Qui utilise Netchex ?

Netchex travaille avec des entreprises dans les 50 États américains et dans divers secteurs. Le système peut être personnalisé pour autonomiser les employeurs employant de 2 et à 10 000 personnes.

Description de Netchex

Un système original basé sur le Cloud qui aide les employeurs à gérer le cycle de vie des employés, du recrutement à la retraite.

Informations sur Netchex

Netchex

http://netchexonline.com/

Fondé en 2003

Prix de Netchex

Netchex n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Netchex est disponible à partir de 12,00 $US/mois.

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À partir de

12,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Netchex - Fonctionnalités

  • Formulaires E-Verify et I-9
  • Formulaires électroniques
  • Gestion d'orientation du flux de travail
  • Gestion de la description des tâches
  • Gestion de la formation
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Manuel de l'employé
  • Portail libre-service
  • Signature électronique

Logiciels d'onboarding : afficher la liste complète

  • Administration COBRA
  • Administration FMLA
  • Administration d'assurance vie
  • Administration de l'assurance invalidité
  • Administration de l'assurance maladie
  • Conforme HIPAA
  • Externalisation de la gestion des avantages aux employés
  • Gestion de la déduction
  • Gestion des HSA/FSA (États-Unis seulement)
  • Gestion des avantages des employés
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des régimes de retraite
  • Inscriptions aux avantages en ligne
  • Reporting ACA
  • Tableau de bord des avantages

Logiciels de gestion des avantages sociaux : afficher la liste complète

  • Définition d'objectifs
  • Gestion de la formation
  • Gestion des compétences
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Intégration des employés
  • Planification de la relève
  • Plans de développement individuel

Logiciels de gestion des talents : afficher la liste complète

  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Main-d'œuvre variable
  • Mesure des performances
  • Planification du personnel
  • Prévision du travail
  • Suivi des compétences

Logiciels de gestion du personnel : afficher la liste complète

  • Conformité fiscale
  • Externalisation de la paie
  • Formulaire W-2/ 1099
  • Gestion des avantages
  • Impression de chèques
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs pays
  • Prise en charge de plusieurs états
  • Rapports de paie
  • Saisie sur salaire
  • Suivi 401(k)
  • Suivi des vacances/congés
  • Versement direct

Logiciels de paie : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Carte perforée
  • Carte perforée en ligne
  • Gestion de la paie
  • Gestion des feuilles de temps
  • Messagerie
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance biométrique
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des postes de travail
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés

Logiciels de pointage : afficher la liste complète

  • Base de données des employés
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la paie
  • Gestion des avantages
  • Gestion des congés
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Intégration des employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Suivi des candidatures

Logiciels de ressources humaines : afficher la liste complète

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Avis sur Netchex

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Score moyen

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,6

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John N.
Senior Director of Corporate Administration
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/01/2018

"Awesome overall Experience"

Commentaires: It makes my life easy!

Avantages: Their Customer Service and Support is the best I have seen both in knowledge and friendliness.
Their product is super easy to use.

Inconvénients: If I had to come up with a con, their custom reports could be a little more user friendly. The good news is, that if you cant make your custom report do what you want, Customer Support will.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/01/2018
Jen M.
Payroll Benefits Administrator
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 05/03/2020

"Netchex has the best value with innovative products for the company and HR Administrators"

Commentaires: Netchex has so many learning tools, one-on-one training and webinars to help you learn the products with a dedicated team of customer care representatives that are always willing to go above and beyond to provide knowledgeable instruction and advise. We couldn't have accomplished the growth in our company without these products. Our company goal is to be the leading employer in our area and Netchex/Hireology has been a huge factor in providing tools to make that happen.

Avantages: The Netchex software has allowed the HR Administrative Team to streamline so many processes with the product suite available and the ability to integrate with industry leaders. With the NetGuide feature, our department has been able to onboard new hires more effectively and efficiently which gives a better overall first impression of our company allowing us to focus on training and welcoming new employees.
The NetAssist HR helps most managers and administrators keep track of HR tasks easily with a snapshot view of what needs to be performed.
The NetBenefits, NetCOBRA and ACA Central product has been a tremendous time and compliance life saver. Integration with our carriers has shaved hours of time off tracking a host of these tasks. It's all built in and easy to use!

Inconvénients: The HR department really loves all the offered products, but there are some functions that we still need. There are ways to monitor when performance reviews are happening but not a way to tie the individual performance factors for each employee in the system. It would be nice to have this as a built in the system in the employee profile instead of on paper. There is no tracking mechanism built to record personnel improvement plans or warnings.
Initial set up and implementation is an extensive amount of work that was expected but exhausting for a 1 or 2 man team to stay on task and make deadlines. If considering Netchex, I would highly suggest that you assign an implementation team of 2-4 members to tackle.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 05/03/2020
Utilisateur vérifié
Director of Administrative Operations
Équipements publics, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 21/09/2020

"Netchex is a breeze"

Commentaires: I thoroughly enjoy using it.

Avantages: It is super user friendly, customer service is always helpful and quick to respond.

Inconvénients: I really currently do not have anything negative to say.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 21/09/2020
Sally N.
General Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    1/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/01/2020

"Regret the Choice now"

Commentaires: I have been with them for like 9 years now, and have explained above why I have been with them. I do not want to go thru the hassle and pain of transferring the enormous data over to a new software, waste of time, money, energy. But I might reach the end of my patience soon, and just move to another one.

Avantages: Well, it is like any other payroll software. When I selected it about 9 years ago, I had other options, but their representative was very persistent and offered a good price. At that time, I used to travel often and was looking for a software where I could do my payroll online and this was one of the features offered, so I opted for it. Like I said there were options, and all the softwares I was looking at offered it, so it was a question of making a choice and I made it.

Inconvénients: For about 8 years, we had the swipe clock, and there was definitely the issue of 'buddy punching', so we decided to do the biometric clock. Again, I had a couple of other options, but I am sure everyone is aware of how much time and energy goes into inputting data for all the employees. Only one of our companies has 100 employees and we have more than one. It is a laborious task, which I already went thru when I moved from another software to this one. It was a painful procedure, inputting socials, dates of birth, addresses, telephone numbers, exemptions and what have you. Having gone through it once, I wouldn't want to do it again, which is the only reason, I am hesitant to move to another company. Well my problems started when we moved to the biometric clock. Either they have not given us the right hardware, or I don't know. But almost every 2 weeks, I see the punches from the clock have not uploaded to the software. In the 8 years that I had the previous clock, it might have happened maybe 4 times, so an average of once in 2 years, that was ok right. But this is like once every 2 weeks, and I have informed them. they replaced the clock once, but the same thing is happening again, so maybe it is a software compatability. But if is frustrating. Wastes a lot of my time, and they don't seem to have an answer

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/01/2020
Utilisateur vérifié
Payroll/Accounts Payable Manager
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 27/07/2020

"Best Software"

Avantages: My favorite part is the payroll process itself is very user friendly and fast compare to previous software.

Inconvénients: If I had to give a con is that holiday pay does not populate in time cards for managers to review.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 27/07/2020