Description de Briostack

L'éditeur est une entreprise de logiciels de désinsectisation/dératisation qui peut vous aider à automatiser votre entreprise et vous faire gagner du temps et de l'argent. De plus, vos clients vous aimeront. garanti.
Ce logiciel est conçu pour automatiser la planification, les rappels, la facturation et bien d'autres tâches. L'entreprise est née dans l'Utah quand le propriétaire d'une société de désinsectisation/dératisation a voulu automatiser davantage ses activités, mais sans parvenir à trouver une solution adaptée. C'est alors qu'il a créé Briostack.
La mission de l'entreprise est de fournir des services et des produits d'une qualité telle que personne ne peut les reproduire.

Qui utilise Briostack ?

Secteur de la désinsectisation/dératisation

Informations sur Briostack

Briostack

Fondé en 2011

Informations sur Briostack

Briostack

Fondé en 2011

Briostack en vidéos et en images

Vidéo de Briostack
Briostack Logiciel - 1 - aperçu
Briostack Logiciel - 2 - aperçu
Briostack Logiciel - 3 - aperçu
Briostack Logiciel - 4 - aperçu
Briostack Logiciel - 5 - aperçu

Comparez le prix du logiciel Briostack avec ses alternatives

À partir de

s/o
199,00 $US/mois
49,00 $US/mois
35,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Briostack

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Fonctionnalités - Briostack

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Estimation
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • GPS
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Géolocalisation
  • Historique des clients
  • Historique des services
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Planification
  • Planification de la maintenance
  • Planification des tâches
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage de fichiers
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des statuts
  • Suivi des tâches
  • Suivi du temps en ligne
  • Tableau de bord d'activités

Logiciels de gestion des interventions : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • CRM
  • Cartes géographiques
  • Champs personnalisables
  • Devis
  • Dispositions des biens
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • GPS
  • Gestion de la flotte
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des tâches
  • Historique des clients
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification des tâches
  • Portail client
  • Pour entreprises de dératisation
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Routage
  • Saisie de signature mobile
  • Signature électronique
  • Signature électronique
  • Suivi de l'infestation
  • Suivi de l'usage des pesticides
  • Suivi des activités
  • Suivi des tâches
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels pour entreprises de désinsectisation/dératisation : afficher la liste complète

Alternatives à Briostack

Plus d'alternatives à Briostack

Avis sur Briostack

Lire les 31 avis

Note moyenne

Note globale
4
Facilité d'utilisation
4
Service client
4
Fonctionnalités
4
Rapport qualité-prix
4

Avis classés par note

5
21
4
2
3
1
2
1
1
6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Andrea W.
Office Manager (É.-U.)
Services environnementaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Software

5 il y a 2 ans

Avantages :

Notification options are fantastic. Billing, appointment reminders, past due bills and card expiration are all things Brio does automatically once set up, it take a lot off accounting and customer service notification.

Inconvénients :

Brio is not difficult to use at all, I would like to see appointment blocks added but i know they are working on that.

Réponse de l'équipe de Briostack

il y a 2 ans

Andrea! We love the partnership we have with your company! We appreciate your kind word. Our goal is to provide the best options in the industry, and feedback from people like you is very important to us. As always, if you ever need anything, don't hesitate to call!

Stephanie M.
V. Pres. / Owner (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

I am very happy that I chose Briostack for my software upgrade!

5 il y a 4 ans

Avantages :

The software is feature rich without making the software so complicated that you have to attend a multi-day seminar to understand it. Briostack assigns you an on-boarding team that walks you through the entire set up process, the help desk is available for troubleshooting, and your account representative is there for ideas, changes, and support. Their pricing is simple and easy to understand (no hidden vault fees, customer support fees, etc.) I love the automatic notification process that can occur by phone (robo- or personal recorded message) by text or by email. If you are a company that offers many different services, then your notifications can be personalized to each service type! The automatic payment features, payment plan features, and ease of billing are fantastic. Did I mention, how simple and streamlined the technician app is??? It is so simple to use, that even the technicians that are "not so tech-savvy" will love it! The star rating communication that has poured in from our customers after the appointments are completed have really motivated the team to stay on their "A" game. Our customers and team members have given us a thumbs up on this software change!!

Inconvénients :

1. Monochromatic screen coloration (would love to see color coded tabs/ sections.) 2. Would love to see a "find customer" box on the web page no matter which tab you are in. Please note that my account rep. asked me for my "cons" and is submitting them. The 2 items listed above may be used in the software update. (That's the kind of company they are.... they want your feedback)

Allen S.
General Manager (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

RUN away don't Walk!

1 il y a 2 ans

Commentaires : We tried to cancel this company but month after month they continue to bill our credit card. We went with a different company BTW the new company who we LOVE is more expensive. All I can say is these folks do not know pest control they do not understand functionality they do not understand customer service.

Avantages :

We decided to use this company based on their sales presentation. The functions looked great and they were very friendly. They indicated to us that a pest control technician had designed it which made sense to us. Bad Choice

Inconvénients :

Horribly heavy and difficult to use! Nothing is intuitive! Worse program we have ever used quite frankly. My office manager was literally crying one day because she thought she was too dumb to operate this program. The help desk is always friendly but they are too techy they speak a completely different language.

Réponse de l'équipe de Briostack

il y a 2 ans

We are sorry to hear about your experience, Allen. We are constantly making our program better based on requests from our customers like you and appreciate your feedback. We are sorry to hear about your office manager and wanted to let you know that our support team is always available for assistance, & assure you she isn't "too dumb" to operate our program. There's no one that understands pest control more than our CEO and owner who has been in pest control for the past 23 years. If you have questions about your contract, or ways to get out of your contract please contact our support line at 801-623-5200

Andrea M.
CFO (É.-U.)
Services aux consommateurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Feature Rich with responsive, friendly customer service

5 il y a 2 ans

Commentaires : The reason that we started looking for a new software provider was specifically to find a better solution for our food handling facility reporting. We are happy that Brio worked with us to provide exactly what we were looking for in station scanning and reporting.

Avantages :

What I like most about this software are the awesome people that back up the software. Customer service is friendly, thoughtful, responsive, and helpful. Also, there are so many reports at my fingertips. I feel like I have a much better grasp of how our company is doing at any given point in the year and in the month. Both our clients and service technicians like it, too.

Inconvénients :

It was very different than we were used to using, so for us, the learning curve was a little steep, but we all seem to have it mastered at this point. Briostack was super-helpful to us in getting everything set up properly and they worked hard to provide us with a solution to our every request.

John T.
Service Manager (É.-U.)
Services environnementaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Briostack works great

4 l’année dernière

Commentaires : Overall we are happy, we switched from PestPac and haven’t looked back since.

Avantages :

I enjoy being able to access the leads platform. I really enjoy the forums and online newsletter we get informing us of any new changes and giving us an opportunity to ask questions.

Inconvénients :

You have to clear the online cache or the app starts acting funny.