Pour qui ?

Assists small to large sized businesses with call distribution, number forwarding, call recording and reporting.

Notes moyennes

24 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • MyOperator
  • http://myoperator.co/
  • Fondé en 2010

En savoir plus sur MyOperator

MyOperator is a cloud-based call management system that provides call optimization solutions for businesses. Being a SaaS product, it does not require any hardware or software installation. It provides a complete analytical report of all the calls received by your business, both department and user wise.
Features that highlight how this is actually made possible:
- IVR System
- Cloud EPABX
- Call tracking
- Call recording
- Remarketing

MyOperator - Fonctionnalités

  • Automate d'appel
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des contacts
  • Gestion du télémarketing
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance SVI et vocale
  • Suivi des appels
  • VoIP

Avis les plus utiles sur MyOperator

Best Cloud telephony solution

Publié le 18/10/2018
Shubham T.
Assistant Manager
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I am using My Operator services from last three years. i am very much happy with the system & services provided by them.

Avantages: Best part for this service is you don't need any hardware setup for this. Very user friendly application.

Inconvénients: Call Routing is on mobile phones. This can make the system better if we can answer the calls via web application only.

Experience

Publié le 31/10/2018
Aravind D.
Manager - Customer Support
Internet, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Since I joined and taken over a few teams I never wanted to get stuck with running behind a service provider to get the changes done. This what exactly happened here. I got a call with reps and told her my requirements. Everything has been done from their end without hassle.

Avantages: As a company when you have a right employee to lead then you don't need anything. I am total with the way I have updated about the product. Which had made me take up one more service for my sales department.

Inconvénients: I do not see any cons. Everything is fine.

Simple Cloud Telephony

Publié le 07/03/2018
Anand R.
Coordinator
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Simple cloud telephony software, with all simple and minimal feature to handle any volume of incoming and out going calls.

Inconvénients: There is no ios app. sms and call campaign/marketing options are not available on the fly. some hidden charges should have been restricted by default.

Réponse de l'éditeur

envoyé par VoiceTree Technologies le 16/03/2018

Thanks for the review.

Parenthesis Software Pvt Limited

Publié le 30/11/2018
Debajyoti S.
Developer
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My 80% of customers are happy for working with MyOperator. BUt 20% of customers are still complaining about call service.

Avantages: The user interface of the software. Very easy to use.

Inconvénients: The user interface of the software in some specific ways. Required some extra features.

Good Product, Pricing and Customer Service can be improved

Publié le 28/11/2018
Varun B.
Co-Founder
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My company has been using the product for over 4 years now and it has been a smooth journey

Avantages: The ease of use and its simplicity and the ability to track live calls

Inconvénients: Customer support can be much better, they can be better in managing customer relationships

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