Chime

par Chime Technologies

Qui utilise Chime ?

Le marché cible est constitué d'agents, d'équipes et de courtiers qui cherchent à booster leur activité grâce à une organisation améliorée, un reporting précis et un système d'automatisation intelligent.

Description de Chime

Chime est une suite de solutions CRM tout-en-un. L'éditeur offre une aide pour générer des leads, entretenir les relations, encourager des leads à conclure, etc. De nombreuses solutions sont proposées aux agents et aux équipes de toutes tailles.

Informations sur Chime

Chime Technologies

https://chime.me

Fondé en 2016

Chime Logiciel - 1
Chime Logiciel - 2
Chime Logiciel - 3
Chime Logiciel - 4
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À partir de

29,00 $US/mois
14,00 $US/mois
20,00 $US/mois
10,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Chime

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Chime - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de l'évolution des ventes
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Devis
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des activités
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des tâches
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Projections
  • Prévision
  • Prévision des ventes
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels CRM : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Distribution de leads
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des tâches
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Planification des rendez-vous
  • Programmation des tâches
  • Qualification de leads
  • Rappels
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports sur les pipelines
  • Saisie de leads
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Suivi des activités
  • Suivi des e-mails
  • Suivi des interactions
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • e-mail marketing

Logiciels CRM immobilier : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Campagnes de drip marketing
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la communication
  • Gestion de site web
  • Gestion des agents
  • Gestion des biens
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des clients
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des leads
  • Gestion des listings
  • Gestion des modèles
  • Gestion des pipelines
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des transactions
  • Gestion des tâches
  • Génération de leads
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Lead nurturing
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notifications en temps réel
  • Portail client
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Saisie de leads
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des interactions
  • Suivi des références
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Workflow configurable
  • e-mail marketing

Logiciels pour l'immobilier : afficher la liste complète

Chime - Alternatives

Plus d'alternatives à Chime

Avis sur Chime

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Note globale

4,3/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,4

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Mary M.
Real Estate Consultant
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2018

"Serious Realtors' CRM"

Commentaires: Works equally as well for single Realtors as Teams. Incorporates everything you need to works with clients including texting, emailing and calls inside the software. It's really a one-stop-shop for my real estate business.

Avantages: Totally Realtor centric . If you have a team it has a Team Dashboard showing how many leads and how effectively they are being handled. Includes goals, easy to read analytics and property search for buyers and sellers. Chime also set up my website - now has a 'coming soon' feature for listings that is so easy to use. Great customer support, super responsive and helpful.

Inconvénients: It's many amazing features means you have to learn the product, but Chime makes it much easier as there is a 'Show me how' instruction that walks you through whatever it is you're trying to do, step-by-step. Love it!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/08/2018
Daniella B.
Owner/Operator
Médecine douce, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/04/2020

"Chine makes it easy!"

Commentaires: My overall experience with Chime was great. They know how important our money is, and have developed a software that makes is very simple.

Avantages: I love how easy it is to use and navigate this software. Transfers and payments are quick. I've never had an issue with them before. I also liked the low to no fees depending on how you use it.

Inconvénients: The only thing that I disliked was the amount of time it took to get my debit card through them. This may just be subjective due to where I live, but I had to wait 2 weeks for it. This makes it difficult to manage my own funds without accessing it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/04/2020
Thaine S.
Managing Broker
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/05/2021

"Is Chime CRM worth upgrading to from Follow-Up-Boss"

Commentaires: Overall we are happy and frustrated at the same time. When a product is so close to being great it is frustrating that we cannot get the last few frustrations worked out. The Customer support has been great 90% of the time. Occasionally, a silly response is provided by customer support, but I realize they are only communication what they have been told. It seems that feature requests are being taken seriously but I will know for sure when some are in future releases.
Much effort is put into onboarding and training and that was a good experience, however after that my new liaison with Chime seems MIA.

Avantages: The fact that Chime has the key tools necessary for a real Estate CRM and is on target with the implementation of most of them was very intriguing. We love the integration of "Listing Discovery" which is basically an MLS interface that is very convenient for creating Listing Alerts for clients, inserting listings into emails (not supported by the Chime SMS texting), and setting up Hot Sheets for easy listing reviews.
We are happy with the Contact Pipeline view that mostly leverages Pipeline stages and Groups (tags and other filters are supported.
Very happy Chime Provides basic Transaction Task Management (this feature lured us away from FUB)
Very happy with the Chime AI so far it has been more effective than the YLOPO AI with prequalifying our leads.

Inconvénients: The Curaytor provided Website has poor navigation between listings (the "Prev" and "Next" are hidden unless you scroll down the page). potential clients do not realize they can access additional listings within their listing alert. Seems like an easy fix, but it is not being addressed by Curaytor or Chime. The Texting is SMS vs MMS (hard to send nice listing texts with link preview, emoticons, etc. You can only text to one recipient at a time which is not convenient when sending a text to a couple (Chime states they are working on MMS). The contact Search box is hidden unless you hover over a magnifying glass icon slowing things down (please stop being fancy and put a box where it eventually appears). Only one Lead Pond is provided in our package (We were accustomed to more in FUB). Transaction Task Management is a bonus compared to FUB but I wish I could have Transaction Level Custom Fields, the ability to template my transaction expenses/commissions, assign tasks to other members of the team, and reorder the tasks within the template configuration screen.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/05/2021
Gary C.
Owner
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 23/01/2020

"Chime is long of features-very few work"

Commentaires: We have been throught no fewer than 7 or 8 success managers. I had t quit working it so I could finally go get some sales.

Avantages: Smart plans-after one year, will not automatically start. Do no move to next plan as designed. Importation was terrible. On boarding we had hundreds of hours trying to get it to work. We have had 4 "success" managers in the past 7 weeks. Does not work as they say. I can honestly say, we have spent over $5500 on Chime monthly fees, and hundreds of hours. Not responsible for one sale. In fact, i can say that they have slowed my business. I DO NOT RECOMMEND YET. I have not given up, but I should have.

Inconvénients: EXTREMELY FEATURE RICH AND YOU DO NOT HAVE ANY IDEA IF THEY WORK OR NOT...or worse, are they currently working?

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 23/01/2020
Melissa T.
Deli Associate
Supermarchés, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/05/2021

"Banking for Beginners"

Commentaires: If you need a bank account in a hurry with no strings or real fees (mobile check deposit is the only time i was ever charged) or just need a bank to start off with then chime is perfect. Limited customer service & its poor at best but so long as you can use technology with ease or have a beginners knowledge of basic tech then you would rarely need help. Its all pretty simple & easy to use.

Avantages: I love the displayed information that's offered. Its convenient & easy to understand. There's hardly any waiting for transactions to go through & your balance to be updated. Only certain transaction types will hold that up & its rare even then. The early paycheck & spot-me features are pretty great, too. They've helped me through a lot of minor money emergency. There's also the credit builder section that allows you to basically use a credit card that is more akin to a debit card with how you use it on purchases & wont give you a negative balance but rather it collects the positive data & reports it to credit reporting agency to help Build or Rebuild your credit score.

Inconvénients: Customer service leaves A LOT to be desired. Yes, every time you reach out for an agent, you EVENTUALLY will be connected to someone who 6 out 10 might be capable of helping you to a certain degree but if they can't then its almost like talking to the "Chime-bot" that you initially connect with because the responses are almost robotic & unhelpful. Not to mention it takes forever via online chat. Over the phone is just as bad since the few times I chose to call instead of online chatting, the service reps were all rude, very difficult to understand & barely helpful or understanding.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/05/2021