Pour qui ?

Les marques qui offrent des produits et services à leurs clients sur des sites web, des applications mobiles et des applications et qui souhaitent offrir une expérience extraordinaire pour accroître l'engagement, les conversions et les revenus.

Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • ContentSquare
  • http://www.contentsquare.com/
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur ContentSquare

ContentSquare est une plateforme d'analyse et d'optimisation de l'expérience utilisateur (UX) qui aide les entreprises à comprendre comment et pourquoi les utilisateurs interagissent avec leurs applications, leurs sites mobiles et leurs sites web. Ils calculent des milliards de mouvements tactiles et de souris et transforment ces connaissances en actions rentables, qui augmentent l'engagement, réduisent les coûts opérationnels et maximisent les taux de conversion.

Avis les plus utiles sur ContentSquare

Content Square is the best UX analytics tools I know.

Publié le 22/06/2017
Julien L.
Head of UX/UI, Merchandising, SEO and Webdesign
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Improved UX. High ROI. Improved team efficiency

Avantages: As a big marketplace with millions of monthly users we have tones of data, many differents journeys and potential issues to solve. Content Square allows us to very quickly understand our customer journeys and identify our main pain points. We use it to drive our roadmaps and to use data as a key elements when defining our wireframes. Its very user friendly interface make it almost fun to use.

Inconvénients: It is not yet available on Apps but we are part of their beta program for apps. For now we only collect the App data but do not have a nice user interface to access it. We hope to have it soon

A very good tool to understand how and why your customer behave the way they do on your website.

Publié le 23/01/2018
Utilisateur vérifié
Member of the Board of Directors
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Content Square helps us understand how and why are various customer segments behave the way they do on our digital ecosystem. Thanks to the insights we get from Content Square we can launch A/B testing campaigns or make directly some évolutions on our website to improve the Customer Experience and our conversion rate. For a company like ours that make billions euros per year in turnover on the web, we can make millions euros incremental revenus by leveraging this solution.

Avantages: Content Square is a very efficient tool to get great insights that you can leverage to improve the customer experience and the conversion rate on your website. Besides, they offer a best in class support.

Inconvénients: Some features are missing (cross domain behavior, limit the access to the data based on the user profile, App coverage...) but are in the 2018 roadmap.

The solution helped me optimize my conversions and increase my ROI thanks to analytics & AB testings

Publié le 10/08/2017
Mathieu B.
Head of eCommerce @ T.O by Lipton
Produits alimentaires, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I increased drastically my conversion rates and got a lot more flexibility vs IT to test UX hypothesis.

Avantages: > Customer support - strong analytics teams to make us increase our level on the solution
> Very few bugs
> Complementarity with Google Analytics : you get to know WHY people are buying or not
> Very efficient AB test functionality
> Easy to use segmenting tools
> Very easy to quantify you GAINS in money
> Empowering the business team to test hypothesis quickky, without IT
> An enabler for Agile methodology and team transformation

Inconvénients: > Some functionality are still a bit hard to use, like the heat maps
> We could have more recommendations based on Machine learning

It is a great tool to improve UX in all our website

Publié le 19/06/2017
Xavier P.
CDO B2B
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: IT provides an easy to use experience tool for people within the Digital Marketing organization to improve end user web experience

Inconvénients: It will need to incorporate in the future more predictive & AI technology to be able to predict some customer behaviours

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