Pour qui ?

SMB's

Notes moyennes

3 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 17,00 $US/mois
  • Prix Individuals and small teams - $17/user/ month 50+users - $13/user/month
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Dreamler
  • https://www.dreamler.com/
  • Fondé en 2013

En savoir plus sur Dreamler

Dreamler is a visual planning tool that helps users in describing activities and communication for teammates on a common platform

Dreamler - Fonctionnalités

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

Avis les plus utiles sur Dreamler

Dreamler takes team work and collaboration to the next level!

Publié le 05/12/2017
Tom N.
Chief Operating Officer
Articles de sport, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Great for visualizing! Low thresholds to get started= gets everyone on board quickly. Super easy to zoom in and out depending on if you're working on a managerial (zoom out) or operational level (zoom in)

Inconvénients: Not really a con but something I look forward to in the future is the possibility to share my game boards as 'view only' in a browser or similar.

Very simple to use and get into.

Publié le 01/12/2017
Olof N.
Global IT Service Manager
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Accessibility and easy overview of smaller initiatives and their progress. Visual appeal.

Avantages: Visually appealing, simple to organize and make sure collaborators have the same view of any current situation. This is, above all about team collaboration. Very adabtable to different kinds of approaches around initiatives and projects.

Inconvénients: Lacks some functionality in terms of actual vs estimated time, and the possibility to present/report progress, either directly in the client or through some kind of export (for instance of the "tags" view.

Way beyond my expectations

Publié le 17/04/2018
Utilisateur vérifié
Tech writer
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I can involve people in creation of tender documents without being near them.

Avantages: This is a very fun to use collaborative software that ensures that everyone involved in a certain project knows exactly what they should be doing

Inconvénients: There is nothing i do not love about this software, the designers have put in a great deal of time to ensure all aspects are covered

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