18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de InMoment

InMoment™ est une référence en matière d'amélioration de XI (Experience Improvement), qui permet de donner du sens aux mesures afin de favoriser les décisions commerciales à forte valeur ajoutée et les relations avec les clients et les employés. La plateforme XI native cloud de l'entreprise est conçue avec la science des données en son cœur et spécifiquement conçue pour exploiter les renseignements provenant de l'ensemble de l'écosystème des expériences pour apporter une valeur commerciale manifeste.

Qui utilise InMoment ?

Solution web de gestion de l'expérience client pour toutes les entreprises qui aide à fidéliser les clients, à analyser des textes, à gérer les activités de business intelligence et à réaliser des enquêtes.

InMoment Logiciel - 1
InMoment Logiciel - 2
InMoment Logiciel - 3
InMoment Logiciel - 4

InMoment ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

InMoment

InMoment

4,3 (23)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
87
4,1 (23)
4,2 (23)
4,6 (23)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
83
7
3,7 (62)
3,9 (62)
4,5 (62)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à InMoment

WalkMe
Fonctionnalités les mieux notées
Alerts/Escalation
Création de contenu
Rapports et analyses
XM for Customer Experience
Fonctionnalités les mieux notées
Enquêtes et feedback
Gestion des commentaires
Rapports et analyses
SurveyMonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Enquêtes et feedback
Rapports et analyses
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Mobile Optimization
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Surveillance des avis émis
SimpleWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Génération de leads
Suivi des interactions
inconnect
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions

Avis sur InMoment

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
57%
4
26%
3
13%
2
4%
Stavros
Stavros
Manager, Customer Experience Research (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

MaritzCX is a great CFM/EFM/CX partner!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : TELUS' overall experience with MaritzCX's offerings has been a success-to-date...we have been able to achieve best-in-class response rates (upwards to 45% for SMS), get better value for our money and centralize the majority of our trackers resulting in resource efficiencies. Their client success team has become an extension of our team and we wouldn't have it any other way - they take care of the hard stuff so we can focus on our customers.

Avantages :

MaritzCX's all-in-one reporting platform - it is extremely easy to use and best of all, it is self-serve! Not only are you able to build customized reporting views in minutes, you can also layer on both Text and Sentiment Analytics to help guide your users and/or insights.

Inconvénients :

There are a few reporting enhancements we are working with MaritzCX on that we would like to see added. More Response Rate reporting – particularly on multi-model studies. Also, the addition of Coaching notes/confirmation in record level views that would help further our reporting capabilities and user experience.

Jace
Sr. Project Manager (É.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the best around and employees who care

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : There are amazin people that work at this company and I would argue that their CX knowledge is above market average. If you are looking for someone to help launch your Customer Experience program, I highly recommend working with InMoment and having CSM support hours.

Avantages :

The tool is very user friendly and you can create a survey without any training. They also have a great knowledge base and their customer support & training team are amazing.

Inconvénients :

The lack of innovation. Their core products are awesome and work flawlessly but what comes next?

Ana
Sr Customer Experience Specialist (É.-U.)
Assurance, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Not worth the price

2,0 il y a 12 mois

Commentaires : Difficult and slow to accomplish anything, lack of flexibility to make any changes in the email and the survey. Poorly designed surveys reported to have used up more than the contracted number of hours to deploy. I have not received 8h of management support services a month since I joined the company almost a year ago.

Avantages :

Even though my last account representative was extremely nice, it is difficult and extremely slow to get anything done.

Inconvénients :

How difficult and slow it was to accomplish anything.

Andrew
Customer Experience Analyst (É.-U.)
Assurance, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great for what it is.

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Really like the specific throttling and the UI of the survey, we don't bother our customers with the survey and when they are prompted, the survey is visually appealing.

Inconvénients :

Nothing really, product is great and fits our needs.

Réponse de l'équipe de InMoment

il y a 2 ans

Hi Andrew! Thank you for taking the time to leave us a review on Capterra! We are thrilled to hear you are loving our platform.

Jay
Data Analyst (É.-U.)
Équipements publics, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

WaterOne - Data Analyst review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Customer Support is outstanding. I do know the Customer Service managers really use the alerts to resolve issues with dissatisfied customers.

Avantages :

Alerts for both managers and reps. Ease of adding/removing staff. The ability to automate a batch process our end to extract the data and have it smoothly FTP over to InMoment.

Inconvénients :

Would be nice to be able to automate reports to be run on specific dates and emailed to the requestor.

Réponse de l'équipe de InMoment

il y a 2 ans

Hi Jay! Thank you for taking the time to leave us a review on Capterra. We are thrilled you enjoy our platform. Customer satisfaction is our number one priority! Thank you for leaving us feedback, we will pass along to our team.