15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Litify

La plateforme de gestion de cabinet de premier ordre de Litify transforme les cabinets d'avocats du pays en entreprises modernes très performantes.

Conçue sur la plateforme la plus sécurisée et la plus flexible au monde, gérez et automatisez le marketing, le CRM, l'admission, les dossiers, les documents, les recommandations, le reporting et la finance dans une solution de plateforme unique.

Qui utilise Litify ?

Cabinets juridiques

Litify Logiciel - 1
Litify Logiciel - 2
Litify Logiciel - 3
Litify Logiciel - 4
Litify Logiciel - 5

Litify ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Litify

Litify

4,5 (57)
150,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
21
4,1 (57)
4,2 (57)
4,6 (57)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
175,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
Intégrations introuvables
3,9 (48)
3,9 (48)
3,9 (48)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Litify

Total Office Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des expéditions
Gestion des ordres de travail
Planification
iManage Work
Fonctionnalités les mieux notées
Partage des fichiers
Pour les professionnels du secteur juridique
Stockage de documents
Clio
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de cas juridiques
Suivi du temps
Smokeball
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Génération de documents
Stockage de documents
Filevine
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Gestion des cas
Notes de cas
Neos
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des tâches
Notes de cas
PracticePanther Legal Software
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de cas juridiques
Suivi du temps
MyCase
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de cas juridiques
Gestion des clients
Lawcus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cas juridiques
Notes de cas
Suivi du temps

Avis sur Litify

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
70%
4
18%
3
4%
2
5%
1
4%
Anthony
Anthony
Founder, CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Consistently exceed all expectations and blow the competitors out of the water.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Salesforce ecosystem lays the foundation and the amazing Litify team builds the structure that, for the first time ever, provides an amazing, industry specific tailored platform that can do anything a law firm can dream to do... and more. This platform has the ability to completely change the industry from a technology and efficiency perspective; and that change, is desperately needed.

Inconvénients :

That I had to wait this long to get it. There are constantly improving the product as a young player in the industry. That being said, they communicate with their large and small clients, prioritize needs and have rolled out features faster than I could ever have imagined. I've been following them since before they launched and to have built a platform that already surpasses players that have been in the space for decades is incredible. I can't wait to see the features they continue to improve and build that I haven't even known I needed at this point.

Lenin
Director of IT (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great tool for Law Firms Operation

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

The great thing about litify is how easy is the customization to any work flow, Also that you can integrate other component, like you accounting system and your phone system.

Inconvénients :

I think they should dedicate more time to do more with phone system integration.

Justin
Director of Product (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Look Elsewhere - A Nightmare

1,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : They're VC-backed, driven by getting more sales, not delivering an optimal customer experience. I would look elsewhere for a matter management, legal management software.

Avantages :

It seemed to offer a lot of what we wanted. But once we signed the deal and started to implement, everything went downhill.

Inconvénients :

Heavy lift, costs, not intuitive, not fully integrated as accounting platform does not work well at all with Litify. Docrio is slow, clunky, not user-friendly or useful for sharing or sending or saving documents in new versions.

Paul
Partner (É.-U.)
Cabinet d'avocats, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Timesaver

5,0 l’année dernière

Commentaires : It has automated so many parts of the job that we require less employees to do the same volume of work as we did without it. It enables me to see everything i need to know from a firm management perspective from my phone which gives me the freedom to do other things and not worry about what is happening at the firm.

Avantages :

The robust dashboards are amazing at saving you time when running a busy law practice. I can get a snapshot of everything I need to know across the entire firm in an easy-to-digest form. Its like a snapshot that identifies any issues i need to address without me having to delve into the details to find it.

Inconvénients :

It takes a long time to set it up and get it operating as you like it. It is not easy to learn to create the reports.

Justin
Salesforce Administrator (É.-U.)
Services juridiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Heading in the right direction

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : Litify has a lot of value built into the product, while the Salesforce platforms allow for a substantial amount of customization for your specific firm. The new leadership shows promise in advancing Litify's potential further, and they've done a better job at keeping client facing employees. Some older, underdeveloped features (questionnaires for example) have the promise of being improved, but as of now unsure as to when those improvements will be available.

Avantages :

Flexible platform Extensive knowledge articles Adding new features consistently New direction is more tangible than previous years, transparent product road maps

Inconvénients :

Some features are underdeveloped/untouched Instances of bugs in the platform met with "We know this is an issue, but it's not a priority to fix right now"