Qui utilise DataFeedWatch ?

DataFeedWatch s'adresse à tous les commerçants qui diffusent des publicités sur des canaux d'achats. Des petites boutiques en ligne aux commerces de détail de grandes entreprises ou agences de PPC.

Description de DataFeedWatch

Augmentez la visibilité de vos produits sur plus de 1 000 canaux d'achat et marketplaces dans plus de 50 pays.

DataFeedWatch vous permet d'optimiser votre flux et la distribution de vos produits vers les plus grands canaux tels que Google Shopping, Facebook, Instagram, Amazon, eBay, etc.

En optimisant la qualité des flux, vous améliorerez également les performances des campagnes publicitaires sur ces canaux.

Certains produits n'obtiennent pas de bons résultats ? Supprimez-les d'un seul clic et augmentez le ROI (retour sur investissement) global de la campagne.

Informations sur DataFeedWatch

DataFeedWatch

http://www.datafeedwatch.com/

Fondé en 2008

Vidéo de DataFeedWatch
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Présentation des tarifs de DataFeedWatch

DataFeedWatch n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de DataFeedWatch est disponible à partir de 34,00 $US/mois.


À partir de

34,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de DataFeedWatch

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

DataFeedWatch - Fonctionnalités

  • Analytique des canaux
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des produits
  • Gestion des revendeurs
  • Gestion des stocks

Logiciels de channel management : afficher la liste complète

DataFeedWatch - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à DataFeedWatch

Avis sur DataFeedWatch

Lire tous les avis

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,6

Évaluer le logiciel

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Écrivez votre avis !
Alper B.
Digital Marketing Manager
Mode et vêtements, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/07/2019

"Most feature less pay"

Commentaires: In Turkey IT departments are such a big problem nearly every company. So when you use this tool, you cut nearly every relations with IT about xml

Avantages: Customer support is my best . Every time I need a support, they are always there

Inconvénients: You cant exactly see an analytics dashboard inside the tool

Réponse de l'éditeur

envoyé par DataFeedWatch le 26/07/2019

Alper, thanks a lot for sharing your thoughts about our platform! :)

Happy to hear that with the help of DataFeedWatch you were able to take control of your product feeds without having to involve your IT department - it's one of the things we had in mind when creating our feed tool, so glad we hit the mark with you!

Thank you for the suggestion to make Analytics more visible in the dashboard - will definitely pass your feedback to our development team :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/07/2019
Paulo R.
media director
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2019

"A Must Have tool for Managing Feed baseaded Channels"

Commentaires: It's helped me adjust, evolve, manage and reach better results for my clients in all feed basead channels, specially Google Shopping.

Avantages: Its a must have tool for managing feeds, which makes a huge difference in the outcome results for our clients. Easy to use, have many ways to customize different feeds, and they are always evolving.

Inconvénients: Nothing really. It's a great fit for our businnes.

Réponse de l'éditeur

envoyé par DataFeedWatch le 25/07/2019

Thank you for your kind words, Paulo! :)

It's amazing to hear that you've seen a significant performance increase with Google Shopping, and other channels, using DataFeedWatch. It makes us excited to continue growing with and for Customers like You :)

Happy to have you with us and looking forward to achieving even more together!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/07/2019
Noah C.
SEM Analyst
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/07/2019

"OK, But Not For Beginners"

Avantages: It gets products onto google shopping, usually

Inconvénients: it doesnt do a good job explaining things. most people unfmailiar with feeds are totally confused by basic things lacking explanations, ie "internal fields"

Réponse de l'éditeur

envoyé par DataFeedWatch le 29/08/2019

Noah, thanks a lot for sharing your thoughts about our tool :)

Glad to have you with us and we'd love to improve your experience!

How about we connect for a tool training session to go over any functionalities that might be unclear and how to best leverage them for your feeds?

We also include an onboarding call as a part of our offering to all Customers - during the onboarding we can go through creating and optimizing your feed together, as well as addressing any questions you might have.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/07/2019
Aleksandra S.
Account Manager
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/06/2020

"All You Need In One Place"

Avantages: Once you get the way it works it is really easy to set up and use. You can quickly make all the changes you need. The support team was great - I got immediate answers to my questions via the live chat, they helped me correct the mistake I made and explained how to set up the conditions in the future.

Inconvénients: At times it seemed as if it was not syncing fast enough with the Google Merchant Center. And when you have to set up conditions, it takes a couple of tries to get it right.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/06/2020
Per S.
CEO
Biens de consommation, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2020

"The MUST-HAVE tool for any serious ecommerce business"

Commentaires: We solve ALL our marketing channel product data with DataFeedWatch and it is just amazing. Robust, super fast and one of the best support organizations I have ever worked with. It will forever be my number one choice of supplier in any future e-commerce company. The must-have tool. I just LOVE it.

Avantages: It is a master of product information and channel automation. Intuitive user interface and very powerful tools. You can really tell, but using the tool, that it is created by people that use it themselves. The power of rule-based smart feed combines with ready integrations with most marketing stacks make it just superb.

Inconvénients: Nothing I can think of. Maybe even more marketing channels and more AI solutions, but pretty comfortable they will amaze me with new features making my life as a marketeer, e-commerce owner and entrepreneur much easier.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/03/2020