Rallio Social Media Management

Qui utilise Rallio Social Media Management ?

National brands with multiple locations. Although all types of franchise brands use the platform, retail businesses are ideal due to the additional integration of their suppliers.

Description de Rallio Social Media Management

#1 Ranked Franchise Social Media Management Software by Entrepreneur. See why brands like Massage Heights, Pet Supplies Plus and Tutor Doctor use Rallio to easily manage social media and reputation management across all locations. Use Rallio to manage social posts, reviews, content and franchisee permissions. Or, outsource the service to us! Need help with increasing positive reviews or managing online business listings? We've got you!. #SocialSimplified

Informations sur Rallio Social Media Management

Rallio

http://rallio.com/

Fondé en 2013

Vidéo de Rallio Social Media Management
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Présentation des tarifs de Rallio Social Media Management

Rallio Social Media Management est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Rallio Social Media Management

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Rallio Social Media Management - Fonctionnalités

  • Analyse des sentiments
  • Gamification
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des réponses
  • Génération d'avis
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis

Logiciels d'e-réputation : afficher la liste complète

  • Collaboration
  • Engagement des clients
  • Gestion de contenu
  • Gestion de plusieurs comptes
  • Planification des publications
  • Rapports et analyses
  • Suivi des marques
  • Suivi des médias sociaux
  • Édition automatisée

Logiciels de gestion des réseaux sociaux : afficher la liste complète

  • Alertes configurables
  • Analyse de la concurrence
  • Analyse des sentiments
  • Analyse/notation de l'impact
  • Engagement des clients
  • Gestion de l'é-réputation
  • Segmentation du public
  • Suivi des promoteurs
  • Suivi des tendances
  • Tableau de bord

Outils de social media : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Ciblage client
  • Filtrage des mots-clés
  • Gestion de contenu
  • Gestion de plusieurs comptes
  • Gestion des contacts
  • Planification des publications
  • Suivi des conversions
  • Édition automatisée

Outils pour community manager : afficher la liste complète

Rallio Social Media Management - Alternatives

Plus d'alternatives à Rallio Social Media Management

Avis sur Rallio Social Media Management

Lire tous les avis

Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,9
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,8

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Écrivez votre avis !
Emily L.
Social media marketing lead
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/08/2019

"Excellent way to grow your social presence across multiple locations and plafforms"

Avantages: It helps us as a brand have consistency across all locations (450+) and gives our stores as well as franchise owners the confidence in maintaining their social presence as well as giving them the opportunity to connect on a more local level with their customers. Major bonus for our company is the ability to manage the platform through an app since most of our users are on the road.

Inconvénients: I can truthfully say that any cons I have isn’t a result of Rallios platform but more so the restrictions caused by Facebook, yelp, IG, etc.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/08/2019
Andrew V.
District Team Leader
Vente au détail, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/08/2019

"Love Using Rallio"

Commentaires: The team at Rallio has been great! They are so easy to get a hold of and always willing to collaborate on ideas. They are only as good as the support we give them and our opportunity is to continue to get stores to contribute content so we can make the platform even better.

Avantages: I love the ease of use and how it has progressed through the years. The Leaderboard is a big win as that is a great way to motivate teams to use the platform. The ease of use with the calendars now being included in the app.

Inconvénients: I love the software I could not complain about it to be honest. My only fear is too much emphasis with the same companies like Facebook/Instagram. I like the move to Google to be able to start posting through My Business. My fear is if something was to happen to Facebook one day how quickly could we move to something else. Something else doesn't really exist yet so I guess its not really a problem. Facebook and Google are some of the companies that keep me up at night so have all business run through them gets scary. At the moment though, I don't have a better idea than what you are doing!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/08/2019
Emily T.
Social media specialist
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019

"Great posts, not very mobile-friendly"

Avantages: I like the extra support given by the Rallio team. The posts they make are eye-catching and engaging.

Inconvénients: It doesnt work well with mobile devices.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019
Travis B.
Store Team Leader
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019

"Rallio!"

Commentaires: Having Rallio on our team is like having a social media watchdog. They help us monitor our social media pages and reply to customer questions and concerns.

Avantages: This software is use friendly and makes interactions with our customers very easy! Our rep is always quick to respond with any questions or concerns!

Inconvénients: This software meets all of our needs. No concerns at this time.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019
Jamie C.
Marketing Director
Santé, bien-être et fitness, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019

"Rallio Rocks!"

Avantages: Very easy to use.
Saves time with having all social platforms in one place.
Extremely efficient in sending out posts to all my account users from the corporate level.
Support is top notch and very responsive!

Inconvénients: There is nothing about Rallio so far that I would consider a con.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/08/2019