Qui utilise Rollbar ?

Rollbar permet aux équipes de développement de start-up et grandes entreprises de rechercher et de corriger les bugs plus rapidement ! Plus de codage, moins de dépannage. Les clients incluent : Twilio, Heroku, ESPN, Mixpanel, Rdio et 99designs.

Description de Rollbar

Suivi et surveillance des erreurs pour plus de 70 000 développeurs d'applications web et mobiles dans des entreprises telles que Mixpanel, Heroku, Twilio, ESPN, Adobe et plus encore. Disponible en plus de 20 langues. Avec seulement quelques lignes de code, vous verrez rapidement les erreurs, le niveau de la pile, les tendances et les utilisateurs affectés. Réduisez l'encombrement Les erreurs sont mises en file d'attente, dédoublées, groupées. Alertes, résumés quotidiens ou intégrations de messagerie en ligne et de suivi des problèmes. Accédez à la cause première des problèmes avec des variables locales dans le niveau de la pile et une prise en charge du mappage source, etc.

Informations sur Rollbar

Rollbar

https://rollbar.com/

Fondé en 2012

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Présentation des tarifs de Rollbar

Rollbar est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de Rollbar est disponible à partir de 1,00 $US/mois.


À partir de

1,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Rollbar

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Rollbar - Fonctionnalités

  • Débogage
  • Déploiement continu
  • Gestion de la configuration
  • Gestion des assurances qualité
  • Gestion des autorisations
  • Gestion des changements
  • Gestion des tests
  • Journal de génération
  • Livraison continue

Logiciels d'intégration continue : afficher la liste complète

  • Collaboration
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Piste d'audit

Logiciels de bug tracking : afficher la liste complète

  • Création et conception de formulaires
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des itérations
  • Gestion du déploiement
  • Modèles d'applications prédéfinis
  • Modélisation visuelle
  • Outils de collaboration
  • Sans code
  • Tests de compatibilité

Logiciels de création d'applications : afficher la liste complète

  • Contrôle des sources
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Débogage
  • Développement d'applications web
  • Développement de logiciel
  • Développement mobile
  • Factorisation de code
  • Gestion du déploiement
  • Modélisation de données
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Sans code
  • Tests de compatibilité

Logiciels de développement d'applications : afficher la liste complète

  • Analyse des causes profondes
  • Contrôle des performances
  • Diagnostics des transactions complètes
  • Gestion des ressources
  • Gestionnaire de base
  • Outils de diagnostic
  • Performances des serveurs
  • Suivi des transactions individuelles

Logiciels de gestion de la performance des applications : afficher la liste complète

  • Alertes de seuil
  • Archivage et rétention
  • Collecte des journaux
  • Gestion de remédiation
  • Journaux des événements
  • Journaux du serveur
  • Piste d'audit
  • Rapports de conformité
  • Visualisation de données

Logiciels de gestion des journaux : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Journaux des événements
  • Mesure des performances
  • Planification de la maintenance
  • Rapports de disponibilité
  • Surveillance FTP
  • Surveillance des serveurs de messagerie
  • Surveillance des transactions
  • Surveillance en temps réel
  • Tests de disponibilité

Logiciels de monitoring de sites web : afficher la liste complète

  • Contrôle de niveau administrateur
  • Examen des exigences
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des niveaux utilisateur
  • Gestion des tâches
  • Gestion des versions
  • Planification de l'itération
  • Suivi des cas de test
  • Suivi des problèmes

Outils ALM (Application Lifecycle Management) : afficher la liste complète

  • Définition des priorités
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des versions
  • Gestion du calendrier
  • KPI
  • Rapports de dépannage
  • Tableau de bord
  • Workflow d'approbation

Outils DevOps : afficher la liste complète

Rollbar - Alternatives

Plus d'alternatives à Rollbar

Avis sur Rollbar

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,4
Fonctionnalités 4,4
Rapport qualité-prix 4,4

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Daniel W.
Founder, Software Developer
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/07/2020

"Rollbar does its job and then gets out of your way (until you need it)"

Commentaires: Super happy with Rollbar. Have used it on multiple projects, but in Recipe Cost Calculator specifically for probably at least seven years.

Avantages: Rollbar was easy to integrate and provides multiple libraries to integrate depending on what languages you're programming in. It reports errors well, it's reliable, the API and libraries are super flexible. I'm sure I only use about 20% of the overall functionality.

