Qui utilise Mixmax ?

Mixmax est parfait pour les équipes de vente, les recruteurs, les entrepreneurs, les professionnels du customer success et ceux de l'immobilier avec d'importants flux de communication entrants et sortants.

Description de Mixmax

Vous souhaitez que les taux d'ouverture atteignent 70 % et les taux de réponse plus de 50 % pour vos e-mails de ventes envoyés ? Essayez Mixmax : cette application de productivité commerciale basée sur Gmail convertit les prospects en clients avec une communication individuelle attrayante, des e-mails personnalisés à grande échelle et une automatisation du flux de travail pour automatiser votre journée. Des fonctionnalités telles que la planification en un clic, le suivi des e-mails, les modèles, les séquences, la synchronisation CRM ou encore la numérotation directe depuis Gmail vous permettent d'en faire plus avec moins d'effort. Mixmax-imisez l'impact de votre équipe !

Informations sur Mixmax

Mixmax

https://mixmax.com/

Fondé en 2015

Prix de Mixmax

Mixmax est disponible à partir de 9,00 $US/mois. Mixmax est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Mixmax ci-dessous.

À partir de

9,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

Mixmax - Fonctionnalités

Logiciels d'emailing
Gestion d'équipe
Gestion des campagnes
Géolocalisation
Notifications basées sur les événements
Segmentation du public
Tests A/B
Base de données de clients
Gestion des appels
Gestion des campagnes
Gestion des canaux
Gestion des commissions
Gestion des contacts
Gestion des contrats
Gestion des leads
Gestion des opportunités
Gestion des ventes sur le terrain
Gestion du territoire
Génération d'offres
Mesure des performances
Prévision des ventes
Suivi des références
e-mail marketing
Archivage et rétention
Bloqueur de spam
Boîtes de réception partagées
Gestion des listes d'attente
Gestion des réponses
Gestion des signatures
Liste blanche / liste noire
Routage
Récupération de données
Réponses préenregistrées
Suivi des e-mails
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des données
Gestion des listes d'appels
Gestion des performances
Lead scoring
Numérotation automatique
Saisie de leads
Tableau de bord

Avis sur Mixmax

Afficher 5 avis sur 165

Note globale
4.5/5
Facilité d'utilisation
4.5/5
Service client
4.4/5
Fonctionnalités
4.6/5
Rapport qualité-prix
4.3/5

MixMax gives me my sanity and time back

Publié le 13/11/2018
Laura C.
Coach + Consultant
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I run my own coaching business. I wouldn't be able to do what I do without MixMax. I also love how they keep adding features. As my business grows, I know I can keep relying on MixMax to continue adding the functionality I needed, without being pushy or cheesy. I highly recommend to everyone I work with.

Avantages: I love the calendaring features and reminders on emails. I completely eliminated any back and forth on scheduling meetings in my personal life and work for 90% of cases. I'm in a services business so I'm scheduling time weekly. I no longer have it on my mind to follow up with people with new times or dates. They can just schedule time at will in really easy to manage times on my calendar. Plus if I really did want to make sure they scheduled, I can just have MixMax remind me in a week to follow-up with them if they haven't responded yet. It frees my mind up SO MUCH.

Inconvénients: I don't like that it has an advertisement on my website for the calendaring widget. I'm fine to endorse MixMax but it just doesn't fit my brand. It's also not the best UI for my clients. It's not super easy to navigate times on mobile past a certain point.

Least clunky Gmail plug-in I've used

Publié le 14/02/2020
Karlan B.
Senior Customer Success Manager
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Super easy to log emails to SFDC without slowing down my Gmail account. Additionally, tons of additional features that I wasn't expecting, like a meeting scheduling link, email templates, etc.

Inconvénients: Nothing jarring comes to mind - if I had to nit-pick, MixMax has error'd out one or two times when I've tried to add new contacts to SFDC from Gmail, but nothing that a quick Gmail refresh can't fix.

Very satisfied

Publié le 14/04/2019
Utilisateur vérifié
CEO
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: People spend a lot of time doing emails - most business goes through emails. Mixmax has helped us be more efficient and build scalable processes.

Avantages: The feature we enjoy the most is being able to predict the best time send an email. This improves the response rate. Scheduling call by sharing the calendar on the body of the email is tremendous help as well. Support has also been super quick and extremely informative. They know what they are doing.

Inconvénients: Sometimes the chrome extension for gmail does not display clicks and other metrics and one has to login to the mixmax website for a detailed view. In addition, it is not always straightforward adding special packages (e.g., custom branding).

Tracking opens so there is no stress!

Publié le 21/11/2019
Utilisateur vérifié
Account Manager
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Being able to follow up with prospects and clients at appropriate timing due to the tracker being installed. It's a great tool.

Avantages: I love the tracking feature, as well as the preview service they provide when pasting Droplr links into emails. It makes it really easy to use and I know exactly when to follow up with clients.

Inconvénients: If the integration becomes disconnected sometimes I don't notice so Ill have to make sure when I clear my cache and cookies that I reinstall. Nothing that big through - Mixmax is great!

Promising - but needs work

Publié le 16/08/2018
Utilisateur vérifié
Head of Business Development
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
3/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Most of my email marketing activities are run through Mixmax. It is really economical because it doesn't have a cap or limit on number of contacts you can upload unlike most of it's competitors. But be warned, there are a few annoying bugs with the tool that you might consider before choosing to lock down on Mixmax.

Avantages: Been using Mixmax for almost a year now. It is very economical given the whole slew of features it has got. My most used feature is the Sequence and the ease of putting out templates for the same. It's smooth and runs like a breeze from uploaing your CSV file to running targeted campaigns.

Inconvénients: Although, it solves my primary requirement of scheduling drip campaigns using the Sequence feature, but it fails to give accurate results. In more than one occasion, I have found detail analytics to be not very accurate. Have also come across other bugs which has compromised my client relations at times. But there support team is very active would help you resolve these issues - in case you find them. Also, not a big fan of their UI. Not much of a complaint but a suggestion to the product guys at Mixmax - come up with designs that inspire the user. As of today, it's quite dull.