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Description de Sistem Otel

Logiciel hôtelier comprenant des modules de vente, de réservation, de caisse, de POS (point de vente), de réception et de back-office pour les hôtels et les chaînes hôtelières.

Qui utilise Sistem Otel ?

Sistem Otel est une solution de gestion hôtelière sur site adaptée aux entreprises hôtelières de toutes tailles. La solution est compatible avec les systèmes d'exploitation Windows et prend en charge plusieurs langues et devises.

Sistem Otel Logiciel - 1
Sistem Otel Logiciel - 2
Sistem Otel Logiciel - 3
Sistem Otel Logiciel - 4
Sistem Otel Logiciel - 5

Sistem Otel ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sistem Otel

Sistem Otel

4,9 (15)
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
15
Intégrations introuvables
4,9 (15)
4,9 (15)
4,9 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
53
5
4,6 (270)
4,7 (270)
4,7 (270)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Sistem Otel

Sirvoy
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Hostaway
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
RMS Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Support client
ResNexus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Hostfully Property Management Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
Réservation en ligne
WebRezPro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Semper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
roomMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Historique des clients
Traitement des paiements
Hotello
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne

Avis sur Sistem Otel

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
93%
4
7%
MAHSUM
GENERAL MANAGER
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Excellent program &value for money

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : İf you are a sales & marketing manager and if you don't wanna lose most of your times with adding reservations to the system you should prefer this program with their channel manager . So you will save your time which you spend with stop sales ,, changing rates and to add reservations to the front Office program. And they have a great team whose are ready to help you any time when you need. For now I use that program in 3 of our hotels and I'm really satisfied and highly reccomend it to all hotels.

Avantages :

İf you are a sales & marketing manager and if you don't wanna lose most of your times with adding reservations to the system you should prefer this program with their channel manager . So you will save your time which you spend with stop sales ,, changing rates and to add reservations to the front Office program. And they have a great team whose are ready to help you any time when you need. For now I use that program in 3 of our hotels and I'm really satisfied and highly reccomend it to all hotels.

Inconvénients :

İf you are a sales & marketing manager and if you don't wanna lose most of your times with adding reservations to the system you should prefer this program with their channel manager . So you will save your time which you spend with stop sales ,, changing rates and to add reservations to the front Office program. And they have a great team whose are ready to help you any time when you need. For now I use that program in 3 of our hotels and I'm really satisfied and highly reccomend it to all hotels.

ERHAN
GENERAL MANAGER (Turquie)
Tabac, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The missing hotel programme

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Sistem Otel PMS is definitely the most useful hotel programme i had never seen before. Easy to learn, easy to use but extremely deep and detailed. When ever you need assistance, call center is ready for help, that makes us feel confortable.

Avantages :

All staff who use another programme for once, can adapted easyly..

Inconvénients :

If you compare with other programmes , especially accounting and cost control parts are better and better than others.

Cristina Marcano
Cristina Marcano
E-Coach Senior ILC Academy (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Sistem Otel PMS, It is a management tool that is here to stay.

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : The property management system for hotels is a management tool that is here to stay. Allowing communication and integration of all areas of the hotel optimizes the truthfulness of the information and the speed of it, making the difference in the provision of the hosting service. That is what the guest is looking for, a lodging service with quick response capacity to your requirements while you enjoy your trip.

Avantages :

I like it for being an integrated system that involves the different departments and areas of a hotel and that allows having and maintaining control of operations. The communication between the departments becomes faster, having a better capacity to respond to the client. It is a flexible system, to adapt to the particular needs of each hotel that adopts this system. Another important feature is that it adapts to chain hotels and independent hotels, its versatility makes it useful and necessary for the hotel that wants to provide an excellent service and differentiate itself from the competition. A satisfied client likes to share his experience and those opinions are also collected and processed by this system projecting the good image of the hotel in the world.

Inconvénients :

Being an integrated system that exercises control in the different departments of a hotel, implementing it could be cumbersome for managers and other staff, when they are already used or other procedures. Knowledge and management becomes complicated when staff turnover becomes constant. It can be an innesario expense in the cases of small hotels where the operation is simple. The main disadvantage arises when the system fails due to lack of electricity or due to problems of the integration system itself.

burcin
owner
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

good customer service

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

easy use of the product, fast customer service, always updated based on customer reviews and needs..

Inconvénients :

i think the program is a little bit slow when processing, some of the reports that is reached on the program is not working.

mehmet
GM
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

worth every penny

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : This software helped us speed up our system and manage everything in an ordinate way. It was easy to figure out and very time-saving once learned. Compatible with all the channel manager software. I wish we discovered it earlier! Also, it is cheaper than its counterparts which are a plus. I highly recommend this product.

Avantages :

cheaper, user-friendly, fast, runs without problems, multilingual,

Inconvénients :

none