Pour qui ?

Ces formulaires s'adressent à une multitude de secteurs tels que les agences de voyages et les voyagistes, les sites web de commerce de détail et de commerce électronique, les organismes à but non lucratif, les cabinets juridiques, les écoles et les universités ou encore les logiciels et les applications.

Notes moyennes

143 avis
  • Note globale 4.7 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.6 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.7 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 9,95 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • EmailMeForm
  • http://www.emailmeform.com/
  • Fondé en 2006

En savoir plus sur EmailMeForm

Solution en ligne fiable pour la collecte et le partage faciles de données. Créez des formulaires et des sondages en ligne à partir de zéro ou choisissez parmi une variété de modèles personnalisables gratuits. Glissez les champs de formulaire prêts dans l'interface intuitive et oubliez le codage ! Paiements, réseaux sociaux et intégrations d'applications tierces pris en charge. Hébergement de formulaires et stockage de données sécurisés et gratuits. Utilisez les formulaires sur votre site web, votre blog ou vos réseaux sociaux pour recueillir des opinions, des demandes, des paiements, des contacts, des leads et des données dont vous avez besoin.

EmailMeForm - Fonctionnalités

  • Archivage et rétention
  • Automatisation des processus et flux de travail
  • Collaboration
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création et conception de formulaires
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Recherche en texte intégral
Information non fournie

Logiciels similaires

Avis les plus utiles sur EmailMeForm

Gets the job done

Publié le 08/11/2019
Tina C.
IT
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I enjoy using this software to create the forms required for our rescue group. I am able to get the statistics needed and re-send forms to the required individuals as needed. The data is not lost. That is a relief.

Avantages: It is easy to use. Very user friendly. Easy to add and customize your forms

Inconvénients: I wish there was a logic to add a pop up. For example, if you have not vaccinated or spayed/neutered your pets, the I wish a pop up would tell them to not bother filling out the rest of the application and waisting our time because we WILL do a vet check. I also wish it was easier to add a payment option w/o having to fork out more for a subscription.

Product Review

Publié le 23/10/2019
Marc B.
Owner
Photographie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I can put one form on multiple websites and they all come to one place for easy processing. This is way easier than using plugins or SMTP email systems like mailgun etc. It works first time every time and is easy to edit.

Avantages: I can create custom forms with dropdowns & buttons for all my websites and my clients websites and skip all the WP plugins. My clients get email notifications & I get copied on all the forms as well to know they are working correctly.

Inconvénients: Nothing comes to mind except maybe better image control for headers.

More than I expected

Publié le 05/02/2019
Jacqueline E.
Director, Business Process Mgmt
Hôpitaux et soins de santé, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I have interacted with countless software vendors and applications in my career. I would say the Emailmeforms ranks in the top 1-3% of all of those that I have had dealings with. I am particularly impressed with the knowledge and responsiveness of the support team. They are awesome!

Avantages: Ease of use. I first used Emailmeform when we were looking for a simple solution for HTML forms. No one on my team had skills to develop HTML forms so we searched for a solution. That was 5 years ago and since then we have expanded the use of Emailme forms to include all sorts of forms, surveys, inspection documentation, rounding documentation etc. It seems as though there is no limit to the extent to which Emailmeforms meets our needs.

Inconvénients: The ONLY wish that I have is that we could have serial forms... that is... forms that follow a workflow or approval path. We have established internal workarounds for this but would love if the software had this feature.

Good features for the value

Publié le 23/10/2019
Melissa P.
Director of Communications
Gestion de l'enseignement, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Using for internal and external operations such as catering and transportation requests, grant applications. My school district's content management system did not have a powerful forms option built in and this has quickly and cheaply filled the gap

Avantages: Ease of use, ability to add signatures to forms, forwarding to multiple recipients, SSL encryption

Inconvénients: Drag and drop interface is sometimes frustrating, will expand across an entire column when you don't want it to

EmailMeFormFeview

Publié le 24/10/2019
Emily K.
Horse Show Manager
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It has been a great experience. Like I said above, it is easy to use. I had one issue in the beginning of the year, where I wasnt having entries emailed to me. I contacted the company late one night and by the next morning everything was fixed. And they checked up on me a few days later to make sure everything was still working to my needs.

Avantages: I like that it is easy to use. I manage horse shows and there are a lot of entries that come through this software. Competitors LOVE being able to enter online and always comment on how easy it is to use.

Inconvénients: I wish there were more payment options. I love being able to use PayPal but sometimes the PayPal fees become costly. Or allow us to set up PayPal with "friends and family" as an option.

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