Secure Telehealth

Secure Telehealth

par Secure Telehealth

Qui utilise Secure Telehealth ?

Les organismes fournisseurs de soins de santé comportementale.

Description de Secure Telehealth

Secure Telehealth fournit un logiciel de visioconférence sur Mac, PC et appareils mobiles pour vous permettre d'effectuer des sessions de téléconsultation conformes à la norme HIPAA avec des patients dans plusieurs établissements. Le coût est de 300 $ par mois pour une salle de réunion virtuelle que vous pouvez utiliser dans un nombre illimité d'établissements, y compris les domiciles des patients. Le prix inclut toutes les fonctions d'assistance, de formation et de configuration pour tous vos sites. Une salle d'attente virtuelle facilite le flux de travail entre les médecins et les emplacements des patients.

Informations sur Secure Telehealth

Secure Telehealth

http://www.securetelehealth.com

Fondé en 2010

Prix de Secure Telehealth

Secure Telehealth n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Secure Telehealth est disponible à partir de 300,00 $US/mois.

À partir de

300,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Secure Telehealth - Fonctionnalités

Logiciels de télémédecine
Cabinet de plusieurs praticiens
Conforme HIPAA
Conférences vidéo
Facturation médicale
Formulaires en ligne
Gestion de cabinet
Messagerie personnelle
Planification des rendez-vous
Plans de traitement à distance
Prescription électronique
Rappels de rendez-vous
À des fins médicales

Avis sur Secure Telehealth

Afficher 5 avis sur 12

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,9/5
Meketa D.
Chief Compliance Officer
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2018

"Secure Telehealth is AWESOME"

Commentaires: We've had a great experience using Secure Telehealth over the past few years. Customer rep is also awesome because he's always available whenever we need him.

Avantages: Secure Telehealth is very user friendly.

Inconvénients: Nothing. Secure Telehealth is AWESOME...

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/11/2018
Adam R.
Business Development Manager
Hôpitaux et soins de santé, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/07/2018

"We have used Secure Telehealth for 6 years now...very user friendly and effective for our use."

Commentaires: Increased timely access for patient care. Reduction in overall cost of providing our services.

Avantages: 1. User friendly for both my staff and the remote hospitals we support.
2. Requires minimal to no IT support. I installed and I test the equipment/software monthly.
3. Cost effective. The most affordable product that meets our needs.

Inconvénients: 1. Initially, there seemed to be upgrades way too often. That has changed and less upgrades required.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/07/2018
Jen L.
Owner
Cabinets médicaux, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/11/2018

"Telehealth for speech pathology"

Avantages: This program is easy to use, with many features to make the client/clinician experience a good one (ie whiteboard, screen sharing, browser, layout options, etc). They have fantastic customer support--answering calls/emails quickly and ready to join you online to help troubleshoot any problems. It is also convenient that it can be used on computers, tablets, and even phones.

Inconvénients: Updates typically come with bumps, causing problems initially. Clients experiencing intermittent difficulty with log in and error messages. Video quality is very grainy when not in HD mode, but HD mode drastically slows performance. Any other open tabs/windows on the client or clinician's computer will all but paralyze the flow of video and sound. Documents annotated or whiteboard created within the program are then saved from the program as JPG or PNG and are of very poor, blurry quality.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/11/2018
Yumekco L.
COO
Psychologie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/01/2019

"Secure Telehealth-Great Value"

Commentaires: Secure Telehealth technologists are always available to assist with questions and difficulties. They are very responsive and can offer options and other alternatives that will fit your specific practice.

Avantages: Secure Telehealth is easy to use and offers may great features. The fact that you can be anywhere with internet access to remote in for your patient care is AWESOME!

Inconvénients: Sometimes it is hard to tell when there is another user when you have multiple rooms and multiple locations that is using the software. Other than that, it is a great product.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/01/2019
Utilisateur vérifié
PC/Network Technician
Hôpitaux et soins de santé, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2018

"Good Telehealth Software"

Avantages: Easy to use for a non-technical person. Simple login, minimal configuration needed on installation. No need for specific hardware to make it work properly. Interface is

Inconvénients: Not much to dislike about the software. Maybe if it were able to connect to users at their home via a web login for some who might not want to visit a clinic because of issues.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2018