15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Hostme

Vous l'avez rêvé, maintenant il existe. Hostme, la solution à tous vos problèmes de restaurant. Avec Hostme, optimisez vos sièges de restaurant grâce à la gestion avancée des réservations, des tables, de la rotation des serveurs, des listes d'attente et aux programmes de fidélisation des clients, à partir d'une application entièrement personnalisable. Commencez à accepter les réservations en ligne dès aujourd'hui !

Qui utilise Hostme ?

Gestionnaires et propriétaires de restaurant.

Hostme Logiciel - 1

Hostme ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Hostme

Hostme

4,8 (4)
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
30
Intégrations introuvables
5,0 (4)
5,0 (4)
5,0 (4)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
149,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
70
Intégrations introuvables
4,7 (1 279)
4,6 (1 279)
4,5 (1 279)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Hostme

OpenTable
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Réservations de groupe
Yelp Guest Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Commande en ligne
Emplacements multiples
Réservation en ligne
SpotOn
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Saisie de commande
Traitement des paiements
Semper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Restroworks
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Rapports de ventes
Rapports et analyses
WaitWell
Fonctionnalités les mieux notées
Emprunt et restitution en libre-service
Réservation en ligne
Suivi des visiteurs
Rezku POS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Traitement des cartes de crédit
Traitement des paiements
Aldelo Express POS
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des stocks
CoverManager
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Données en temps réel
Saisie de commande

Avis sur Hostme

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
Trevor
Operator (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great, great product

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Working with HostMe App has been awesome. I feel they really do value feedback. Their support team is very helpful when you run across an issue, or want to know how to get the app to work the way your restaurant needs it to. This is the big thing - I felt we were customizing Hostme to work the way our staff, guests and restaurant need it to, rather than everyone else conforming to the way the app works.

Avantages :

Flexibility and control . For small restaurants it is great to manage those busy nights and for larger establishements, it offers loads of features and customizations. It goes beyond reservations to also track guest preferences as well as event booking and fees. The scalability of the platform as well as the incredibly responsive customer support and development team members have made this a great answer for us to ditch our 3-ring binder reservation book !

Inconvénients :

When you first start using the app, you may feel overwhelmed if you are a small restaurant just looking to digitally manage reservations. Fortunately, you can slim down the app to only do what you need. Don't want to do table selection? Turn it off. Don't want to track server rotation? Turn it off. Don't want to have to automatically confirm every reservation as they are made online? Set it up to automatically accept X-number of guests per X-amount of time, beyond that threshold the guest will be told their reservation must be reviewed by staff to be confirmed. Really, the negative that this software is too robust for even the smallest restaurant can't be said, because it can be controlled feature by feature to only do what you need!

Terry
Cataloger, Technology, Online PR (É.-U.)
Bibliothèques, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy and secure

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Conference calls with various offices/people is now much easier!

Avantages :

Always leery of online conferencing programs, some can be a real pain, but when introduced to Hostme by someone outside of our company that was using it for a meeting, really enjoyed the experience. Have since downloaded the software and now use it for live meetings. A great find!

Inconvénients :

Thus far I have not run into any issues with this software. It is easy to schedule, setup and connect!

Yanick
Director (Pays-Bas)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great support and best price/quality.

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : We pay monthly and get everything we need, vs OpenTable, where we paid per week just for reservations and there were many no shows as well.

Avantages :

It's definitely the best solution for our restaurant at this price. We have about 40-60 online reservations each week + we manage all walk-ins in Hostme. In other services we would pay extra money per online reservations or more devices, features. We use it on 2 iPads in our restaurant + I as a manager always have access to the system from my Android phone and computer. Yes, great istant support and learning materials were definitely the big plus for all our team.

Inconvénients :

Even it's full of features, there is no booking credit card hold yet. Current online reservation page is too simple, there're no photos of our place, food, menu e t. c.

Sonia
É.-U.
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis

Easy and intuitive restaurant management app

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : I got up to speed in no time and trained my host staff quickly. This app can be installed on one or several tablets so we can easily share that information throughout our restaurant. It has also helped assign table to servers which honestly was a nightmare for us and a source of conflict. Support is quite fantastic, they probably never sleep. I love Hostme.

Réponse de l'équipe de Hostme

il y a 7 ans

Thank you for your review Sonia! We are pleased to see how much Hostme has helped your business grow. Good luck for St Pat's Day!