17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Advanced Clear Review

Logiciel de performance parmi les plus simples du marché destiné aux organisations comptant entre 50 et 10 000 employés. L'éditeur a aidé 200 entreprises à abandonner les évaluations annuelles pour passer à un modèle de performance attrayant, basé sur les conversations.
L'éditeur se concentre sur une expérience utilisateur claire et simple qui tire parti des 3 piliers de la performance et du développement : vérifications régulières, opinions en temps réel et objectifs à court terme. Transformez votre activité grâce aux ressources et à l'expérience de l'éditeur.
Deux éléments distinguent la solution : (1) Simplicité (2) Expertise

Qui utilise Advanced Clear Review ?

Ce logiciel est adopté par les organisations de plus de 50 employés de plusieurs secteurs qui cherchent à s'éloigner des évaluations annuelles traditionnelles pour passer à une approche de gestion de la performance plus significative.

Advanced Clear Review Logiciel - 1
Advanced Clear Review Logiciel - 2
Advanced Clear Review Logiciel - 3

Advanced Clear Review ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Advanced Clear Review

Advanced Clear Review

4,9 (19)
401,00 £GB
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
2
4,8 (19)
5,0 (19)
5,0 (19)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
341
46
4,5 (269)
4,2 (269)
4,3 (269)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Advanced Clear Review

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Zensai
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des évaluations de la performance
Portail libre-service
Suivi continu des performances
ClayHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des congés
Gestion des évaluations de la performance
Cognology
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de l'apprentissage
Gestion des évaluations de la performance
Workzoom
Fonctionnalités les mieux notées
Acquisition de talents
Gestion des feuilles de temps
Versement direct
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
SkillsBoard
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'apprentissage
Gestion des cours
Suivi continu des performances
CakeHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Gestion des ressources humaines
ClearCompany
Fonctionnalités les mieux notées
Publication d'offres d'emploi
Suivi des candidats
Suivi des candidatures

Avis sur Advanced Clear Review

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
95%
3
5%
Larry D.
Larry D.
Chief Administrative Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recherche, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Excellent solution for a continuous performance management application which was easily implemented.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Basic but complete functionality which is easy to understand and operate. Straight forward admin capabilities. Fits a culture of existing one-on-one meetings or helps you migrate in that direction. Able to integrate organizational strategic initiatives and core values. Affordable.

Inconvénients :

UK company which uses unique spelling and date formatting for American users. Has some preset functional limits but they are open to hearing about requested modifications.

Réponse de l'équipe de Advanced

il y a 7 ans

Hi Larry, Thank you for the generous and positive review! An update to your feedback - we have now made the spelling of UK/US words configurable. As we have clients all over the world we wanted to remove any confusion, hence why we took the very careful and deliberate decision to use "13 July 2017". Thank you again as always! Sean

Gary
Customer Banking Centre Manager (R.-U.)
Services financiers, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Revolutionised the way in which performance discussions are held in my organisation.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Massive time savings in terms of keeping direct report's folders with appraisal files & evidence all of which is replaced by this fantastic software. Employee engagement in performance conversations increased dramatically, hence overall productivity.

Avantages :

Ability to provide in the moment feedback with ease knowing it's logged immediately with no extra paperwork required. Ease of system, access & layout encourages use & is very user friendly. Promotes development conversations from employee view with a focus on on-going development rather than based on high level objectives which can lead to employees losing focus. Easy to link goals to objectives & employee engagement rockets as they see how their small part contributes overall. Ability to set clear , concise actions tailored to the individual which they can easily track & update on their progress. Quarterly check-ins provides the ability to 'check-in' and re-prioritise where required. Team view allows people managers to identify direct reports they potentially need to spend more time with & allows a vision of feedback received for the team.

Inconvénients :

Would be nice to have ability to provide feedback to various people at once rather than individually each time - for example collective team feedback following an event.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Easy to Use System

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

We received very little training on this software as our company rolled it out, but it's very user friendly and we had few issues in set up and roll out.

Inconvénients :

Not too many cons at the moment. I hoping we learn more about integrating the system with Outlook.

Michelle
HR Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Ditch the Paper Process of Performance Management

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I've been an HR professional for 20+ years and performance management systems/forms/etc. have always been painful. They don't work. Clear Review replaces it and really gives the client the opportunity to align the system and features to their business. I have two main reasons why I recommend Clear Review to other HR and Business professionals: 1.) Ease of implementation. 2.)Ease of engagement with staff. Skip the bells and whistles of complicated systems.

Avantages :

Super easy to use. Required very little training for our employees to be up and running with using it to having meaningful check-ins with their manager. Easy to schedule check-ins, write/retain notes and action items and to provide feedback. As an Administrator, absolutely love that we can rename data fields to align with the language used at our organization. For example, the system configuration calls performance reviews "Talent Reviews" but if your company prefers Performance Reviews, the field can be edited by the Administrator. Awesome.

Inconvénients :

We would like to allow for document uploads into an employee's profile. This company is extremely attentive to the needs of their clients, without compromising the Mission of the company which is to make performance management meaningful and easy.

Lisa
HR Business Partner (R.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very user friendly system and cost effective

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Performance Management on a continuous basis and a record of check in conversations taking place

Avantages :

the ease of implementation and the look / feel of the system is excellent. The systems staff are very helpful in supporting our queries and are always asking for feedback to develop the system further.

Inconvénients :

As an administrator of the system, I do not appear to have access to view what managers see on their team / department page so I need to ask a manager to show me what they are referring to on their login.

Réponse de l'équipe de Advanced

il y a 7 ans

Hi Lisa, Thank you very much for the review! As we discussed, you can leverage the "impersonation" functionality to give you and other Administrators visibility of manager's teams. This way you do not need to ask them to log in - problem solved! Thank you, as always. Sean