ContentSquare

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par ContentSquare

Qui utilise ContentSquare ?

Les marques qui offrent des produits et services à leurs clients sur des sites web, des applications mobiles et des applications et qui souhaitent offrir une expérience extraordinaire pour accroître l'engagement, les conversions et les revenus.

Description de ContentSquare

ContentSquare est une plateforme d'analyse et d'optimisation de l'expérience utilisateur (UX) qui aide les entreprises à comprendre comment et pourquoi les utilisateurs interagissent avec leurs applications, leurs sites mobiles et leurs sites web. Ils calculent des milliards de mouvements tactiles et de souris et transforment ces connaissances en actions rentables, qui augmentent l'engagement, réduisent les coûts opérationnels et maximisent les taux de conversion.

Informations sur ContentSquare

ContentSquare

http://www.contentsquare.com/

Fondé en 2012

Prix de ContentSquare

ContentSquare n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Avis sur ContentSquare

Afficher 5 avis sur 14

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,8/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Rick V.
Ecommerce Sales Manager
Électronique grand public, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/04/2020

"Fully understanding our customer behavior and steer conversion optimization on new unique insights"

Avantages: ContentSquare is an easy to use tool available to anyone in our organisation to quickly gain relevant insights and to do in-depth analyses to make data driven strategic choices. Factual customer behavior is now the only truth for decision making in (re)design projects and website optimization. Furthermore, A/B test outcomes are no longer just statistical outcomes where we base our decisions on, but by iterating non conclusive test variations by analyzing behavior using ContentSquare we reach a much higher successful rate in our test sprints.

Inconvénients: Setting up and maintaining mappings can be challenging, especially when the team using CS is growing.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/04/2020
Simon B.
Website optimisation manager
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2020

"Contentsquare - highly recommended!"

Commentaires: Typically web data is hidden away in reports and accessed by few. Such website data can be factual but doesn’t help to break behaviour down. Contentsquare does both - make data visually accessible and easy to understand - whilst adding different level of metrics to understand behaviour. So overall this has meant greater visibility of website performance and richer understanding of behaviour.

Avantages: Very powerful visual representations of data - making it clear, easy to interpret and impactful. Responsive and engaged customer support team.

Inconvénients: Some of the features can be a bit buggy and unintuitive.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2020
Katie P.
Product Manager
Médias de diffusion, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/04/2020

"Great consumer insights"

Avantages: I find the heatmaps invaluable to understand how the users are navigating our site and how they are engaging with the various features. It really gives us a great insight and helps us to make customer centric product decisions.

Inconvénients: I do find some of the journey tracking functionality confusing to use, but with training and frequent use, it is becoming easier to navigate through.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/04/2020
Matt T.
eCommerce Trader
Vente au détail, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/04/2020

"Great product and fantastic support"

Commentaires: ContentSquare has changed how we make decisions when looking to improve the customer journey.
The team at ContentSqaure are fantastic, they're always on hand to answer quick questions or help with more complex analysis. When they visit the office they embed themselves professionally in to the ways of working and values of our business as if they were one of us.

Avantages: The CS Live plug in is fantastic, it allows you to quickly get analysis on your website in just a few clicks to make educated decisions to improve the customer journey. It also shows the analysis in a graphical way which allows you to showcase the data to the wider business in a view which is engaging and easy to read.

Inconvénients: The software is great for broader analysis but do analyse specific products can be difficult. However I know this is something the team are potentially looking in to which is great.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/04/2020
Julien L.
Head of UX/UI, Merchandising, SEO and Webdesign
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/06/2017

"Content Square is the best UX analytics tools I know."

Commentaires: Improved UX. High ROI. Improved team efficiency

Avantages: As a big marketplace with millions of monthly users we have tones of data, many differents journeys and potential issues to solve. Content Square allows us to very quickly understand our customer journeys and identify our main pain points. We use it to drive our roadmaps and to use data as a key elements when defining our wireframes. Its very user friendly interface make it almost fun to use.

Inconvénients: It is not yet available on Apps but we are part of their beta program for apps. For now we only collect the App data but do not have a nice user interface to access it. We hope to have it soon

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/06/2017