Pour qui ?

Altiar s'applique à tout secteur de l'industrie, dans n'importe quel pays. Les équipes d'Insight marketing qui cherchent à maximiser le retour sur investissement de la recherche et de l'information au sein d'une organisation.

Notes moyennes

6 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 1 200,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Altiar
  • https://altiar.com/
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Altiar

Avec Altiar, les utilisateurs peuvent se connecter rapidement aux les informations dont ils ont besoin, ce qui permet aux entreprises d'améliorer leurs performances et leur compétitivité. En proposant des outils ciblés pour aider les utilisateurs à découvrir le contenu, Altiar Enterprise offre un moyen puissant de promouvoir et de partager les connaissances au sein d'une organisation. Peu importe la structure de vos données, Altiar Enterprise transmet son véritable potentiel en le transformant en un portail rationalisé sur la marque.

Altiar - Fonctionnalités

Information non fournie
  • Contenu audio
  • Contenu vidéo
  • Formulaires Électroniques
  • Gestion SEO
  • Gestion de site web
  • Gestion de versions
  • Indexation de documents
  • Modèles personnalisables
  • Recherche en texte intégral
  • Éditeur d'images
  • Éditeur de texte
  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche
Information non fournie
  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Arbre de décision
  • Catalogage/catégorisation
  • Collaboration
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Portail libre-service
  • Recherche en texte intégral

Avis les plus utiles sur Altiar

Essential business tool from a great company

Publié le 07/06/2017
Alison F.
Project Manager
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Simple, effective, easy to use, really powerful search with great sharing tools and on brand design and customization of pages really does make Altiar stand out from the competition. We now use the system in all areas of the business and it has become invaluable. The ability to send customized branded Newsletters automatically from the system to specific user groups is so easy to do, saves so much time and is a great way of sharing up to date information with users. The Altiar team are fantastic to deal with, really responsive and helpful and have made such a difference to engagement with the site by continually offering their expertise to make the most of the platform and it's features. I can't praise them enough!

Our company works with Altiar to build and host an information-sharing website for our colleagues.

Publié le 31/05/2018
Julie K.
Manager, Syndicated Research
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Altiar has made the website intuitive and easy to use. I can quickly upload documents and tag them to multiple areas of the site. The search functionality allows colleagues to easily filter to meet their criteria. Almost more than the software itself, which works so seamlessly that I barely think about all the behind the scenes coding that makes it work so well, the timely help I get from the Altiar staff when I need to add or change something on the site or troubleshoot an issue, is incomparable.

Inconvénients: Sometimes there are changes to our site that I wish I could make myself, but my knowledge of HTML and site design is limited and the Altiar staff is so helpful and willing that they make the changes on our behalf.

Fantastic customer service, very user friendly interface, a key organizational intelligence tool.

Publié le 30/05/2017
Stephen W.
Regional Head of Customer Insights
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: easy and fast access to massive amounts of up to date market intelligence, automation of tasks and secure storage of data, automated links to intelligence providers.

Avantages: Simple yet advanced search capabilities, automated pushing of new content, easy to use admin section.

Inconvénients: Having to wait for the next innovative update that will enhance the software/platform even further...

Helpful staff to customise the software for our business needs

Publié le 29/06/2018
Wendy Z.
Business Analyst
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: - Fantastic and responsive staff to help with bigger vision and smaller tactical requests. They give multiple recommendations as solutions to what we want to achieve.
- It is great how much we can also adapt the website to better fit our changing and growing needs. E.g. email distributions, new tabs to spotlight specific things, customisable homepage

Inconvénients: Does not feel easy to change without staff assistance. Can feel a little overwhelming to navigate the admin section to change the website on first glance (as someone without a strong tech background).

Camelot's Altiar Knowledge Hub

Publié le 27/02/2017
Paul H.
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix

Commentaires: Altiar had a great understanding of our needs from the outset and offered a strong customer service back up process after going live. The development time was quick as the off the shelf product delivered against nearly all of our requirements.

Lire d'autres avis