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Description de Help Desk Migration

Help Desk Migration est un service unique qui permet de transférer des données d'une plateforme à une autre. Le service prend en charge environ 30 systèmes d'assistance populaires :
Zendesk, Freshdesk, Freshservice, Kayako, Intercom, Desk.com, Help Scout, Parature, Samanage, etc. Migrez également vos données depuis et vers des fichiers CSV.
Help Desk Migration vous permet de migrer des cas d'assistance, des contacts, des agents, des pièces jointes et d'autres données en seulement quelques heures.

Qui utilise Help Desk Migration ?

Plus de 20 000 clients font confiance à Help Desk Migration, des jeunes start-up aux grandes entreprises du Fortune 500.

Help Desk Migration Logiciel - 1
Help Desk Migration Logiciel - 2
Help Desk Migration Logiciel - 3
Help Desk Migration Logiciel - 4
Help Desk Migration Logiciel - 5

Help Desk Migration ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Help Desk Migration

Help Desk Migration

4,8 (106)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
9
19
4,8 (106)
4,8 (106)
5,0 (106)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
55,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
183
245
4,3 (3 810)
4,2 (3 810)
4,3 (3 810)

Alternatives à Help Desk Migration

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
Suivi des tickets d'assistance
MySQL
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données intégrée
Sauvegarde et récupération
Stockage sécurisé des données
Quixy
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Création et conception de formulaires
Pour le développement sans code
Improvado
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Conversion de bases de données
Gestion du stockage de données
Inteum
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Nios4
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Réplication de données
Google Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Sauvegarde et récupération
Stockage de documents
Stockage sécurisé des données
Caspio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Migration de données
Planification et programmation de projets
Formaloo
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Création et conception de formulaires
Formulaires personnalisables

Avis sur Help Desk Migration

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
84%
4
16%
Gauthier
Gauthier
Supervisor of Customer Service (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Articles de sport, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Migration from Oracle Cloud to Zendesk. A smooth transition.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Having a smooth transition from our old CRM to our new ticketing system.
Maintaining our old data accessible for our CS agents.

Avantages :

Amazing support and technical advice. Delivery was made according to the original project schedule. No extra charges than what was quoted.

Inconvénients :

Our custom logics were not compatible with the automated import feature. This issue was handled in a timely manner and with professionalism.

Réponse de l'équipe de Help Desk Migration

il y a 6 ans

Thank you, Gauthier! I wish you and Thule Group all the best! Kind regards, John

Carol
Support Engineer (É.-U.)
Médias en ligne, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

This product was perfect for helping us migrate our support ticketing software!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We migrated from Zendesk to Hubspot for our ticketing software.

Avantages :

The free demo allowed me to test the functionality of the migration, examine the results, tweak the settings, and retest. I did this at least 50 times and asked support a ton of questions. They were extremely fast at replying and super helpful.

Inconvénients :

The only con was that during the final live migration, the tool got stuck twice on bad data, and their support (who responded quickly to help) had to do something to fix. It would be good if the tool could skip these bad records and keep going, and then spit out a report at the end of what was missed.

Daelan
Director of Technology (Canada)
Mode et vêtements, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Worked as expected

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall it was positive

Avantages :

The migration tool worked as expected. It effectively migrated all of our Desk.com cases into ZenDesk.

Inconvénients :

The software is very expensive. I don't think their price is aligned with the overall value. If it was 50% cheaper I would see much more value. They have overpriced it.

Ryan
VP, Site Care (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Masterful help desk migration in just a few steps

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I had a fantastic experience using the app. We migrated over 150K unique records from Help Scout to Teamwork Desk using Help Desk Migration, and all of our data was transferred and mapped perfectly. The migration hung up a few times, but that was due to API limits on both the source and destination apps. Even when the migration got stuck, the team at Help Desk Migration fixed the process and restarted without us needing to submit a support request.

Avantages :

The customer support and quality of the migration app were phenomenal. Honestly, the two most important pieces of an app like this, which are data integrity, and a fast and responsive team were best-in-class.

Inconvénients :

There were a few things during the payment process that were hard to follow. For example, the ability to start a full migration didn't start until several minutes after we made payment, so it was a bit confusing.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Painless migration from Spiceworks to Jira Service Desk

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

The Help Desk Migration folks made our transition from Spiceworks to Jira Service Desk easy. They took care of mapping the Spiceworks fields to equivalent fields in Jira Service Desk for tickets and users. Gave me a sample migration to validate against. When it came time for the production migration, they worked within my schedule so I could keep service downtime to a minimum. They were very responsive throughout, especially impressive given the 9 hour time zone difference.

Inconvénients :

Nothing at all to dislike about this service.

Réponse de l'équipe de Help Desk Migration

il y a 5 ans

Thank you!

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