UpGlide

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Pour qui ?

UpGlide services small to midsize end clients, MSPs, and staffing agencies seeking a best total value software to streamline contingent workforce programs through aggregate process automation.


Notes moyennes

1 avis
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    Note globale
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    Facilité d'utilisation
  • 5 / 5
    Service client
  • 5 / 5
    Fonctionnalités
  • 5 / 5
    Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • Version gratuite
    Non
  • Version d'essai gratuite
    Oui
  • Déploiement
    Cloud, SaaS, web
  • Formation
    Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
  • Ressources d'aide
    Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • UpGlide
  • http://upglide.com/

À propos de ce logiciel

UpGlide is the cloud-based contingent workforce management platform that creates diverse user experiences through versatility. Designed for multifunctional use, UpGlide is customizable to meet role-specific needs of end clients, MSPs, and staffing agencies within the contingent workforce ecosystem. UpGlide can be used to support any piece of the contingent workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems.


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UpGlide - Fonctionnalités

  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Main-d'œuvre variable
  • Planification
  • Pointage
  • Projection du travail
  • Suivi des compétences
  • Évaluation des performances

Avis les plus utiles sur UpGlide

Best value in the VMS space.

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5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
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Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: Tremendous cost savings and program became 4x more streamlined. The customization provided a unique client experience.

Avantages: Completely customized to client, great leadership, support excellent, easily deployed quickly, etc...

Inconvénients: Needs more robust SOW module. I understand it will be released in Q3. Would like to see IM capability to communicate with on-site program team.