Description de Bria

Softphone primé conçu pour utiliser au mieux l'IP-PBX de votre choix. Faire l'expérience d'appels audio/limpides, que ce soit dans votre bureau ou en déplacement. Escalade des appels avec des fonctions de transfert d'appel et de maintien d'appel faciles. Organiser des réunions avec des appels audio/vidéo multivoies. Besoin d'une réponse rapide ? Envoyer des messages instantanés aux contacts et partager des documents. Bria est conçu pour rendre la téléphonie sur IP simple, mais capable de devenir une solution unifiée de communication d'entreprise.

Qui utilise Bria ?

Collaboration d'équipe pour les PME. Les agents du call center pour les bureaux d'aide. Communications unifiées pour les entreprises. Bria sert les entreprises en les aidant à tirer le meilleur parti de leurs installations de téléphonie IP.

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Bria ne vous convainc pas tout à fait ?
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Bria

4,3 (97)
Bria
Indisponible dans votre pays
2,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
3
4,2 (97)
4,2 (97)
3,7 (97)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
113
16
4,4 (320)
4,4 (320)
4,2 (320)

Alternatives à Bria

Zadarma
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
3CX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Journalisation des appels
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des feuilles de temps
Synchronisation du calendrier
Zoiper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Identification de l'appelant
Softphone
Jitsi
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Chat privé
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Vonage Contact Center
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
RingCentral MVP
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
Webex
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Genesys Cloud CX
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution automatique des appels
Enregistrement des appels
Suivi des appels

Avis sur Bria

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
3,7
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
30%
3
9%
2
2%
1
4%
Zyren Christian
Zyren Christian
IT Support Specialist (Philippines)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My Bria Experience

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I'm a Bria administrator, I setup and configure this software for my colleagues and all I can say is that it was so easy to deal with it, features of this app was so awesome as well.

Avantages :

One of the most thing I like about this app is that it is so easy to use, user interface was very appealing and even if you're a newbie I'm sure you can easily adapt to this software

Inconvénients :

I can't think of any reason on why should I dislike this app. My overall experience on this software is great

Robson
Customer Service Manager (Canada)
Eau/gaz/électricité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Bria Teams Works Almost Perfectly (Fix)

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : I've tried other voip software apps including browser based, and Bria Teams is the best in my opinion because it makes my job easy to provide simply great service to our customers.

Avantages :

This is my favorite phone software for helping our customers at Kalos Services Inc. Simply Great HVAC Service in Clermont, Florida. The reason we like it so much is because of it's ease of use and the ability to warm transfer our callers.

Inconvénients :

I had issues with the software freezing when I allowed the call log fill up. I highly recommend deleting your call log on a daily basis. There is an option for exporting your call history prior to deletion if you need to retain a record.

Réponse de l'équipe de CounterPath

il y a 3 ans

Thank you for the amazing feedback. It's always great to hear that our product helps you provide great service to your customers.

Utilisateur vérifié
owner/broker (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Bria Softphone

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : I have used Bria soft phone for almost as long as I have been a broker and I am now in my 21 year.

Avantages :

I have been using a Bria Softphone on my laptop to run my business for over 15 years and it's great.

Inconvénients :

Sometimes the challenging part is interment call quality but with fast high speed connection this is no longer a concern.

Michael
Director of Client Relations (É.-U.)
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Works but application design is mediocre.

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

The call quality is clear, works as designed and I have not had any bugs using it at all. Works great for incoming calls.

Inconvénients :

The interface drives me a little mad. The first feature that drives me crazy is that the keys on the application will move... I may be on a call or trying a second number after dialing a first and the application's keypad will move up. This causes me constantly to hit the wrong keys. I would never design this to move or at least have a lock function. Secondly the time out function is way too quick when dialing. I will be listening to a voicemail and typing in the number given, and it tries to auto dial the number if there is a pause of more than a couple seconds. Then I have to cancel and start over again. I haven't found an option to change this time or turn it off.

Réponse de l'équipe de CounterPath

il y a 3 ans

Michael, thank you for taking the time to write a review, we're happy to know you've been having great quality calls with Bria. I'll forward your feedback regarding interface to our Product Team. For technical issues please reach out to our Technical Support team, tickets are submitted online at https://support.counterpath.com/hc/en-us/requests/new

Eoin
Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Bria unifies communication with quick and easy provisioning

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Bria's mother company built X-lite a powerful feature rich SIP client. They have taken SIP/VOIP telephony to the next level with their unified login/provisioning system and group connectivity.

Avantages :

Their Windows client is one of the best SIP solutions I've used (and I've used/tried at least a dozen). The best aspect as the uniform provisioning for users. One login gives the user access to all their SIP accounts on different devices. With a mobile or home bases workforce it simplifies connectivity.

Inconvénients :

I'd love to see speed dial buttons and I'd like to see an ability to dial dtmf tones while in a call by pasting them rather than by typing them. I'd like to see an easier way to bring the Bria Client "to the front" with one button.

Réponse de l'équipe de CounterPath

il y a 3 ans

Thank you for taking the time to provide your feedback. I'm happy you like the provisioning feature and the Bria Interface. I'll bring your feedback to our Product team.