17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Feefo

Feefo aide les entreprises à interagir avec leurs clients et à recueillir leurs avis.

Qui utilise Feefo ?

Non fourni par l'éditeur

Feefo Logiciel - 1
Feefo Logiciel - 2
Feefo Logiciel - 3
Feefo Logiciel - 4
Feefo Logiciel - 5

Feefo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Feefo

Feefo

4,0 (2)
99,00 £GB
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
59
13
3,5 (2)
3,0 (2)
5,0 (2)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
259,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
38
4,6 (1 167)
4,2 (1 167)
4,3 (1 167)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Feefo

Trustpilot
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion de l'expérience client
Surveillance des avis émis
InputKit
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des commentaires
Rapports et analyses
ReviewInc
Fonctionnalités les mieux notées
Intégrations de tiers
Notification en cas d'avis émis
Surveillance des avis émis
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Notifications en temps réel
Surveillance des avis émis
ReviewTrackers
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des réponses
Surveillance des avis émis
Preferred Patron Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Historique des transactions
XM for Customer Experience
Fonctionnalités les mieux notées
Enquêtes et feedback
Gestion des commentaires négatifs
Rapports et analyses
Listen360
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des commentaires négatifs
Rapports et analyses
GatherUp
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion de l'expérience client
Gestion des commentaires négatifs

Avis sur Feefo

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
3,5
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
3
50%
Hannah
Senior Membership Adviser (R.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Consistently Excellent Service

5,0 l’année dernière

Commentaires : Our sales Rep [sensitive content hidden] is always there to support us with anything Feefo related so we maximise the Feefo service. The campaign manager tool has helped us engage with more feedback than ever before which means we can make our services the best they can be for our customers. We like the way that Feefo allows us to show case the positive feedback to our customers through the Platinum award.

Avantages :

The online Feefo portal makes it easy to navigate, which makes the process of gathering feedback straightforward. Allowing us to pick apart feedback and implement processes to make our processes smoother.

Inconvénients :

If we were being extremely picky, the occasional emails received by the Feefo hub support team in relation public reviews who have directly contacted Feefo requesting to review our services. We would prefer they were instructed to speak with us directly so we can provide a personal touch as part of the customer experience when using our service.

Réponse de l'équipe de Feefo

il y a 7 mois

Hi Hannah, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you find our the Feefo hub easy to navigate. We strive to provide a user-friendly platform that empowers businesses to enhance their services based on valuable customer insights. We are delighted to hear that our sales rep was instrumental in supporting you with all things Feefo-related. Providing exceptional customer service is a top priority for us. Thank you for choosing Feefo as your feedback platform, and we look forward to continuing to support your business's success. Best regards, The Feefo Team

Devin
Marketing (É.-U.)
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A good review-gathering solution

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Feefo is fine, but the widgets gallery is limited. It's also not a very intuitive platform, we typically have to reach out to our rep for help making changes or implementing new things.

Avantages :

We got a dedicated Feefo review page for our brand which showcases customer reviews.

Inconvénients :

Our dev team had to set up a complicated API, it's expensive.

Réponse de l'équipe de Feefo

il y a 7 mois

Hi Devin, Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that Feefo was able to provide your brand with a way to showcase your customer reviews. We understand the importance of having a platform that highlights customer feedback and helps build trust with your audience. We appreciate all your comments. Your feedback helps us identify areas for enhancement, and we will work towards making the platform more intuitive and expanding our widgets gallery. We're glad to hear that you found value in working with your Feefo representative. Providing exceptional support and guidance is important to us, and we're committed to ensuring that your experience with Feefo is positive and productive. Thank you for choosing Feefo as your review-gathering solution. We value your partnership and look forward to continuing to support your brand's success. The Feefo Team