Pour qui ?

Manufacturing, Facilities, Equipment, Hospitality, Small Businesses, Fleet, Property, Building, Churches, Non-Profits, School, Gym and more

Notes moyennes

56 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.7 / 5
  • Service client 4.9 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.9 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 35,00 $US/mois
  • Prix Starting at $35 per user per month
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • LimbleCMMS
  • https://limblecmms.com
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Limble CMMS

A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more.

Limble CMMS - Fonctionnalités

  • GMAO
  • Gestion de l'énergie
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de licence logicielle
  • Gestion des garanties
  • Gestion des installations
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pièces
  • Gestion des ressources informatiques
  • Gestion des stocks
  • Gestion des équipements
  • Planification de maintenance préventive
  • Analyse des causes profondes
  • Analyse des tendances
  • Benchmarking
  • Contrôle de qualité
  • Gestion des ordres de travail
  • Mesure des performances
  • Rapports d'historique
  • Rapports en temps réel
  • Suivi des coûts
  • Suivi du temps d'arrêt
  • Accès mobile
  • Facturation
  • Gestion des clés et des serrures
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des étalonnages
  • Maintenance préventive
  • Suivi de l'historique des services
  • Accès mobile
  • Facturation
  • Gestion des clés et des serrures
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des étalonnages
  • Maintenance prédictive
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi des ressources
  • Accès mobile
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Envois
  • Facturation
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Routage
  • Suivi de l'historique des services
  • Codes-barres et RFID
  • Entrée et sortie
  • Gestion de l'amortissement
  • Gestion des cessions
  • Gestion des réservations
  • Géolocalisation
  • Piste d'audit
  • Suivi des activités
  • Codes-barres et RFID
  • Comptabilité des actifs
  • Gestion de l'amortissement
  • Gestion des cessions
  • Gestion des documents
  • Gestion du cycle de vie des ressources
  • Piste d'audit
  • Suivi de l'inventaire
  • Biens commerciaux
  • Gestion de l'espace
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des équipements
  • Maintenance préventive
  • Planification des installations
  • Planification des salles
  • Pour écoles
  • Propriétés résidentielles
  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Expédition
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne
  • Base de données de clients
  • Création de bons de travail
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des achats
  • Gestion des audits
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des demandes
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des coûts
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des stocks pour la fabrication
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Kitting
  • Optimisation des stocks
  • Prévision
  • Rapports et analyses
  • Base de données de clients
  • Biens commerciaux
  • Coût des tâches
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des tâches
  • Gestion des équipements
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Propriétés résidentielles
  • Routage
  • Suivi des ressources
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Planification de la maintenance
  • Suivi des garanties
  • Suivi des équipements
  • Accès mobile
  • Achats
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des inspections
  • Gestion des ordres de travail
  • Liste de tâches (to-do list)
  • Maintenance conditionnelle
  • Maintenance prédictive
  • Planification de la maintenance
  • Rappels
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pneus
  • Gestion des stocks de pièces
  • Historique de maintenance
  • Informations sur les véhicules
  • Planification de la maintenance
  • Suivi des coûts
  • Suivi des garanties
  • Suivi des réparations
  • Suivi du carburant
  • Allocation
  • Codes UGS et UPC
  • Codes-barres
  • Gestion des achats
  • Gestion des commandes
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des éléments
  • Prévision
  • Suivi des coûts
  • Suivi des numéros de série

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Limble CMMS

Get rid of Excel and get LimbleCMMS

Publié le 30/10/2019
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Aviation et industrie aéronautique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Avantages: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Inconvénients: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

Limble

Publié le 17/10/2019
Christopher G.
Quality and CI Manager
Machines, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We finally have realized data in maintenance cost, machine MTTR/MTBF, visual logs of work done, and much more. This software has made it much easier for me developing justifications for new machinery, gaging, and overhauls. If you think you have a good solution and you haven't tried this one, try it.

Avantages: We worked very closely with the software development team to get custom features that work for us. You won't get that kind of attention from anyone else.

Inconvénients: Anything we disliked was either changed as a recommendation from another customer or for us. They continue to work hard to ensure this software is everything you need and more.

One of the best CMMS I've Used

Publié le 23/10/2019
Francisco F.
Maintenance Manager
Aviation et industrie aéronautique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I am very happy with Limble it does what I need it to do and can easily keep track of work being performed and upcoming task.
I don't have to spend much time behind the computer and get more work done.

Avantages: The ease of use, how user friendly it is.
Has the feel of an app even on a desktop,
easy to navigate.

Inconvénients: Minor issues that have been submitted for ad ons

Going paperless

Publié le 23/08/2019
Bethuel M.
Snr. Plant Mechanic
Construction, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I have began an important journey of creating the technical history of all the equipment I am responsible for and this will go a long way in making g important decisions even with diagnostic information. No more heaps of paper and losing hours looking for info from piled stationery. I have more time on my hands to take care of other pressing priorities.

Avantages: Impressive interface, QR coding, mobile app, exceptional functionality and most importantly the ease of generating reports. Yes all CMMS's have at least some or more of the above features but below the surface you experience more. Bonus.....it is the most affordable with administrator/manager and user capabilities.

Inconvénients: I still struggle with setting up the maintenance intervals with regards to hour metre readings. I have not seen an entry for periodic hour metre registering to keep track of the next schedule.

Réponse de l'éditeur

envoyé par LimbleCMMS le 09/09/2019

Thank you for your review! I'm sorry you are having a struggle setting up the hour meter reading intervals. Here is a great article that goes in depth on how to set up hour meters: https://intercom.help/limble-cmms/en/articles/2971834-meter-readings

Let us know if you have any other questions!

Just what we needed when we needed it

Publié le 22/04/2019
Michael K.
Director of Software & Engineering
Production alimentaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: One of our colleagues wrote in a meeting agenda: “I <3 Limble.” We've been very pleased with Limble. It's helping us organize our growing number of assets and increasingly complex maintenance needs. Much of our maintenance is concerned with specialized care of sensors to maintain accurate and reliable data. With Limble we were able to get on top of the scheduling and personnel complexity to reduce failures, act proactively rather than reactively, and relieve stress on our people.

Avantages: We knew we needed something more capable than a calendar to help us manage our specialized maintenance needs. Of all the options we researched and trialed, Limble was just the right fit for us. The pricing and features aligned nearly perfectly for where we are today. In nearly every circumstance we've found a good way to accomplish what we need with Limble. While we are a small operation today we see Limble remaining as a viable option for us even as we grow.

Inconvénients: The mobile app and web interface are lacking. The mobile app is mostly a wrapper around a mobile formatted website rather than a fully native and capable app. Meanwhile the web interface relies on periodic refreshes rather than instantaneous updates in response to data entry and UI interactions. That said, we prefer the functionality with a slightly wanting interface of Limble to other, slicker options that do not deliver on the core functionality. Limble has a few advanced features — including some still being built out — that are still a bit clunky and lack documentation. But, the support team is incredibly responsive and fills in those gaps.

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