Pour qui ?

Architects & Engineers

Notes moyennes

3 avis
  • Note globale 4.7 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.3 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.7 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 75,00 $US/mois
  • Prix ¿95 / $115 / £75
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Printlogic
  • http://www.printlogicsystem.com
  • Fondé en 2003

En savoir plus sur Arctech Pro

It is to make it the only software (other than CAD) that a small or medium sized architects

Spotlight_media_placeholder

Arctech Pro - Fonctionnalités

  • Création de systèmes de représentation de l'information
  • Dessin 2D
  • Devis et offres
  • Gestion de projets
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats
  • Gestion des documents
  • Modélisation 3D
  • Nomenclatures
  • Outils de présentation
  • Rédaction

Avis les plus utiles sur Arctech Pro

We use Archtech Pro to streamline office management and increase efficiency with onsite reports.

Publié le 09/11/2017
Albert T.
Architect
Urbanisme et architecture, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: increased efficiency and easy tracking of resources within the office

Avantages: Allows for easy tracking of employee hours and expenses on jobs.
We use it to track resources within the office and project overruns on projects.
Has greatly increased efficiency in the office in relation ot snagging and BCAR reports.
Ensures an easily searchable database of reports and snags giving peace of mind in the BCAR process.
Intuitive layout allows for easy management
Great customer support willing to upgrade and adapt software to suit user needs.

We have been using this for over 6 months, easy to use with some great features

Publié le 14/11/2017
Helen P.
helen@cjarchitects.co.uk
Urbanisme et architecture, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Able to keep Jobs electronically in shared area, logging hours against quotes, Invoicing

Avantages: Intuitive to use, great for logging hours against Jobs and the software allows you to modify some of the details so you can make it bespoke to each Job. Reports are easy to print. Great Customer service, the staff Arctech Pro are helpful and quick to respond.

Inconvénients: Would like to see a more comprehensive area for adding notes to the jobs. Sometimes hard to search Jobs by anything other than Job number but i believe this is being sorted out.

Revolutionised our business and ensures all works have visibility on projects

Publié le 13/11/2017
Patricia C.
P A to Principal Architect
Urbanisme et architecture, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Everyone now has the visibility to view projects easily and managers can check office time and project costs very simply. We set up now projects and pricing and everyone can view and change as required without leaving your desk.

Avantages: We love the concept as it is relatable in architectural language. It is very user friendly and it makes adding office time and invoicing so easy.

Lire d'autres avis