
Qui utilise Archdesk ?
Archdesk cible les entreprises de construction : - Entreprises du bâtiment. - Sous-traitants spécialisés. - Usines/sites de production. - Secteur de vente au détail/boutiques. - Secteur des services.
Description de Archdesk
Archdesk est un logiciel tout-en-un spécialement conçu pour le secteur du bâtiment.
Archdesk couvre le flux de travail de A à Z, depuis la demande initiale du client jusqu'à l'émission de la dernière facture, en passant par l'estimation, les contrats, la gestion de projet, la budgétisation, la programmation, la gestion du travail, la gestion des actifs, le chiffrage, les rapports, la collaboration des équipes.
Tout cela dans un flux de travail moderne et attrayant accessible depuis n'importe quel appareil.
Informations sur Archdesk
Archdesk
http://www.archdesk.com
Fondé en 2016







Présentation des tarifs de Archdesk
Archdesk n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.
Version gratuite
Non
Essai gratuit
Non
Déploiement et prise en charge de Archdesk
Ressources d'aide
- Support en horaire de bureau
- En ligne
Déploiement
- Cloud, SaaS, web
- Mobile (iOS natif)
- Mobile (Android natif)
Formation
- Formation présentielle
- Formation en ligne en direct
- Webinaires
- Documentation
Archdesk - Fonctionnalités
Logiciels ERP
- CRM
- Gestion d'entrepôt
- Gestion de la chaîne logistique
- Gestion de la distribution
- Gestion de projets
- Gestion des bons de commande
- Gestion des commandes
- Gestion des ressources d'entreprise
- Gestion des ressources humaines
- Gestion des stocks
- Gestion financière
- Rapports et analyses
Logiciels de CRM pour la construction
- Devis et offres
- Gestion de projets
- Gestion des contrats
- Gestion du pipeline de ventes
- Planification
- Prévision
- Suivi des clients
Logiciels de CRM pour la construction : afficher la liste complète
Logiciels de charpente
- CRM
- Commerce
- Devis
- Facturation
- Gestion des expéditions
- Gestion des ordres de travail
- Listes de contrôle et inspections
- Mesure aérienne
- Planification
- Prise de clichés
Logiciels de devis pour le bâtiment
- Analyse hypothétique
- Correcteur grammatical
- Devis plomberie
- Devis système CVC
- Devis électricité
- Gestion de projets
- Gestion des sous-traitants
- Intégration comptable
- Modèles personnalisables
- Piste d'audit
- Rapports et analyses
- Relevé des matériaux
Logiciels de devis pour le bâtiment : afficher la liste complète
Logiciels de gestion des achats
Information non fournie
Logiciels de gestion des achats : afficher la liste complète
Logiciels de gestion des offres pour la construction
- Base de données de produits de construction
- Base de données des coûts
- Devis
- Gestion de versions
- Gestion des appels d'offres
- Gestion des enchérisseurs
- Gestion des offres
- Gestion des sous-traitants
- Partage des fichiers
- Relevé des matériaux
Logiciels de gestion des offres pour la construction : afficher la liste complète
Logiciels de gestion du bâtiment
- Accès hors ligne
- Accès mobile
- Bâtiments résidentiels
- CRM
- Commerce
- Demandes de renseignements et soumissions
- Estimation
- Gestion des contrats
- Gestion des sous-traitants
- Intégration comptable
- Ordres de changement
- Rapports d'incidents
- Sous-traitants
- Suivi des équipements
- Suivi du budget et coût des tâches
Logiciels de gestion du bâtiment : afficher la liste complète
Logiciels de planning de chantier
- Calendrier du personnel
- Diagrammes de Gantt
- Gestion des offres
- Gestion des tâches
- Ordres de changement
- Planification de projet
- Planification des tâches
- Replanification
Logiciels de planning de chantier : afficher la liste complète
Archdesk - Alternatives
Plus d'alternatives à ArchdeskAvis sur Archdesk
Lire tous les avisNote globale
Note moyenne
Évaluer le logiciel
Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.
Écrivez votre avis !
Gary B.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 27/01/2020
"The key to our growth"
Commentaires: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.
Avantages: We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.
Inconvénients: It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.
- Source de l'avis
- Publié le 27/01/2020
Emma S.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation4 /5
-
Fonctionnalités4 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 28/02/2020
"All under one roof to move with the times"
Commentaires: This software package has improved the way we store and record data. The quote function has been the best feature for us. Ensuring there can be no mistakes in setting the profit margin (Administrator Function) It is then easily transposed to a Purchase Order and with the tap of a button emailed directly to your supplier. Likewise with Invoicing. Its cut time down for paperwork, increased efficiency and once your up and running is easy to use. We haven't tapped into the Accounting side yet, but plan to gain further training with Archdesk in order to work with our Sage Accounting system. Archdesk support is also good, replying usually with 24 hours or less, either solving the issue or passing to the technical team. For an SME looking for an all round Package to store data, complete quotes, upload photos straight from site, issue Purchase Orders and Invoices, this is a great package and worth the monthly fee.
Avantages: All our contract information can be kept in one place, and is easily accessed from site by Managers. Also quick and easy for sharing files with clients and sending our Purchase Orders to Suppliers
Inconvénients: Can't flick easily between say quotes and files, you need to finish and save the quote before leaving it and being able to open other items.
- Source de l'avis
- Publié le 28/02/2020
Gail C.
-
Note globale4 /5
-
Facilité d'utilisation4 /5
-
Fonctionnalités3 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prixSans note
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 06/07/2019
"Review of Archdesk"
Avantages: Holds lots of information, ad if used properly can be a very useful tool following further training
Inconvénients:
Takes a while to get used to from Microsoft
If no internet connection, difficult to access
- Source de l'avis
- Publié le 06/07/2019
Paulina D.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 29/01/2020
"Honest Review by A Long-Time-User."
Avantages: Archdesk is helping our team to plan efficiently and execute projects that deliver results on time. It's easy to use and flexible. This system is developing and adjusting to meet our expectations. Powerful productivity features, customizable workflows, personalized dashboards and what is most important for me transparent quotations for our Clients and cost tracking on the projects! At this stage, I'm not able to imagine how the company will work without having this ERP system in place.
Inconvénients: It is really hard to say, hence the Team is constantly improving and delivering new system functions. Support Team is very efficient and I'm confident that will provide a solution to any query Client may have at the earliest convenience.
- Source de l'avis
- Publié le 29/01/2020
Jakub P.
-
Note globale5 /5
-
Facilité d'utilisation5 /5
-
Fonctionnalités5 /5
-
Support client5 /5
-
Rapport qualité-prix5 /5
-
Probabilité de recommander le produit
- Source de l'avis
- Publié le 03/08/2017
"Best software ever!!!"
Commentaires: Software like Archdesk is the lifeblood of most organizations. It is the system of record for everything. I've worked at an organization before that didn't use it and life was miserable. It just keeps everything so organised, helps us to track almost everything within the company. Sing in and out feature saved us lot of time and money tracking our employees. Like I mentioned before, everything is run out of Archdesk. Without this CRM in place we wouldn't be able to operate. The entire business process from cold call to close and then post sale flows through Archdesk.
Avantages: Obviously, it's impossible to find a software to meets ALL your organization needs, but what makes Archdesk great is that it's extremely customizable, and there's so many people using it, that it's always evolving and growing. It's not stagnant in any way so that even if something isn't currently offered, there's a high chance for a solution in the near future . My favorite feature is for sure the dashboards available. Great help in our company!!!
- Source de l'avis
- Publié le 03/08/2017