Description de SalesLoft

SalesLoft est la plateforme d'engagement commercial n° 1 qui aide les équipes à définir et à exécuter une cadence de communication en vue de convertir davantage de comptes cibles en comptes clients. Grâce au suivi des e-mails en temps réel, à un numéroteur de vente intégré et aux communications sur les réseaux sociaux, les responsables des ventes peuvent être certains que leurs représentants exécutent le processus de vente le plus efficace pour leur organisation.

Qui utilise SalesLoft ?

SalesLoft a été conçu pour l'ensemble de l'organisation commerciale. Les représentants du développement commercial, les responsables de compte et les directeurs commerciaux ont tous accès à des fonctionnalités qui optimisent chaque aspect de l'organisation commerciale.

SalesLoft Logiciel - 1
SalesLoft Logiciel - 2
SalesLoft Logiciel - 3

SalesLoft ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

SalesLoft

SalesLoft

4,3 (196)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
26
4,3 (196)
4,1 (196)
4,1 (196)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
95
205
4,4 (3 655)
4,3 (3 655)
4,4 (3 655)

Alternatives à SalesLoft

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
HubSpot Sales Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
GMass
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
SeamlessDesk
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Suivi des interactions
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Outreach
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des leads
Gestion des tâches
Pour organisations et équipes commerciales
Mixmax
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi des activités
Suivi des e-mails
e-mail marketing
Marketo Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des listes
Apollo
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Qualification de leads
Saisie de leads

Avis sur SalesLoft

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
35%
3
10%
2
2%
1
2%
Jamie
Jamie
Social Media Manager (République dominicaine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to use lead gathering tool, contact tracker, and cadence tracking tool

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Top-rated experience with onboarding the product and using the product. Anytime I reached out to support, they got back to me immediately and helped me resolve my issue.

Avantages :

Salesloft is a great value for the money spent, it is easy to use, and my salesperson and their onboarding team did a great job getting my all set up.

Inconvénients :

I wish they had more native integrations with CRMs. Salesforce is their primary integration.

James
Head of Business Development (É.-U.)
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Solid Product. Couldn't imagine working without iit

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall it's been a wildly positive experience. It's drastically increased our efficiency and helped us bring in a significant amount of revenue

Avantages :

Salesloft is a staple in our business development initiatives. The platform makes it easy to organize your outreach efforts while continuously optimizing your methods. It truly helps us optimize efficiency for thhe sales team

Inconvénients :

There are very few things to dislike about the software. We had a challenge where we were unable to track the performance of custom dispositions and sentiments on calls. Although the default dispositions are sufficient for tracking.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

SalesLoft review

4,0 il y a 2 mois

Avantages :

I liked the fact that SalesLoft offered a comprehensive suite of sales engagement tools and features that allowed me to create, execute, and track campaigns with ease. The platform was easy to use and I found the data it provided to be helpful in making decisions to improve my sales performance. Additionally, the customer support was excellent and provided helpful resources to get the most out of the platform.

Inconvénients :

One of the least favorable aspects of SalesLoft was the lack of personalization for certain capabilities. While the platform offers a great deal of customization for many of its components, there are certain features that cannot be altered, such as email templates, which can be restrictive for users who desire to create more specialized campaigns.

Eric
Eric
Account Executive (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great product but has issues

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Overall Salesloft has made me more efficient and organized at work. Even though we frequently run into issues, I couldn't imagine my job without it.

Avantages :

Salesloft is the main reason I'm still in a sales position. Before the system, I was leaving over 70 of the same voicemails a day and had to manually track my cadence progress which was messy and unorganized. Salesloft has completely transformed my work style for the better and has lead to multiple successes in my career. I am much more efficient, organized, and happy than I was prior to Salesloft.

Inconvénients :

I'd say Salesloft runs great 75% of the time. The other 25% of the time my co-workers and I frequently run into issues where the system doesn't function properly. The most common issue I run into is when the entire program becomes unresponsive leading me to uninstalling and reinstalling the extension and even then it sometimes doesn't fix it. Another frequent issue I run into is when Salesloft doesn't record or log my calls for the day. I've had calls that were never logged and also calls where it took over a day to show up.

Benedikt
Head of Sales (Allemagne)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great Product, terrible onboarding and service

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : Gets the job done but come prepared to study the tool and learn on your own because their Customer Success Team will not be much of a help

Avantages :

The product has a lot more depths than similiar products and offers many great features.

Inconvénients :

Hubspot Integration is not greatOnboarding and ongoing Service are really bad