Qui utilise Sales Rabbit ?

Les organisations qui ont des équipes de représentants commerciaux sur le terrain tireront meilleur parti de cette solution. Elle peut également servir de CRM autonome pour les individus ou les équipes qui ont besoin d'un CRM riche en fonctionnalités.

Description de Sales Rabbit

La méthodologie révolutionnaire de SalesRabbit est basée sur des recherches faites avec des professionnels de la vente et les meilleures équipes du secteur. Cet outil s'attaque à ce qui permet de réussir : la motivation des représentants, l'efficacité de l'équipe et la maîtrise des ventes. L'application est conçue pour aider votre entreprise à apporter des changements qui vous permettront d'obtenir des performances optimales à chaque niveau. Leurs équipes dévouées de CSM (Customer Service Management) et de support travaillent avec vous pour mettre en œuvre ces stratégies, vous assurant ainsi d'obtenir les résultats dont rêvent toutes les entreprises de démarchage.

Informations sur Sales Rabbit

Sales Rabbit

https://www.salesrabbit.com/

Fondé en 2012

Vidéo de Sales Rabbit
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Présentation des tarifs de Sales Rabbit

Sales Rabbit est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Sales Rabbit

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Sales Rabbit - Fonctionnalités

  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la formation
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des leads
  • Gestion des objectifs et des quotas
  • Gestion des offres
  • Gestion des performances
  • Gestion des présentations
  • Gestion des réunions
  • Gestion du territoire

Logiciels d'aide à la vente : afficher la liste complète

  • Coût des tâches
  • Devis
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des leads
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Imagerie de documents
  • Planification

Logiciels d'installation de systèmes de sécurité : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Contacts partagés
  • Gestion des leads
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Importation et exportation de contacts
  • Outils de prospection
  • Recherche/Filtre
  • Segmentation
  • Suivi des interactions

Logiciels de gestion de contacts : afficher la liste complète

  • Distribution de leads
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi des interactions
  • Suivi des sources

Logiciels de lead management : afficher la liste complète

  • Distribution de leads
  • Extraction de données
  • Formulaires en ligne
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Lecture de cartes de visite et de badges
  • Notifications de leads
  • Qualification de leads
  • Tableau de bord

Logiciels de prospection : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Devis
  • Dispositions des biens
  • Facturation
  • Gestion de la flotte
  • Gestion des expéditions
  • Historique du service client
  • Planification
  • Routage
  • Suivi de l'infestation
  • Suivi de l'usage des pesticides

Logiciels pour entreprises de désinsectisation/dératisation : afficher la liste complète

Sales Rabbit - Alternatives

Plus d'alternatives à Sales Rabbit

Avis sur Sales Rabbit

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,3
Service client 4,2
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,3

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Randon B.
Sales Associate
Meubles, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/10/2018

"Worked Well"

Avantages: Sales Rabbit was very simple to use and did what I needed. It helped me manage my sales area and was easy to get customer service.

Inconvénients: It wasn't super good about keeping me up to date with appointments.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/10/2018
Rose L.
rose.lavelle@hotmail.com
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2020

"Sales Rabbit pins are extremely useful for re-marketing."

Commentaires: Sales Rabbit is great to log what have you implemented in your marketing strategy on the map, would be much more better if the third party application integration portfolio was stronger.

Avantages: Different styles of of pins are great helpful to categorize the customers that were previously marketed. We can clearly view the statistical distribution of our marketing strategy over a certain area and can view what exactly done to each particular customer and the results. This data helps us to implement new remarketing strategies to each particular customer segment or individual customer and helps to improve our customer acquisition process in a smart way.

Inconvénients: Although present functions of Sales Rabbit work great, it is not strong in terms of the variety and the number of third party applications which would make Sales Rabbit much more extensively provide solution to the requirements of any marketing team. At least I can not say that it solves our problems in a turnkey manner.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/11/2020
Amber T.
Project Specialist
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/10/2018

"Lots of bugs"

Commentaires: It seemed very promising, but in the end it was very frustrating when our reps couldn't see their pins or areas (amongst other things). More hassle than what we bargained for and headaches all around.

Avantages: I loved that it would show you where your current customers are (when it worked) and it was easy to draw and assign areas. It was really easy for our sales reps to fill in the customer information and payment information usually transferred over to our system pretty well.

Inconvénients: There were many instances this summer where a rep couldn't see his pins and therefore knocked into current customers. Sometimes their areas would diasappear or wouldn't save after having been assigned. Other times it would show multiple pins for the same customer, etc. Sales Rabbit's customer service team (when we could reach them) was always willing and ready to help but they didn't necessarily fix the problem right away because it was more of a programming issue that took time to remedy. Often times it would reject a contract for whatever reason and the rep had to wait to submit it later. This would result in some contracts (and therefore, payment information) being lost.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/10/2018
Jacob S.
Owner - Co-Founder
Événementiel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2018

"The bouncy rabbit"

Commentaires: I loved the pins, it saved me wasted time knocking on doors that was useful in facilitating more sales. I cant say there is anything better out there.

Avantages: I really like the pin feature that allows me to drop unique color pins on homes that allow me to better know which homes have been contacted and which homes have not been. This is a great resource for follow up visits. it requires a team to still makes solid notes and make sure they are working hand it hand. I also enjoyed the maps functionality.

Inconvénients: I did not love the communication aspect of the app, real time communication is key for me with sales. While I loved the pins and map, I did not love how sometimes it seemed to lag when I was going to a new area, it felt like it was buffering and would load all the pins in one area, it may have been more of an internet issue, but overall I thought there was a lot of good that outweighs the bad. This software works great hand in hand with other sales tools.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/10/2018
Justin D.
Account manager
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020

"Great if you haven't experienced anything else yet!"

Commentaires: Just fine - but once i changed to another platform, i have never had the desire to switch back.

Avantages: This software was amongst the first that i used for Door to door independent contractor work. It worked well for what it needed to, the ability to upload images to leads was strong, note taking, and specific lead notes was great too.

Inconvénients: The worst part about this software is the battery that is required to run it... you need a portable charger or two to stay alive. Other similar apps in the market seem to provide similar services for less battery usage.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/04/2020