Pour qui ?

US-based residential real estate agents and brokers

Notes moyennes

9 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 30,58 $US/mois
  • Prix 15% discount for annual subscription
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Pro Agent Solutions
  • https://www.proagentsolutions.com
  • Fondé en 2008

En savoir plus sur Showing Pro

Showing Pro will automatically download your showings from electronic lockboxes and email the showing agent the best real estate feedback questions and then mail you and your client the responses. Just enter or import your listings from your local MLS, assign a lockbox number and our system will do the rest to automate your showing feedback using our automated real estate showing feedback template. Also, schedule your showings and use the automated confirmations via SMS text and email.

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Showing Pro - Fonctionnalités

  • Gestion de site web
  • Gestion des biens
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des leads
  • Gestion des listings
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • e-mail marketing

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Avis les plus utiles sur Showing Pro

Nice Showing Program

Publié le 12/07/2018
Ivie B.
Principal Broker
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It helped with setting up appointments and getting feedback from the showing agents.

Avantages: The product has improved tremendously since the beginning of the year. The staff has worked very hard at improving the software. They added showing instructions, appointment times and many other nice features. It works great!

Inconvénients: It would be nice to make it more simple. Put the listing and showing instructions into the system all at the same time, without having to go to a different window to add it later. Same with adding a new contact when we put one it from the appointment page. Need the phone number to be added at the same time as we put in the name, company, email and license number.

Great Product a little confusing on some areas

Publié le 22/07/2018
Dillar S.
partner
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I like the tracking of showings, time stamps, emails and reporting PDFS. I also like the feedback forms.

Inconvénients: Having to go to so many different screens to maneuver through listings and reports. It often gets caught up and times out.

Once I learned the system, it has been a breeze to use and very helpful in scheduling.

Publié le 11/07/2018
Angela P.
Receptionist
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Easy access to schedule showings and ease to look at appointments already scheduled.

Avantages: Ease of use. When uploading new listings from Flex, they are almost immediate in uploads. I don't have to wait 24 hours for the new listing.

Inconvénients: I do all the scheduling in the office (I have admin. rights) for showings, insections, and so forth. Sometimes it can be frustrating going back and forth between the agents to get to the correct listing.

Had an issue, submitted a request, they started dealing with it within the hour - completed 2 days.

Publié le 20/07/2018
Christe S.
Listing Coordination Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: The ease of filling in and the ability to send info back out to agents that have shown probably is my favorite feature.

Inconvénients: Really don't have anything to compare it to, so all is good!

love that ProAgent / Feedback Pro automatically sends feedback requests and alerts me once recvd

Publié le 21/07/2018
Linda W.
Owner/Realtor
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: automated feedback requests

Avantages: Flexibility in changing/editing which questions to ask and, most importantly, the automation of the feedback requests

Inconvénients: Once we have a new listing, we have to go in to the system and set it up so that the feedback requests are linked to a particular MLS listing

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