Description de VoIPstudio

VoIPstudio est un service téléphonique VoIP de qualité professionnelle, disponible au prix du consommateur. Il fournit les garanties de qualité et de sécurité exigées par les entreprises, tout en offrant des fonctionnalités innovantes, flexibilité, évolutivité et une expérience utilisateur riche avec un service d'assistance disponible 24h/24, 7j/7. Basé sur une infrastructure solide et conçu pour permettre des connexions flexibles et sécurisées entre les utilisateurs, VoIPstudio permet instantanément aux entreprises d'être plus productives.

Qui utilise VoIPstudio ?

VoIPstudio est la solution VoIP cloud idéale pour les entreprises de 1 à 500 employés. Avec une infrastructure hébergée sécurisée et une assistance 24h/24, 7j/7, VoIPstudio offre une VoIP primée et la tranquillité d'esprit.

VoIPstudio Logiciel - 1 VoIPstudio Logiciel - 2

VoIPstudio ne vous convainc pas tout à fait ?
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VoIPstudio

4,7 (29)
VoIPstudio
Indisponible dans votre pays
4,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
61
10
4,7 (29)
4,8 (29)
4,5 (29)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
83
7
4,2 (360)
4,3 (360)
4,2 (360)

Alternatives à VoIPstudio

Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion de la communication
Tableau de bord d'activités
3CX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Journalisation des appels
Comcast Business VoiceEdge
Fonctionnalités les mieux notées
Identification personnalisable de l'appelant
Messagerie vocale
Transfert d’appel
Eureka ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Gestion financière
Opérations d'entreprise intégrées
Shopify Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des commandes
Sécurité des données
Grandstream Wave
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Softphone
8x8 X Series
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
BroadVoice Cloud PBX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Routage des appels

Avis sur VoIPstudio

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
17%
3
3%
2
3%
Arpit
Arpit
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Équipements publics, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Cloud telphony at its very best

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Avantages :

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Inconvénients :

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Hikmat
Business development coordinator (É.-U.)
Mode et vêtements, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Its the very good product for the small and mid size companies

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Avantages :

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Inconvénients :

All the features are the perfect inThis software

Réponse de l'équipe de VoIPstudio

il y a 9 mois

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.

Utilisateur vérifié
Business Development Manager (Serbie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Unclear terms of use

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Inconvénients :

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Utilisateur vérifié
data analyst (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Nice center management solution

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : these many possibilities make this application unique.

Avantages :

Thousands of possibilities to manage your business. I love this application and the price is reasonable

Inconvénients :

Sometimes the application freezes for unknown reasons.

Réponse de l'équipe de VoIPstudio

il y a 3 mois

Hi. Thank you for your review and for your rating. We really appreciate the feedback from our users and strive to improve the service every day. Regarding your comments about occasional problems with the application, have you contacted our support team?

Utilisateur vérifié
Búsqueda de empleo (Espagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

VoIPstudio saved my job and can save yours

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The main problem I have solved is monetary. In my office there are two workers who are never there but with whom we have to talk on a daily basis. Calling a mobile phone is expensive, but now, if they have access to wifi, it's free. We have saved a lot of money. But also we can record the calls and stop taking messy notes and we can convert voice messages to text, Now we use audio messages much more thanks to VoIPstudio, which saves us a lot of time.

Avantages :

It gives you a thousand possibilities. It can be adapted to your business whatever it is. The savings on your phone bill are so much that it's hard to believe. Communication with your colleagues is free. Always Even if they are on the other side of the world. If you have access to Internet, you have a phone, wherever you are. Another advantage is that we can record calls. No more taking notes that you don't understand. In addition to that, we can pass voice messages to text, which makes it easier to clarify and find information.

Inconvénients :

It's hard to get started. You have too many options and it's easy to get lost. Maybe a wizard or something could help. The support is great and has helped me in everything I've asked for, but sometimes it's hard to ask and if it were easier it would be appreciated. Some colleagues have been asked to install the program on their phone and there has been some reluctance. This is not strictly a VoIPstudio problem, but it is a problem that exists. Communication with your colleagues is free. Always Even if they are on the other side of the world.