Description de Social Seeder

Le principal logiciel marketing d'ambassadeur pour gérer facilement des programmes d'ambassadeur, de recommandation, d'affiliation, de marketing d'influence et de défense des intérêts via une plateforme unique. – Identifiez et recrutez vos ambassadeurs – Segmentez les ambassadeurs, activez-les et lancez plusieurs campagnes très ciblées – Engagez-vous avec vos ambassadeurs et créez des relations puissantes et durables – Surveillez chaque étape du processus. Pour plus d'informations, rendez-vous sur www.socialseeder.com

Qui utilise Social Seeder ?

Convient aux grandes, petites et moyennes entreprises.

Vidéo de Social Seeder
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Social Seeder

4,8 (4)
Social Seeder
Indisponible dans votre pays
500,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
14
Intégrations introuvables
5,0 (4)
4,7 (4)
4,8 (4)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
97
Intégrations introuvables
4,6 (21)
4,6 (21)
4,8 (21)
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Alternatives à Social Seeder

Sponsors
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Sprinklr est une plateforme logicielle adaptée aux grandes entreprises et conçue pour gérer l'expérience client à grande échelle.
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En tant que seule plateforme de réseaux sociaux B2B, Oktopost permet de gérer les réseaux sociaux à grande échelle et d'intégrer les données sociales à une pile marketing.
Quorum est un logiciel d'affaires publiques qui vous aide à travailler plus intelligemment et à avancer plus vite.
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Avis sur Social Seeder

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
Ane
Ane
PHD Researcher (Belgique)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recherche, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : GetApp
5,0 il y a 6 ans
Katie
Digital Content Developer (É.-U.)
Génie mécanique ou industriel, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Social Seeder is a Natural Choice for Employer Branding!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Using Social Seeder has greatly improved our branding, especially on LinkedIn. Combined with our company hashtag, our posts have a very wide reach - and perhaps more importantly, have buy-in from our internal stakeholders (all the way up to our company president)!

Avantages :

We use Social Seeder for employer branding on social media, and it gets an A++ in my book. The platform itself is incredibly easy to use, from targeting different ambassador groups for different employer branding initiatives, creating the campaigns (you can create as many as you want and store them in "Draft" mode as well, which is very convenient), and seeing the campaign results on different levels (for example, you can see how one campaign performed, or combine them in any way you want - based on date, topic, quarter, etc.) I love how transparent the data is - seeing which of our ambassadors are truly engaging with the campaigns, as well as which campaign topics generate the most interest - this helps me create more engaging campaigns as I move forward. We have a huge internal buy-in as well. Our salesforce isn't as tech savvy as some, so they appreciate being able to receive relevant, on-brand content that presents them as a thought leader without having to find the content themselves. I've had so much good feedback from the field about how much they take pride in looking at the engagement they receive on their posts too. So using this platform is a win-win: we humanize our brand and make sure people know who we are, while also having a salesforce that actively engages with the content. P.S. Social Seeder also has a pretty robust Q&A section, as well as a live chat and an Account Rep you can email with any questions.

Inconvénients :

The onboarding process is incredibly slow and extremely detailed. It takes at least 1 full month to complete the entire process from start to finish - which is frustrating, given how easy the platform is to work. You have at least 5-6 meetings that are an hour plus, on top of the "homework" you have to complete to go over with their onboarding team. I'm talking a 5-page document describing, in extreme detail, how and why you are using this platform. Too nitty gritty - looking back, I can say the process didn't help us in the slightest.

Binay
Binay
Doctor (Népal)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Social Seeder- a virtual ambassador

4,0 l’année dernière

Commentaires : The comfort of sharing a information via Social seeder is awesome. great indeed!!!

Avantages :

Social seeder is one of the best app that provides a platform to incorporate virtual ambassador. With this employees can easily access the company news and get updated. Also the the content can be easily shared in the social media. The company's analysis can be easily known using it. It can be used to generate a separate advocate squad and plan for future communication. The platform feature it provides makes it more easier to use.

Inconvénients :

The application sometimes have problem getting download in most updated mobile software.

Utilisateur vérifié
Senior Consultant (Belgique)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Unburdening of employees

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

Super easy to use to set up campaigns and even easier for employees to share the messages they receive Measurability of campaign results is a big pro Customer care & support is obscenely satisfying Great way to get your content distributed in a powerful way

Inconvénients :

It's not a cheap platform, however Social Seeder is one of the cheapest in the market You need to have great content to reach success (not criticism to the platform but an overall remark)