Pour qui ?

Cloudbeds est conçu pour améliorer la vie des propriétaires indépendants, y compris, mais sans s' y limiter, les hôtels, auberges, chambres d'hôtes, bed and breakfasts, locations de vacances, appartements, terrains de camping et plus encore.

Notes moyennes

60 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Cloudbeds
  • https://www.cloudbeds.com/
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur Cloudbeds

Cloudbeds relie votre propriété à des centaines de canaux grâce à une intégration bidirectionnelle en temps réel. C'est un système de gestion hôtelière tout-en-un facile qui vous aide à gagner plus d'argent, à gagner du temps et à mieux satisfaire vos clients.

Cloudbeds - Fonctionnalités

  • Analytique des canaux
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des produits
  • Gestion des revendeurs
  • Gestion des stocks
  • Gestion des promotions
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Kill switch
  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Intégration GDS et OTA
  • Location saisonnière
  • Point de vente (PDV)
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Réservation en ligne
  • Séjour prolongé
  • Traiteurs
  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client
  • Chambres privées
  • Dortoirs
  • Gestion de l'é-réputation
  • Gestion des employés
  • Gestion des réservations
  • Gestion des tiroirs-caisses
  • Gestion des tâches ménagères
  • Intégration GDS et OTA
  • Optimisation des prix
  • Point de vente (PDV)
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Réservation en ligne

Avis les plus utiles sur Cloudbeds

Great at some things, missing many

Traduire avec Google Translate Publié le 12/08/2018
Justin S.
Small Business Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Cloudbeds is the best of an embarrassingly bad market. Their support is cheery and relatively quick to respond, which is all the more frustrating when they consistently cannot help you nor provide you insight into whether your issues will ever be fixed. They provide an "ideas" site for their customers to use (so their employees aren't required to actually talk to customers), and they have gone as far as to REMOVE the ability to comment on ideas in order to add more detail/use cases/etc. If screaming into the void wasn't bad enough, now they've closed the door in front of your face.

Avantages: Seamless integration with third party channels. Would be nice to have less manual work in between each, but that is not something Cloudbeds could change easily, since it's also up to the 3rd party. Online booking widget/site is very good. Customer friendly, haven't received nearly any calls for people unable to figure out how to book. Calendar is relatively simple to use and provides ~80%+ of the info I need on a daily basis.

Inconvénients: NO integration with a credit card swiping device. Instead, any walk ins or changes to credit cards for existing reservations require you to manually input the credit card, which is both time consuming AND costs us thousands of dollars extra a year in fees (keyed in cards are 1% higher than swiped for us). No mobile app, meaning you need to use their site which is not mobile friendly. Poor item entry to a reservation. Adding items to the system is a breeze, but adding them to a reservation takes 7 clicks IF you're already on the reservation folio, otherwise it can take 10 from the calendar! Total waste of time, especially when we sell numerous small items from our on premise store.

Cloudbeds is our daily use program!

Traduire avec Google Translate Publié le 13/02/2019
Kris H.
Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall experience is a 10. We use the program daily for 24 hours a day, it is live onto our website and has assisted us in every way. 100% would recommend Cloudbeds to anyone needing a live program, or anyone in the hospitality business.

Avantages: Cloudbeds is our daily use software for our hospitality business. It is a live program which interacts directly onto our website - which works wonders. Has a slight learning curve but once learned is super easy to comprehend and use on the daily. The customer service is WOW, no matter the issue you speak to someone directly every time and they help EVERY TIME. The updates are frequent, constantly adding new features - multiple times we contacted customer service about an issue and a week or two later there was an update adding said feature to make it easier!! Easily management and would recommend!

Inconvénients: The only downside if one at all is that the program is LIVE. Meaning a power surge or anything and you cant use it. Sometimes updates happen at inconvenient times.

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