Pour qui ?

Organizations looking to run high quality, branded, integrated, viral advocacy contests and giveaways for high ROI.

Notes moyennes

10 avis
  • Note globale 4.3 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.2 / 5
  • Service client 4.1 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.2 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Queue Technologies
  • https://queueat.com/
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur Queue

Recognized as "Innovators of Systematic Virality" by CIO Magazine.

Viral brand advocacy and community activation technology solution to grow and engage authentic fans, users and customers. Accelerate awareness, conversions, acquisition, engagement, insight, and awareness at the highest ROI. Trusted by leading brands and marketers. Platform integrates cross-channel social media, actions, data on-boarding, analytics reporting, email automation, community hub, and advertising integration.

Queue - Fonctionnalités

  • Actions découlant d'un événement
  • Ambassadeurs de marque - Clients
  • Ambassadeurs de marque - Politique
  • Engagement social
  • Gestion des ambassadeurs de marque
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des demandes
  • Gestion des formulaires
  • Programme de récompenses
  • Suivi des législations
  • Carte de fidélité
  • Distribution de récompenses
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des contacts
  • Gestion des leads
  • Gestion des références des employés
  • Liste des partenaires de référence
  • Marketing d'affiliation
  • Engagement social
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des ambassadeurs de marque
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des références
  • Programme de récompenses
  • Rapports et analyses
  • Suivi des références
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Cartes de fidélité
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des récompenses
  • Portail des membres
  • Suivi des activités
  • Suivi des références
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Fonctions pour call centers
  • Fonctions pour développeurs
  • Fonctions pour l'enseignement
  • Fonctions pour ventes
  • Gestion des badges
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des concours
  • Gestion des récompenses
  • Intégration des employés
  • Mesure des performances
  • Outils de collaboration
  • Suivi des classements et des activités
  • Découverte de contacts
  • Gestion des pipelines
  • Identification des visiteurs
  • Importation et exportation de contacts
  • Intégration des bases de données de leads
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Concours de talents (photo, design, etc.)
  • Détection de fraude
  • Gestion des entrées
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des participants
  • Gestion des récompenses
  • Gestion des votes
  • Gestion des évaluations
  • Gestion du calendrier
  • Notation
  • Promotions sociales
  • Tirage au sort
  • Traitement des frais d'entrée
  • Évaluation à l'aveugle

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Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Queue

LOVED LOVED LOVED doing the Queue :)

Publié le 24/01/2018
David C.
Band Leader / Wedding Specialist
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Lots of leads!

Avantages: Really innovative concept with a very good User Interface. I got great results and it literally is like pouring gasoline onto a fire if you've got a good offer already.

Inconvénients: Found some of the e-mail services a bit clunky (I'm sure that's been fixed since I last used their beta version).

Réponse de l'éditeur

envoyé par Queue Technologies le 25/01/2018

David, thanks so much for your kind review we really appreciate it.

I Wouldn't Recommend Queue To Anyone

Publié le 02/10/2018
Utilisateur vérifié
Content Marketing Manager
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
1/5
Note globale
1 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Although we are able to produce a large amount of leads with the gamification of Queue, it comes at a cost. If you just want to show your clients a large list of leads, regardless of how warm or qualified they are, this software could interest you. However, it is cheaply made and it is not an easy software to work with. It just depends on your goals.

Avantages: The perception of what Queue can offer and the mass amounts of people it can collect through its software in a short amount of time is an appealing feature for Queue. The gamification is also of interest and is a percieved benefit.

Inconvénients: I work in a client-based industry and while the software was able to produce impressive numbers on the lead gen side of things, working with Queue on the backend was nothing short of headache after headache. We even had a direct line of contact with one of the higher-ups at Queue and getting issues resolved was always took an unreasonable amount of time (weeks). The "game" often provided incorrect scores or didn't apply points properly after actions were completed.

Pretty intuitive but customer support is lacking entirely and it's not all the way there yet

Publié le 02/10/2018
Utilisateur vérifié
Business Development Specialist
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
1 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Worked basically for what we needed it to, but overall I think there are other softwares out there that can get the job done with better customer reps, better help and better quality. I think this has potential to be great software but it's just not there yet.

Avantages: It was easy to implement onto a landing page and it was pretty easy for our leads to use it. Was really easy to set up from start to finish.

Inconvénients: It could never seem to function properly. We were always getting emails from customers about functionality issues, and when we did ask for help from the customer service department we either got radio silence or a "we'll get back to you" or "that shouldn't be happening." It was never really helpful nor did it ever really end up with a solution from there team, you're pretty much on your own.

Best Viral Contest Platform in the World

Publié le 31/03/2017
Derric H.
CEO
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I used this tool to run a client's giveaway and it worked really well. There are some tricks to it, as far as setup and strategy, that need an advanced marketer and mindset. And hopefully they will have more information and documentation about that on the website soon. But it didn't matter, because I was able to confer directly with the CEO and he helped us through the entire giveaway to ensure we were setup for virality, had the right messaging, and then he worked fraud prevention at the end. Thanks to our rep for making our giveaway a success. Until next time!

Avantages: Virality, flexibility, strategy, their dashboards and metrics are easy to understand

Inconvénients: You have to design your own landing pages.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Queue Technologies le 31/03/2017

Thank you Derric! Literally just finishing up that documentation you mentioned right now. Onboarding, setup and best practices for pre and post campaign launch will all be available starting next week.

Awesome for engagement!

Publié le 24/04/2018
Mark P.
Director
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: This is primarily been our best method for engaging. Overall, we have been very pleased with the system it works so well that many of our colleagues are utilizing it every day

Inconvénients: Other than taking some of our team a little bit longer to learn, this was a wonderful tool for us and I worked exactly as described. Nothing bad to report

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