17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Terminus

Atteignez davantage vos objectifs en matière de pipeline et de revenus. La plateforme basée sur les comptes Terminus est votre centre de commande de bout en bout pour cibler les bons comptes avec des données dynamiques, les engager avec des campagnes multicanales unifiées, activer les ventes en séparant le signal du bruit et générer des rapports sur les résultats de revenus importants.

Qui utilise Terminus ?

Pour les spécialistes du marketing B2B.

Terminus Logiciel - 1
Terminus Logiciel - 2
Terminus Logiciel - 3
Terminus Logiciel - 4
Terminus Logiciel - 5

Terminus ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Terminus

Terminus

4,6 (145)
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
78
13
4,5 (145)
4,3 (145)
4,7 (145)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,50 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
50
6
4,4 (125)
3,9 (125)
3,8 (125)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Terminus

WiseStamp
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Modèles de signatures
Exclaimer
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Mise à jour automatique
RollWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Identification du compte cible
Importation et exportation de données
Qualification de leads
PhantomBuster
Fonctionnalités les mieux notées
Extraction d'adresses e-mail
Extraction de données web
Extraction de numéros de téléphone
Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Livraison de contenu
Planification des campagnes
ActiveDEMAND
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des e-mails
Gestion des leads
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des campagnes e-mail
Optimisation mobile
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
SAS Customer Intelligence 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des campagnes
Planification des campagnes
Suivi des conversions

Avis sur Terminus

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
29%
3
6%
2
1%
1
1%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Super outil de génération de leads/prospect

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

C'est vraiment un super outil. Permet de récupérer des adresses mail aisément. D'envoyer des messages séquentiel, gérer les relances clients

Inconvénients :

Coût de la licence élevé, pas de support en français

Brittany Rhea
Brittany Rhea
Digital Campaign Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Solid way to manage email signatures

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

It's easy to use and navigate - creating groups and campaigns is intuitive.

Inconvénients :

Would love to see metrics on a monthly basis (not just when the campaign started) in order to compare to our other reported metrics

Josh
Account-Based Marketing Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Necessary software for any ABM program but still needs some refining

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We're getting engagement from and warming up accounts in our ABM pipeline before outreach to contacts within those accounts. Driving more brand awareness too, that's been huge for us!

Avantages :

Simple to use and easy to get up and running Product features are getting better and better (site id, LinkedIn integration, etc.) Customer Service is awesome and really responsive You can turn off a specific account from getting ads served to them. Really powerful when trying to allocate a specific spend to an account. How targeted you can set up campaigns and tactics is powerful in ABM Value brought to our business is amazing! We're getting huge companies engaging with our ads, which helps Marketing get buy-in from leadership on ABM and display ads as a piece of our ABM playbook.

Inconvénients :

Reporting is minimal and I feel as if it's an afterthought for the product The Interface is too simplified and hard to interpret the graphs on the dashboard without hovering Data getting imported into your dashboard is inconsistently delivered. Sometimes it's 24 hours, other times I wait three days before the data comes in or I find myself contacting my CSM to ask why it's not importing. Limited to 12 or 15 (can't remember) tactics in your account. Wish default was double that. Limited to 500 accounts in one tactic although it's probably better not to have more then you run into the tactic limitation. Ad Library needs some work and could be organized better for the user to easily pull or reuse ad creatives. Ad tags should be a feature to help organize, report on and reuse previous ad creatives.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Sigstr is a creative marketing channel that's easy to use

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : I love using Sigstr as a marketing channel and interacting with the CSM team. They are very responsive and helpful in strategizing new campaigns!

Avantages :

I love that this software is easy to use and pulls in performance results directly into the Sigstr app dashboard. I also love the Sigstr verify app that allows me to validate which banner a recipient will see based on the Sigstr user.

Inconvénients :

I don't like that there is not a more enhanced calendar feature where we could see all active campaigns running in a visual way.

Emma
Digital Marketing Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Outstanding Customer Service

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Our overall experience has been very positive, mainly because of the incredible customer service by Sigstr. Every question is answered promptly. Their team isn't just there to help you if you run into a problem, they are also there to make sure you're getting the most out of Sigstr. For example, they noticed we hadn't changed up our campaigns in a while so they helped me brainstorm some new ones. Their customer support and success teams help you with every step of the implementation process and check in with you periodically to make sure you're getting the most out of their product. They really care about their customers.

Avantages :

This software is amazing! I cannot say enough good things about it. It is easy to use and the customer service is second to none. As the administrator, I have the ability to control all of the email signatures for my organization in one place. Before Sigstr we were having an issue with keeping everyone's signature on brand and now its the same across the board. We love having the ability to assign different campaigns for each team to better target prospects. It has also served as a great tool to get information out to prospects and current customers.

Inconvénients :

It is truly hard to say what I like least about Sigstr because I haven't come across any issues. We had a small issue with our signatures not showing up correctly for Out of Office messages but after reaching out to their customer support, that was quickly resolved. (really quickly, it was a matter of clicking one button in Gmail).