ACESoft Business Manager

par ACESoft Integrated Solutions

Qui utilise ACESoft Business Manager ?

Les cabinets vétérinaires qui ont besoin d'un programme complet, à la fois facile d'utilisation et performant, qui ne dépend pas d'une connexion Internet ou d'un fournisseur tiers pour fonctionner.

Description de ACESoft Business Manager

Une solution de pointe pour tous les cabinets mobiles. Accédez à toutes vos données où que vous soyez : aucune connexion Internet n'est requise.
Planificateur entièrement intégré, dossiers médicaux, rappels, modèles intelligents personnalisables, contrôle d'inventaire sur plusieurs sites, paiements intégrés, créateur de rapports personnalisés, génération de formulaires et module sur la base de la comptabilité de caisse et d'exercice.

Informations sur ACESoft Business Manager

ACESoft Integrated Solutions

http://www.acesoftis.com/

Fondé en 2008

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À partir de

s/o
169,00 $US/mois
100,00 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de ACESoft Business Manager

Ressources d'aide

  • Service de support 24/7 (réponse directe)

Déploiement

  • Windows (ordinateur)
  • Windows (sur site)
  • Linux (sur site)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

ACESoft Business Manager - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Comptabilité
  • Confirmation et rappels
  • Entrée et sortie
  • Estimation
  • Facturation
  • Gestion de la communication
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des modèles
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Graphiques
  • Imagerie et rayons X
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Invitations et rappels par e-mail
  • Messagerie SMS
  • Modèles personnalisables
  • Notes SOAP
  • Paiements électroniques
  • Planification automatisée
  • Planification de traitement
  • Planification des rendez-vous
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des statuts
  • Tableau blanc
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des ordonnances
  • Traitement des paiements
  • Télémédecine

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Avis sur ACESoft Business Manager

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Note globale

4,8/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 5
Service client 5
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,8

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Écrivez votre avis !
Kim S.
Veterinarian, Practice Owner
Vétérinaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/07/2017

"Easy to use, reliable, works everywhere I go, full of great features!"

Commentaires: This software has been a huge benefit to my practice. I had been using another system and switching to ACESoft was easy and has immensely streamlined our operations in many ways.
Medical records creation process is very streamlined and efficient, and converts to invoice easily. This feature alone has saved me countless hours in record keeping and data entry.
It has helped us to improve at collecting fees at time of service by being able to produce an invoice in the field.
Tracking expiration dates of inventory items alone has more than paid for this program.
As an ambulatory practitioner, I really appreciate how the scheduler helps us to be more geographically efficient and avoid traversing the county more than we need. We also use the schedule as a communication tool within the office, which is also a big help.
Financial reporting is great and managing reminders is super easy and has been a great benefit in helping to promote customer compliance for their animals' care and we use reminders as marketing tool as well.

Avantages: Ease of use is great and the help and support from the company are great as well. I like that I can go anywhere and use my system even where there is no internet access (unlike cloud software) and sync with the office when I am connected. I love the way the scheduler works and from an appointment can jump directly to a patient, or a customer without having to exit out of one screen to get to another. The software is really exceptional in the way you can easily navigate to different places in the program. Another thing I really like is their template feature that opens various templates, populated with patient information, and then allows you to annotate, draw, add pictures, select from drop down menus, etc and attach to a patient record. They say I can even make my own templates, but i have not gotten into that yet. Great reporting, reminders, and inventory management.
It does pretty much everything I need it to do and then some. Highly recommended!

Inconvénients: Cant really think of anything negative to say about this software program. Any time I have had any problems the company has promptly helped resolve them, and in most cases were user error.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/07/2017
Stephanie M.
Office Manager
Vétérinaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2017

"Easy, intuitive, user friendly, great customer service"

Commentaires: We are able to efficiently look up previous records and have all aspects of the medical record available to us. Able to batch print/email invoices for an easier end of month processing.

Avantages: - Ease of use
- Intutive nature of the program
- Ability to connect easily with customer service
- Ease of Trouble shooting

Inconvénients: All software programs are not going to be everything to everyone. Acesoft works with you as the user to help you use the program to the level that you require.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/10/2017
Dale R.
Owner/Veterinarian
Vétérinaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2017

"The transition to ACESoft went great. I have been using it in the field and at the clinic."

Avantages: ACESoft is very easy to learn and use. We were up and running quickly. The tech support group did an excellent job of importing my data. We use it in the field on a Surface, which has proven to be great.

Inconvénients: I would like to see an improvement in some of the reports. Especially in the area of automatically generated client/patient go home reports that are then saved in the medical record.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ACESoft Integrated Solutions le 11/08/2017

There are a number of different reports and types of reports within the program, and the program also offers the capability for you to make your own. Please contact tech support for help creating and customizing the reports you need.
Thanks.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2017
Gregory F.
Vet- Practice owner
Vétérinaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/07/2018

"Very comprehensive and professional program and yet practical and simplistic ease of use"

Avantages: The software is appealing as I have taught myself and my tech's how to use it- incredibly user friendly and with icon buttons nearly understandable " out of the box!"
Kevin- architect of the program, is always available and oddly ALWAYS energetic and enthusiastic to assist with even the most mundane requests

Inconvénients: I have had zero bad experiences with this software- as stated, top notch support and a practical program so less time on the computer and more time with clients

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/07/2018
Dr ed A.
Director
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2018

"A superb highly adaptable and powerful practice management system with wonderful support."

Avantages: The adaptability and ease of 'on the job' modifications and updates to all aspects of the ACESoft system has really suited our unique practice and I imagine would do no matter what sort of practice / business it was applied for. Everything is accounted for and everything can be achieved without the usual limitations and restrictions of other systems.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/03/2018