17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de TrustYou

Plateforme de gestion des avis clients qui aide les hôtels à en tirer parti pour commercialiser et améliorer leur établissement.

Qui utilise TrustYou ?

Hébergements et voyage, notamment, mais pas exclusivement, les hôtels, les appartements, les chambres d'hôtes et les restaurants.

TrustYou ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

TrustYou

TrustYou

3,8 (5)
500,00 €
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
10
Intégrations introuvables
4,4 (5)
3,6 (5)
3,8 (5)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
259,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
36
4,6 (1 173)
4,2 (1 173)
4,3 (1 173)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à TrustYou

Trustpilot
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion de l'expérience client
Surveillance des avis émis
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Notifications en temps réel
Surveillance des avis émis
Yotpo
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Tableau de bord
Swell
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Notification en cas d'avis émis
Surveillance des avis émis
Broadly
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Surveillance des avis émis
SOCi
Fonctionnalités les mieux notées
Marketing multicanal
Marketing social
Édition automatisée
Reputation
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des réponses
Surveillance des avis émis
ReviewTrackers
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des réponses
Surveillance des avis émis
Review Wave
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Demande d'avis
Messagerie

Avis sur TrustYou

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
3,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
3,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
40%
4
40%
1
20%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

TrustYou is for You !

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Trustyou help us to quickly cover any gab in the operation or the business as reports and performance can be controlled and reviewed on daily basis , reduce the time and effort , reduce and help in changing from the paper work ear to the advance Hi-Tech era. very helpfull and recommended.

Avantages :

This software is very convenient for people specialized in hospitality field , it Summerazie and merge for you all the OTA "Online Travel Agent" and websites reviewa in one place . So it reduce your time and efforts in naviagtion between different platforms.And in the same time give you KPI "key performance index" for you property standard. There are different positiive and adavatage for using Trust you as Follow : * Reduce your time and effort in seraching for reviews from different platforms. *Gives you clear picture about your performance in the market comparing to the other compatitors. *Breakdown the areas of performance like cleanliness,service Friendliness and Housekeeping Performance. *Your social media performance comparing to the other compatitors. *Daily, weekly, Monthly Performance comparing to last year. *One platform for evaluating and reviewing the published reviews per guests .

Inconvénients :

Software is really one of the best in the market and the only weakpoint is the price need to reconside but overall comparing to features and easy use will be acceptable.

Réponse de l'équipe de TrustYou

il y a 4 ans

Thank you so much for your review of TrustYou! We are always delighted to hear from happy users like yourself. Please let us know if there's anything we can do to make your experience with TrustYou even better in the future!

SERDAR
Call Center Manager (Turquie)
Relations publiques et communications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Our report patner

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

We are working in a tourism sector. And guest satisfaction is most important for us. Its very easy take all guest comments, give answer and hold under the control by trust you. You can organise reports plan and take you automaticly daily, weekly or mountly. Useful and easy.

Inconvénients :

Just a bit expencive. We have seven hotels and we are paying to much each hotels.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good tool, but not essential

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

It's great how easy is to access reviews from all sources and reply to them from the backend. Month-to-month analytics is important for team KPIs.

Inconvénients :

We used it for a small hotel (57 rooms) and the yearly price was not high. It helps a lot with work, yet it doesn't bring additional earnings (it is possible to monitoring 3-4 main OTAs with a low number of reviews manually). I'd recommend a tool for bigger properties (it will save a lot of time)

Réponse de l'équipe de TrustYou

il y a 4 ans

Thank you for your review of TrustYou! It could be possible that there are some other features of the platform that would be more useful to you. Would you like us to schedule a call with one of our dedicated Customer Success Managers for you?

Ivan
Owner (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Boost your Review Capture

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : I recently tried this product and my reviews skyrocketed. It is not your everyday review monitoring service, it actually sends out the surveys and collects all your reviews across the multiple areas where guests may be responding to review requests, such as google, expedia, booking.com etc..It allows one to answer and alerts you daily as to the activity for your property(ies). The dashboard monitors and graphically shows you how one is trending, identifying problem areas. It can also respond directly to the guest as well as the platform from which they have choosen.

Avantages :

System automatically pulls your email from my property management system (cloudbeds) and sends out automatically after departure for response to a self created (if you choose) survey or templates can be applied.

Inconvénients :

Be prepared to respond!

Réponse de l'équipe de TrustYou

il y a 8 ans

Thank you for your review, Ivan! We are so glad to hear you are increasing your review volume with TrustYou.

Flavio
Flavio
Director General (Espagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Muy decepcionado después de años trabajando con Trust You

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : Después de varios años trabajando con Trust You, hemos terminado nuestra relacion de una forma muy mala. Considerando la situación que ha habido con la pandemia, hemos utilizado el software tan solo 80 días en todo el 2020 y nos han querido facturar el 100%. Luego nos han propuesto "Regalarnos" 3 meses en 2021, exigiendo nuevamente el pago de la cuota al 100% y al parecerme abusivo les he pedido la baja. Al estar afuera de plazo, no la han aceptado y hasta ahora me han enviado una carta por una empresa de gestión de cobros. Así es como tratan sus clientes fieles.

Avantages :

Inicialmente había sido sobre todo por precio y luego me había quedado con ellos por pereza en buscar una alternativa.

Inconvénients :

El software se ha quedado muy básico si lo comparamos con otras herramientas como Reviewpro

Réponse de l'équipe de TrustYou

il y a 3 ans

Dear Flavio, We are so sorry that TrustYou did not meet your expectations during this difficult time for you and your hotel. It was also a difficult year for us at TrustYou and we were simply unable to offer software complimentary while still running our business to the standards that our customers expected. Again, we are so sorry that we did not fulfill your expectations, and if there's anything we can do to work together in the future, we would be happy to have you back as a TrustYou customer! We wish you all the best! - The TrustYou team

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