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à choisir le meilleur logiciel

Description de Swoogo

Swoogo est un logiciel de marketing événementiel de premier plan qui stimule votre productivité et votre retour sur investissement, sans ajouter à votre stress. Conçue pour les événements virtuels et en personne avec des fonctionnalités hybrides, cette plateforme crée une expérience simplifiée et personnalisée de bout en bout pour vos participants. Comprend un nombre illimité d'événements et d'inscriptions, des capacités d'inscription robustes, une analytique intégrée, des intégrations gratuites, un site web intuitif et des outils d'e-mail marketing, une gestion des participants et support client d'envergure internationale.

Qui utilise Swoogo ?

Swoogo propose une plateforme conçue pour les spécialistes du marketing et les organisateurs d'événements qui assure aux invités une expérience fluide du début à la fin. Cet outil est idéal pour les professionnels de l'événementiel en quête d'une solution rationalisée.

Swoogo Logiciel - 1
Swoogo Logiciel - 2
Swoogo Logiciel - 3
Swoogo Logiciel - 4
Swoogo Logiciel - 5

Swoogo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Swoogo

Swoogo

4,9 (56)
11 800,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
97
28
4,7 (56)
4,7 (56)
4,8 (56)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
12
Intégrations introuvables
4,6 (5 927)
4,5 (5 927)
4,4 (5 927)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Swoogo

Zoom Events and Webinars
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie instantanée
Partage d'écran
Eventboost
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Meetingmax
Fonctionnalités les mieux notées
Historique des clients
Réservation en ligne
Support client
Cvent Event Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Stova
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Rapports et analyses
Fonteva for Associations
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Répertoire de membres
Traitement des paiements
SignUp.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des événements
Planification
Planification des événements
RegFox
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Traitement des paiements
Eventbrite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Planification des événements

Avis sur Swoogo

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
89%
4
11%
Greg
Greg
Director of ABA Technology (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Moving to Swoogo

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Swoogo's system allowed us to collect complicated registration data how we needed it, present program details in a variety of ways, communicate with our registrants, inform our staff, and integrate with event app and badge printing systems with ease. And when we got stuck on something tricky, the support staff was fast to respond with accurate, useful knowledge.

Avantages :

Swoogo's registration system had the flexibility to accommodate our very complicated registration requirements, reducing the number of forms we worked with from more than 10 down to 1 and saved a great deal of effort across multiple departments.

Inconvénients :

We work with a lot companies that register multiple people for one of our events only to request later that a registration be reassigned to another of their employees. Swoogo's system didn't accommodate transfers and required some juggling on our part, but the ability to add custom fields let us keep track of those transfers adequately.

Kathryn
Senior Manager, Meetings and Events (É.-U.)
Événementiel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Swoogo is the Only Way To-Go!

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : The Swoogo staff are really friendly and do their best to find solutions to any issue you may have. They always communicate with me quickly, which is so important! I love the product and truly think event professionals should switch to this platform because it is easy to use, has made my job easier, and made our registration sites look so good with all the template options!

Avantages :

Swoogo is soooo customizable compared to other registration platforms available today. You can ask any question in your registration process and create endless sub-questions based on an attendee's answers. The reporting is simple to understand and run, and the customer service is very fast and friendly.

Inconvénients :

I only wish Swoogo could implement a stronger session waitlist system. Currently, you have to manually ask folks on the waitlist for a session if they want that spot, then you have to move them yourself. It would be awesome if once spots opened, an email was automatically triggered to the attendee, giving them X amount of time to take the spot before the system notified someone else.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Arts de la scène, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Swoogo for your events?

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I recommend you try Swoogo and see if it works for you and if it does great.

Avantages :

We like that with Swoogo you can transfer data from one platform to the other, and it offers a good number of features that other event management products don't. It also gives you the opportunity to use it for more than one event which is awesome due to the number of events we host in a year.

Inconvénients :

Customer service is the worst and getting them to add basic tools is a waste of time. They have you send a request and if it gets more votes from people requesting the same feature then they will work on it, otherwise, you are left paying $ for something you can't use.

Laura
Consultant (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Project Pivot

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Excellent! We consistently recommend Swoogo to our clients for an all in one event solution.

Avantages :

Everything. Swoogo is a game changer for our team. It allows us bridge the gap that other platforms contain, payments are easy and seamless, email marketing allows us to customize outreach to attendees with critical information, the management features allows us to perform mass updating on the administrative end saving us hours of time to complete seating assignments and push out notification reminders.

Inconvénients :

A pro and a con is having the ability to allow a administrator to handle the reservation, there is no way to know who is the attendee and who is administrator. Other than that, no complaints.

Lauren
Chief Event Planner (É.-U.)
Événementiel, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best all around conference and reg software especially for your money

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Excellent. Customer service is fantastic. There are times I reach out out 2-4 times a day with questions and I get responses right away. Sometimes they even record a video to show my how to do something. No complaints on the customer service.

Avantages :

I have used many registration and conference software tools. I find Swoogo to be the most user friendly on the back end. The features are robust. The pricing is considerably less than Cvent and I think Swoogo's product is richer and easier to use.

Inconvénients :

The conference templates to select from don't provide a lot of flexibility and if you don't know any coding, it's difficult to change things on your own. I'd like to see more flexibility with the templates itself.