Description de Kustomer

Kustomer est une plateforme de service client omnicanale destinée aux entreprises axées sur la prestation d'expériences exceptionnelles et non sur la résolution de cas d'assistance. Avec son automatisation intelligente intégrée, Kustomer s'adapte aux besoins de tout centre d'appels et de toute entreprise en unifiant les données provenant de sources multiples et en permettant de fournir des services et une assistance personnalisés, continus et rapides.

Qui utilise Kustomer ?

Les moyennes et grandes entreprises. Commerce de détail, marchés, entreprises avec services d'abonnement, soins de santé, finances, services professionnels, logiciels/technologie, grossistes, services logistiques et de transport.

Kustomer Logiciel - 1 Kustomer Logiciel - 2 Kustomer Logiciel - 3 Kustomer Logiciel - 4 Kustomer Logiciel - 5

Kustomer ne vous convainc pas tout à fait ?
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Kustomer

4,5 (39)
Kustomer
Indisponible dans votre pays
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
98
62
4,5 (39)
4,3 (39)
4,5 (39)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
209
26
4,0 (17 527)
4,0 (17 527)
4,1 (17 527)
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Alternatives à Kustomer

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des billets
Suivi des tickets d'assistance
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Twilio
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
Messagerie planifiée
Personnalisation de messages
Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Gmail
Fonctionnalités les mieux notées
Bloqueur de spam
Gestion des boîtes de messagerie
Recherche/Filtre
Help Scout
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des billets
Gestion des e-mails
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Relevé et historique des chats
Freshchat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée

Avis sur Kustomer

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
36%
3
8%
Jisselle
Jisselle
Director of Customer Success (Trinité-et-Tobago)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Kustomer is a great omnichannel CRM!

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : I love that Kustomer is so sleek and well-designed. It isn't clunky, or hard to use. It's really streamlined. The reporting is A+, it's very in-depth for not just the customers but also your team. It works really well in tracking team performance and productivity, as well.

Avantages :

I love the VERY in-depth reporting! No other HelpDesk or CRM has such thorough reporting. Having full visibility of the customer insights, help with retention and growth!

Inconvénients :

It's on the expensive side. They only take on companies that can purchase 8+ seats, so it's not suitable for smaller businesses.

Utilisateur vérifié
CTO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Highly Configurable Customer Chat Tool

4,0 l’année dernière

Commentaires : Overall it's a great tool for our customer support and in-app chat use case. They are generally responsive to
issues that we have with the tool. Their SDKs leave a bit to be desired though.

Avantages :

Kustomer is a great tool for customer support and chat interaction. We were previously using Intercom but felt left behind as they started to focus more on being an inbound sales tool. Kustomer allows is highly configurable in terms of features/functions and in its integration with outside tools.

Inconvénients :

The web interface has a bit of a learning curve as it's not the most intuitive UI. Additionally, their SDKs can be difficult to integrate due to poor documentation, unusual integration patterns. Their iOS SDK is written in Objective-C which is quite dated at this point.

Utilisateur vérifié
Manager (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Tool for Customer Service and Help Desk

3,0 il y a 3 mois

Commentaires : Its good tool as compared to other but they need good documentation that is easy to understand and learn about all the features.

Avantages :

I used it for customer service and help desk. I considered this tool after some analysis of big brands available in market. I would say the result were good and it helped us improving our help desk requirement. Conversation system is easy too.

Inconvénients :

Took some time to learn everything about this tool. My colleagues faced difficulty at initial stage but they grasped it after some time. Report export is slow.

Ahmed
SME Mentor Support (Égypte)
Santé, bien-être et fitness, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I think that Kustomer is one of the best softwares used for customer service

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

How easy is it to use to help Customers either through calls emails or chats and that we can integrate it with too many different softwares to help the customers quickly with their inquiries

Inconvénients :

that it sometimes takes time for the report exported to be sent to your email and sometimes I have to export it again as it may not arrive.

Emily
Communication Operations Manager (É.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Intuitive, Easily Customizable, Kustomer has been a great solution for our company.

5,0 l’année dernière

Avantages :

With Kustomer, personalization and customization is incredibly easy. Overnight we were able to set up chatbots, FAQ pages, contact forms, and other features we had been relying on our engineering team to create for us with our previous CRM platform. The team loves how tickets are centered around the customer so we have a full picture every time we need to help someone.

Inconvénients :

Filters for new searches can be a bit tricky to set up to ensure that you're not missing any customer communications. Reporting can also be a bit tricky to set up as there are a lot of parameters to filter through.