and drop, can easily get data out from the global dashboard and can get to a granular level to see how effective your team is and which areas are weak that need to be improved.

Inconvénients :

Honestly so far there isn't anything I don't like. If I cant find the information on the Limble YouTube channel or help center I reach out to my CSM or though the help chat and get assistance from [SENSITIVE CONTENT] or [SENSITIVE CONTENT] everyone in the Limble Organization that I have met has always been helpful

Arturo
Plant Engineer (É.-U.)
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Limble has saved us lots of Down time

5,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : The best thing ever happened to me and our company

Avantages :

The software is so ease to develop, train and use.

Inconvénients :

The software is easier to use in a computer than a mobile. Some of the features are a bit harder to use in the phones.

Jason
Operations Manager (É.-U.)
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

LimbleCMMS

3,0 il y a 8 mois

Commentaires : It has been an overall easy and great experience using your software.

Avantages :

I like the user friendly face it provides. I am new here at Romark and was able to jump right on and start assigning work orders.

Inconvénients :

Honestly, there wasn't anything didn't like about Limble.

Réponse de l'équipe de LimbleCMMS

il y a 7 mois

Thank you so much for letting us know what you think, Jason! Congrats on your new job at Romark. Please reach out if you have any questions about the software. All the best, Pam from Limble

Kay
Facilities Coordinator (É.-U.)
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Never Drop the Ball

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : From the initial welcoming calls on zoom with [SENSITIVE CONTENT] to the onsite implementation with [SENSITIVE CONTENT] I am very happy with this service and look forward to using them for years to come. [SENSITIVE CONTENT] are amazing and done a great job of coming out to see us and help with our asset loading and onsite training , was completely worth the initial start up costs.If there is ever a question I need answered, the chat option has always come through! What a great service!

Avantages :

This software is so easy to use, it is now an essential part of my daily routine. I enter everything into the software which is wonderful for keeping me on the ball and making sure nothing is forgotten.Other employees are getting used to the request cycle and my technicians are very happy to check off the boxes when they have finished the work orders they are set. I like the ease of adding costs/parts/invoices to each ticket so we can see where money is being spent across the board. It is easy for me to be able to pull up any asset and have everything I need to know about the equipment at the click of a button when trouble shooting online or on a call to service technicians.It is keeping me very organized and it is also a great tool to show the upper management exactly what us maintenance folks get completed on a daily basis.

Inconvénients :

only some very minor areas that could use a tweak but definitley doesn't affect my work flow. I have suggested my tweaks to Limble as something they could apply later down the line when they are making adjustments

Helaine
Plant Purchasing Agent (É.-U.)
Matériaux de construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Limble is a great software

4,0 il y a 4 jours Nouveau

Commentaires : We have been able to track things more efficiently with Limble. I really enjoy using this software since it's so simple yet so complex how everything links so seamlessly together.

Avantages :

I love how easy Limble is to use. It takes virtually no time at all to get rolling along & almost everything can be added "on the fly" when working in other modules. The customer service team is wonderful - so helpful and always very nice whether via the chat function, emails, or zoom calls.

Inconvénients :

I don't like that you can't move windows that are on top of other windows. I don't like that in the parts module you can only choose to set up parts in each quantities (sometimes the thing we buy are in feet, pounds, gallons, etc.) so I have to convert these numbers.