15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Wodify

Une solution complète de gestion de salles de sport qui inclut la gestion des membres, le suivi des performances, des outils de communication, des programmes de cardio, etc.

Qui utilise Wodify ?

Solution de gestion de club pour les salles de sport, studios, programmes en ligne et autres entreprises de fitness.

Wodify Logiciel - 1
Wodify Logiciel - 2
Wodify Logiciel - 3

Wodify ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Wodify

Wodify

4,3 (80)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
8
4,2 (80)
4,1 (80)
4,1 (80)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
187
7
4,2 (472)
4,2 (472)
4,3 (472)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Wodify

WellnessLiving
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Booking Management
Réservation en ligne
Xplor Triib
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Facturation
Traitement des paiements
TeamUp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cours
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Gymdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des étudiants
Traitement des paiements
Martialytics
Fonctionnalités les mieux notées
Classement de ceintures
Gestion des cours
Gestion des présences
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
WodUp
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi des présences
ABC Ignite
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Facturation
Traitement des paiements
Zen Planner
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements

Avis sur Wodify

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
25%
3
9%
2
8%
1
1%
Bryan
Bryan
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Wodify is as Close to Perfect as Possible

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Wodify is easy to use for me, my coaches, and my clients. Recent updates to the Wodify app have transformed the ease at which my clients do business with me on a daily basis.

Inconvénients :

My least favorite aspect of Wodify is the payment processing fees.

Réponse de l'équipe de Wodify Technologies

il y a 10 mois

Thanks for the feedback, Bryan! So glad that Wodify is helping you run your business and keeping your clients & coaches happy! We hear you on the processing fees and were excited to share the update made a few weeks ago that allows you to pass those along to your clients if that is something you'd be interested in trying. Otherwise, we will keep working to improve the payments experience and work to reduce costs for all our customers! Thanks again!

Quentin
Operations Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Our experience with Wodify

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Swapping over from MindBody is one of the best decisions we have made as a studio. The team at Wodify are professionals who are constantly developing new features and diligently taking care of their current clients. It feels like we've bought into a team with the tools to help us succeed, rather than just a product to do a job.

Avantages :

Their experienced team made swapping from MindBody easier than expected. We received a dedicated account manager who has an astonishingly quick response time and ensures that our issues get resolved promptly. Constant updates and new features with transparency on what is being developed. Custom reporting is incredibly helpful and allows us to take a microscope to any part of our business in a quick and repeatable manner. It's usefulness cannot be overstated. Family account management is easy for clients and admins.

Inconvénients :

Billing for seminars or multi-day events is tricky. We ended up creating our own billing solution with Stripe. First-time client setups require more setup than expected. There is no way to automatically assign progressions (belts), adding new family members to an existing account requires manual input.

Réponse de l'équipe de Wodify Technologies

il y a 3 mois

Hi Quentin, thank you for sharing your thoughts and for choosing Wodify! We're glad to hear about the positive impact our platform has had on your business. We take all feedback seriously and will ensure your comments are shared with our internal product teams. We're continually working to enhance our platform, so stay tuned for future updates and improvements!

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Terrible Support & Constant Glitches

3,0 il y a 7 mois

Commentaires : There is always something wrong with the back end Wodify Core app. You can never rely on it to make a quick change or upload a new workout due to constant glitches and freezing.

Avantages :

It was great to have everything packaged into one place for managing my gym.

Inconvénients :

The support at Wodify has never actually fixed any issues. They will either "add it to the list" or push the fault on you. I recently got charged 2x for the same invoice due a a chargeback and wodify did nothing to help me and told me to work it out with my member. When I tried to do that, I gave her a refund and then lost the entire invoice once again because wodify did not communicate the refund to the bank. Their resolution was for me to "work it out with my member or the bank". I've been with them for over 9 years now and will be leaving next month.

Ashley
Gym Owner (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

We used to use Zen Planner, and LOVE Wodify!!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : 10/10
I am very happy to pay a mid-tier price for the 5 star support we receive regularly. We always feel like we're receiving white glove service.

Avantages :

It is flexible and dynamic. We had specific needs and Wodify was by far the best product we evaluated. They really do well in every area.

Inconvénients :

Wodify had some 2 periods of down time last year (only a couple hours in length), but they have worked really hard the past 6 months to fix the issues. We haven't seen a hiccup since!

Réponse de l'équipe de Wodify Technologies

il y a 2 ans

Thanks so much for the feedback, Ashley!

Luke
Owner, Operator (Canada)
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best Option for Fitness Classes

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall I'm pretty happy with it. There are some things I would like to see improved but mostly it works well for me.

Avantages :

Wodify is pretty easy to use. The client apps function well.

Inconvénients :

There are some glitches. Auto-cancelling classes doesn't always work.

Réponse de l'équipe de Wodify Technologies

il y a 4 ans

Thanks for the feedback Luke! Hope everything is going well at The Village Gym Vaughan - we look forward to continuing to work with you guys!