Inconvénients: Nothing that I *overly* dislike about Rollbar. I think that some of the UI could be improved a bit on the admin dashboard, some things are really nit-picky like I don't like the way that text or lines wrap in certain places. Any complaints I have would be bordering on trivial.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/07/2020
Christopher W.
Developer
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/07/2020

"I love you guys! If I could rate you higher than 10 I would!"

Commentaires: AMAZING!

Avantages: So There is a lot to unpack here: As a software developer, having access to the WEB DASHBOARD is amazing We start our day and prioritize our work around what we see in this dashboard, the SLACK INTEGRATION makes this process even better, as we can see errors in real time before the end-user and proactively respond without having to call or confirm what the user does thanks to THE WONDERFUL TELEMETRY that we get. Also we build software with Rails, JS, Python, AWS Lambda, and all of your libraries work the same way as expected. Wonderful! You also sent my company a blue rollbar shirt a few years ago - IT WAS SO COMFORTABLE! also: YOUR UPTIME is better than just about anyone - Auth0, Gitlab, Dockerhub - have all had issues this year with uptime , and the most we've seen from you all has only been a small delay in processing. Nothing major. ADDITIONALLY - I discovered a bug last month with rollbar and reported it to a community rep - AND YOU FIXED IT THIS RELEASE. FAST! As a fellow software developer I know how hard it is to get issues addressed, not to mention prioritized and deployed. In short I love you, and love your company and I tell everyone that!

Inconvénients: I wish I could come up with something, but you astound me. I'd complain about a bug I found in Rollbar Js, but you fixed it in 2.18!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/07/2020
Ayhan C.
Machine Learning Engineer
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/07/2020

"Unusable product with no customer support"

Commentaires: My overall experience with this product is quite negative. Last year I noticed that when my teammates mention me under a specific item (a bug) I didn't receive any emails. This is quite important because the product doesn't offer any alternatives to get notified about those issues. There are no webpage notifications. There is no way to search for bugs that you were mentioned. The only alternative is to go through hundreds of web pages and use Cmd + F to see if someone mentioned you, asked you a question, assigned a task to you, or some other thing that is important for your daily job.
I wrote to their customer service explaining the issue. Our initial correspondence took almost a month for me to convince them there is in fact a problem and I didn't receive emails. After convincing them, I was told that I could get a reply in a few weeks. I followed up one month later, and they asked for a few more weeks. Another month passed and they basically said this was a low priority issue and they don't know if and when it will be fixed. I wasn't even offered any workarounds.
Since then, I get an automated email from them once in a while asking me to rate their product. I give a low rating, explain the situation, a couple of months passes and I get the same email.
I work in SaaS, I do understand the need for prioritization and the lack of resources but having a critical feature that doesn't work for a customer and not bothering to offer any alternatives are a big no for me.

Avantages: It allows me to track some bugs and act quickly.

Inconvénients: Lack of customer support and the bad user interface.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/07/2020
Alfredo A.
CTO
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/07/2020

"Thanks to Rollbar we are able to provide proactive customer support"

Commentaires: Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake positives. Automatic grouping doesn't work so well. The frontend error tracking is too noisy as it detects also errors out of our scope as the errors provoked by browser extensions, bots, non-supported browsers, etc. This makes the frontend tracking useless as we can't trust the alerts as we do for the rest of the stacks.

Avantages: Very powerful tracing at an individual level, easy to set up, very advanced querying capabilities, smart errors grouping, telemetry feature is quite powerful, the integration with slack is very good with a native experience. Github integration is also great.

Inconvénients: Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake positives. Automatic grouping doesn't work so well.
The frontend error tracking is too noisy as it detects also errors out of our scope as the errors provoked by browser extensions, bots, non-supported browsers, etc. This makes the frontend tracking useless as we can't trust the alerts as we do for the rest of the stacks.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/07/2020
David O.
Lead Software Engineer - Team Lead
Banque, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2020

"Great error tracking tool for the money paid"

Commentaires: Real-time error tracking, as soon an error pops up on test or production environment, we get an alert on slack and act on it.

Avantages: It is simple to customize grouping rules, you can easily propagate notifications settings to all projects so they are matching, easy to customize, easy to integrate.

Inconvénients: We have to pay much more to have a simple feature like viewing all projects' errors in a single view.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2020