Dialer360

par Dialer360

5 / 5 15 avis
Dialer360

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Insurance Industry, Charities, PPI Mis-sell Compensation Claims Management, Accident Compensation Claims, Debt Collection.

Notes moyennes

15 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de $25/mois
  • Prix Pay as you go Easily Manage Your Costs Straightforward, Simple Pricing
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Dialer360
  • http://www.dialer360.com
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Dialer360

Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics.

Dialer360 - Fonctionnalités

  • Call recording
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Interactive Voice Response
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel

Avis les plus utiles sur Dialer360

Really easy to use, stable and cheap.

Traduire avec Google Translate Publié le 06/10/2017
Abdul A.
Alumni
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Up and running same day

Avantages: I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Inconvénients: There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

Dial 360

Traduire avec Google Translate Publié le 22/11/2018
Faisal K.
Director
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall experience with Dialer 360 is excellent. Technical support is always ready to help, we hardly have any interaction with them as there is no scope of technical issues, they always provide service by asking if everything is smooth every 30 minutes. They give the best support in all aspects and worth doing business. They are trustworthy and can rely on them always.

Avantages: User Interface is simple and easy to use. Calling quality is excellent, No Breakage of voice. It skips Answering Machines Automatic giving full usage to speak with people.

Inconvénients: It is perfect there is no need to change anything

Réponse de l'éditeur

envoyé par Dialer360 le 27/11/2018

Thanks for your positive Feedback.

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