15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Swydo

Reporting, Monitoring et Workflow pour les spécialistes du marketing en ligne pour gérer les plannings, les alertes, etc.

Qui utilise Swydo ?

Agences numériques, franchiseurs, spécialistes du marketing interne (marques) et propriétaires d'entreprise.

Swydo Logiciel - 1
Swydo Logiciel - 2
Swydo Logiciel - 3
Swydo Logiciel - 4
Swydo Logiciel - 5

Swydo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Swydo

Swydo

4,5 (78)
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
15
4,5 (78)
4,3 (78)
4,4 (78)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
7,75 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
160
20
4,0 (14 007)
4,3 (14 007)
4,2 (14 007)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Swydo

Power BI Connector for Jira
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle de qualité des données
Correspondance et fusion
Extraction de données
Jira
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Méthodes Agiles
Planification et programmation de projets
Looker
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Visualisation de données
Octoboard for Agencies
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Mesure des performances
Outils de collaboration
Domo
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Fonctions/calculs
Visualisation de données
Klipfolio
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports et analyses
Sources de données multiples
Visualisation de données
Whatagraph
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Importation et exportation de données
Visualisation de données
WhatsApp
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Chat et messagerie
AdEspresso
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Automatisation du marketing
Suivi de l'engagement

Avis sur Swydo

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
31%
3
3%
2
1%
1
3%
George
George
COO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

My Go-To Reporting Solution That Clients Love

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : I love the company, but am fickle enough to invest in multiple solutions if they make my life easier, and I can't find any in its class that Swydo doesn't equal or better. I would absolutely run a second solution alongside Swydo, but I don't because no one else is close. Instead, I'll get the data myself and do the analysis if that's what is required. I can't imagine leaving Swydo for any reason.

Avantages :

The ease of use rivals anything on the market. Most people will use a point & click interface that is far simpler than Looker Studio or other involved solutions. The data connectors work every time, cost only a few dollars per month, and there's enough customization to address 80% of my needs. When I have questions or suggestions, the service team is one of the best I work with. They're really good.

Inconvénients :

There are a couple of minor features they can't replicate, but they're truly minor. One example: Facebook Ads allow for multiple filters of the same type (e.g., two campaign name filters). Swydo hasn't matched that or a couple of others yet, but that's a minor issue that only comes up every few months.

Gemma
Head Of Paid Media (R.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Unparalleled Service & Software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The support team is on hand via email, live chat, and even LinkedIn to help whenever we find an issue.

Avantages :

Super easy reporting dashboards for our clients. Saves days of time each month in client and account manager contact.

Inconvénients :

It could be made more visual. Facebook / Google Ad Previews arent the best.

Jonni
Owner (Mexique)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Almost non existent customer support

1,0 il y a 2 ans

Avantages :

The software is nice whilst it works. The widgets that are coded well and display correct information are useful.

Inconvénients :

The customer support is awful and when things stop working, this can mean months waiting for updates on problems you have highlighted. There were various times that data was not displaying accurately in certain widgets and when speaking to customer support, they would log a case but nothing would ever change. This meant that we were waiting for 6 months+ for a small change to the KPI dashboard to mean that KPIs displayed were accurate. I had to chase and chase this, never being updated and with CS always blaming Google API updates. Overall, the level of customer service just did not reflect the increased pricing and we made the decision to leave.

Johannes
Managing Partner (Autriche)
Capital risque et capital-investissement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best reporting software on the market

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Everything perfect: They helped us in every stage of the setup and even improved their software based on some requests we had.

Avantages :

Swydo provides outstanding customer support (which is not needed because of the easy setup and the nice user interface). It gives us a leverage when reporting to clients – the reports look high professional (even though they are automatized) and can be sent automatically via email.

Inconvénients :

Right now, we just miss the feature of having the data in a nice dashboard for live reporting, so we use a second software here to show it on a TV screen.

Chris
Founder (R.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Makes Reporting so much easier

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Great tool, accessible, easy to set up, customer service is great and helps visualise performance on ad platforms. What more can you want?

Avantages :

I use Swydo to report on Ad Platform activity (Meta, TikTok and Google) and it's awesome. It allows me to get a report up and running really quickly without having to spend time every week adjusting timeframes. All my client dashboards just need a bit of commentary every week saving me hours of time.

Inconvénients :

I've not been able to merge different data sources in graphs. Not a big deal for me personally but would be useful to have in future. Segmenting conversion actions on Google Ads is a bit of a pain, but the team is always super helpful when exploring these issues and I'm sure they'll be able to bring in a fix soon.