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Shortcut
Description de Shortcut
Gestion de projet intuitive et facile à utiliser pour les équipes logicielles qui souhaitent avoir une vue d'ensemble de leurs projets. Clubhouse contient tout ce dont vous avez besoin pour travailler sur un projet logiciel moderne, en laissant de côté toutes les fonctionnalités superflues. Évaluez la faisabilité de vos délais avec le suivi des progrès et l'analyse prédictive. Les intégrations disponibles réduisent le temps d'administration et automatisent les tâches répétitives : GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box, etc. Essayez-le gratuitement dès aujourd'hui !
Qui utilise Shortcut ?
Clubhouse est la solution préférée de milliers d'équipes de développement logiciel qui recherchent un outil de gestion de projet qui les aide à effectuer leur travail et leur donne une vue d'ensemble sans les ralentir.
Shortcut ne vous convainc pas tout à fait ?
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Shortcut
Avis sur Shortcut
Le meilleur choix pour gérer un projet d'équipe
Avantages :
Sa prise en main facile et son intégration fluide avec d'autres outils. Il propose un très grand nombre de fonctionnalités toutes utiles les une des autres en fonction de ce que l'on aimerait faire.
Inconvénients :
Je n'ai pas rencontré de réels problèmes dans l'utilisation de cet outil
Bon logiciel de workflow
Commentaires : Bonne expérience au global.
Avantages :
Simple et ergonomique, fait ce qu'on lui demande!
Inconvénients :
Je pense qu'il n'apporte pas plus de valeur ajoutée sur un plan déploiement stratégique dans une entreprise que d'autres solutions déjà intégrées et gratuites comme Planner (Microsoft) ou même Trello
Developer-friendly and hits the Sweet Spot for Features
Avantages :
Shortcut is "just right" for our needs, and thinking back about previous companies, would have been perfect in their needs, too. It is much more than a to-do tracker but doesn't overwhelm you with flexibility. My favorite part of this software is that it's story-centric. Epics are available, but they can play a supporting role if needed. Tasks are left to the developer to fill out themselves end up being merely a checklist. This paradigm shifts the focus to deliverables and prevents gamification by closing out menial tasks just to pump up ticket closures. As a bonus, this standardizes the language of Epics/Stories/Tasks. There is no more endless debate on what should be what. The one thing I've always seen with Jira, especially in young teams, is that the flexibility of the product creates unproductive debate and confusion about terminology.
Inconvénients :
This product focuses on product delivery. For more general applications, like issue tracking or process management, it may not be the best for that.
Alternatives envisagées précédemment :
Simple to use and provides enough features to run and manage sprints for a small team
Avantages :
- Simple to learn and navigate so the team could quickly start using the product after switching- Love the dark mode and the colour coding of different story types i.e bug, feature or chore so it's easy to see things at the high level- Easy to create sprints and I like the summaries provided on the story points
Inconvénients :
- You can only write stories in markdown text. Not a big issue since I've become really good at it! But it'd be good if there was a text editor instead- Sometimes when I create a story and I accidentally click out of it, I lose the progress. It'd be good if they had a draft functionality where the stories get created as a draft straight away
Short may be an overstatement for shortcut
Avantages :
This is an adequate task management/tracking software. It has a fantastic Zendesk integration and multiple customizable fields. It also boasts decent search and filtering functions but it isn't particularly user-friendly and filling out all the fields that make it function well takes a great deal of time (hence the title of this review).
Inconvénients :
There are no AI/smart suggestions for related epic/team fields so every time you make a new ticket you have to search through them by scratch. They also don't offer a great tag database or tag definitions so you have to create naming conventions separately offline. You also can't use rich text in story descriptions.