Pour qui ?

Organizations leveraging 3rd party service providers, vendors and suppliers where maintaining compliance is critical to business function, reducing liability exposure and reducing administrative costs

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • OurRecords
  • http://www.ourrecords.com/
  • Fondé en 2013

En savoir plus sur OurRecords Compliance Network

A compliance management solution that allows you to manage your business partners, suppliers, vendors or workforce. Easily manage from 10 to 10,000 participants. Customize your specific requirements such as Vendor / Supplier Agreements, Tax Forms, Data Requests, Policy Acknowledgements, etc. Create unique compliance groups,each with unique requirements. Request, submission, review, request for more information, and pending non-compliance notifications are secure and automated!

OurRecords Compliance Network - Fonctionnalités

  • Candidatures en ligne
  • Gestion des comités
  • Gestion des documents
  • Gestion des expirations
  • Gestion des rendez-vous
  • Privilèges
  • Suivi des certifications
  • Vérification de licence
  • Alertes de risque
  • Archivage et rétention
  • Conformité FDA
  • Conformité HIPAA
  • Conformité ISO
  • Conformité OSHA
  • Conformité Sarbanes-Oxley
  • Gestion de versions
  • Piste d'audit
  • Respect de l'environnement
  • Tests de contrôles
  • Contrôle des documents
  • Contrôle qualité des fournisseurs
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des audits
  • Gestion des normes ISO
  • Gestion des plaintes
  • Gestion des risques
  • Gestion des équipements
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Suivi des problèmes
  • Gestion des données des fournisseurs
  • Gestion du sourcing
  • Historique des transactions
  • Mesure des performances
  • Piste d'audit
  • Portail libre-service
  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Main-d'œuvre variable
  • Planification
  • Pointage
  • Projection du travail
  • Suivi des compétences
  • Évaluation des performances
  • Collaboration
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Cryptage
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Messagerie
  • Piste d'audit
  • Recherche/Filtre
  • Signature électronique
  • Synchronisation en temps réel
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion des transports
  • Planification de la demande
  • Planification des ventes et des opérations
  • Traitement des commandes
  • Échange de données informatisé
  • CRM
  • Contrôle de qualité
  • Gestion de la production
  • Gestion des commandes
  • Gestion des rappels
  • Gestion des recettes
  • PLM (product lifecycle management)
  • Taçabilité
  • Traçabilité en amont et en aval

Avis les plus utiles sur OurRecords Compliance Network

Outstanding customer service! This product quickly cut the time from three employees to less than 1

Publié le 23/05/2017
Douglas A.
Controller/Western Compliance Manager
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We were able to deploy a national solution for our vendor management and regulatory compliance. All paper files and excel sheets were removed instantly. Setup and support were easily done and deployed across multiple national regions. Very cost effective option that saved hours of manpower and continues to save time by monitoring compliance documents. Very well architected to meet a variety of needs and offer solutions to unique needs. It also presents a very professional front for our organization to our trade partners.

Avantages: The ease of use for not only the company user but the public user as well. Users have picked up the use with very little to almost no follow up support needs. The architecture of the system has made its use very flexible in meeting unique or alternative uses for the software. The company has also responded quickly to resolve any issues and releases frequent enhancements that listened to customer feedback.

Inconvénients: That more companies are not using it yet! The ability to share our networks and the ultimate vendor being able to share documents across companies is outstanding.

Great programs for anyone that needs to keep personal information on record for compliance.

Publié le 17/07/2017
Jessie B.
President
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Our Records is safe why to email any documents that have personal information securely as required by CFPB. This works great for our company and our notaries. It will hold all our credentials in a secure location and allow us to email them to all our clients when updating our credentials. Helps to manage thousands of our vendors and all their credential and helps keep everything current and up to date.

Good

Publié le 11/08/2017
Mary D.
Legal Assistant
Assurance, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: All of the information for each notary is in one place and can be easily found. Easy to receive new notary information when blast emails are sent out to OurRecords' network of notaries.

Inconvénients: It is frustrating to have to go in and manually input the dates for each item when these should be done by either OurRecords or by the notary themselves. Also there is a lot of back and forth since the information submitted by the notaries is separated by the document type and not all grouped together by notary name. Input documents are unable to be sorted by either the date submitted or the notary name which makes approving a single notary very time consuming.

OurRecords has been the best solution for managing my company!

Publié le 25/05/2017
Denise L.
CEO
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: By using OurRecords I no longer have to manually manage all of my internal and 3rd party vendors documentation, which has allowed me to focus on growing by business.

Inconvénients: I haven't had any complaints. They always have the quickest response and have even added additional features that I have requested over the past years.

Great, customer service is WAY above average, Rep has been very good to work with.

Publié le 17/07/2017
Mitchell B.
FSQA supervisor,
Production alimentaire, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: time saved tracking, printing, filing etc, file organization, saving tree's not printing out 1000's of documents to be filed.

Avantages: Time savings, organization, it relieves me from manually tracking thousands of documents daily, the ease of use, The great customer support that comes with it. I have not had a single problem that was not resolved immediately. Very impressed with how well they take care of their customers and even the people whom are vendors and are not paying to assure the systems runs smoothly.

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