17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de VoIPstudio

Service téléphonique primé à l'international pour les petites et moyennes entreprises. Des communications professionnelles VoIP de haute qualité à un tarif abordable. Plus de 40 fonctionnalités avancées : Conférence | Renvoi d'appel | Nombre d'enregistrements illimité | SVI (serveur vocal interactif) | Intégrations CTI. Obtenez un numéro instantanément, n'importe où dans le monde ou bénéficiez de la portabilité de votre propre numéro. Solution idéale pour le travail à domicile ou en équipe, comprend le chat, les appels vidéo et le partage d'écran. Service d'assistance omnicanal 24 h/24, 7 j/7. Des milliers de clients lui font confiance.

Qui utilise VoIPstudio ?

VoIPstudio est la solution VoIP cloud idéale pour les entreprises de 1 à 500 employés. Avec une infrastructure hébergée sécurisée et une assistance 24h/24, 7j/7, VoIPstudio offre une VoIP primée et la tranquillité d'esprit.

VoIPstudio Logiciel - 1
VoIPstudio Logiciel - 2

VoIPstudio ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

VoIPstudio

VoIPstudio

4,8 (50)
4,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
10
4,7 (50)
4,8 (50)
4,6 (50)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 813)
4,3 (6 813)
4,1 (6 813)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à VoIPstudio

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Aircall
Fonctionnalités les mieux notées
CTI (couplage téléphonie informatique)
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Zadarma
Fonctionnalités les mieux notées
Centre d'appel virtuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
VoIP
Shopify Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Panier d'achat
Sécurité des données
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie SMS
Routage des appels
Grandstream Wave
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
Skype
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Partage d'écran

Avis sur VoIPstudio

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
12%
3
2%
2
2%
Arpit
Arpit
Director (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Cloud telphony at its very best

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Avantages :

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Inconvénients :

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Hikmat
Business development coordinator (É.-U.)
Mode et vêtements, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Its the very good product for the small and mid size companies

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Avantages :

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Inconvénients :

All the features are the perfect inThis software

Réponse de l'équipe de VoIPstudio

il y a 2 ans

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Unclear terms of use

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Inconvénients :

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Jérémie
IT manager (France)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best choice for small offices and quick deployment in new countries

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : VoIPStsudio is a good option to quickly open a line in a new country. Don't have to search a local VoIP provider. In a few clicks, you have your number and are ready to receive calls.I did not test the mobile app, but desktop software is perfect for common uses.It also works with Yealinks and Fanvil phones, at least.

Avantages :

- 100% manageable- fax to email- easy to scale up or down- communication costs not expensive- routing rules with a lot of options- debug information available in logs

Inconvénients :

- costs by user very high- costs by number high- not able to have several paid plan on the same account

Réponse de l'équipe de VoIPstudio

l’année dernière

We're pleased to hear how VoIPstudio has met your needs, especially in terms of quick deployment in new countries and its manageability. Your detailed feedback on the pros showcases that you've delved deep into our platform's features, and we're grateful for that. Thank you for choosing VoIPstudio and for taking the time to share your experience. Your feedback drives us to do better each day.

Sol
Sol
CIO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Best for the money... By FAR!!!!

4,0 il y a 7 ans

Avantages :

This is an incredibly cost effective system and it's quite packed with features. Most of the features I don't currently use but I've used in my previous operations. VoIPstudios give you a great deal of control over how much you spend and can seriously grow with your business. We implemented this for a client that was paying for server using Freeswitch. Our implementation reduced the client's cost. Their support is pretty good too (follow up to this in the cons). The system has tons of amazing features that make any small company create a high level professional image which increases the chances of acquiring new business.

Inconvénients :

The support is pretty good too BUT it's overseas so it can sometimes be frustrating when your client is panic'n about something not working "right" and it's a system level issue that you must wait to reach someone. Billing is also overseas so my client had several occasions with making payment because the card was getting flagged and ended up having to call Paypal or the Bank. Lacks a bit more of the modern features like other voip service providers such as text messaging but the other features and pricing provided so much more benefit that we created an alternate plan for receiving sms/mms. I gave most categories a 4 star for these items a few other things but since I've never written a review for companies even Rin