Description de Thryv

Découvrez Thryv, la plateforme d'expérience client de bout en bout conçue pour les petites entreprises. Thryv intègre des fonctions commerciales essentielles telles que les estimations et la facturation, la planification de rendez-vous, le traitement des paiements, les campagnes par SMS et par e-mail, la gestion des listes de clients, les réseaux sociaux, etc.

Qui utilise Thryv ?

Être propriétaire d'une petite entreprise peut représenter une charge considérable. Thryv a créé un logiciel simple pour aider les propriétaires à s'organiser, à communiquer avec leurs clients et à être payés, afin qu'ils puissent reprendre le contrôle.

Thryv Logiciel - 1 Thryv Logiciel - 2 Thryv Logiciel - 3 Thryv Logiciel - 4 Thryv Logiciel - 5

Thryv ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

Thryv

4,2 (445)
Thryv
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
152
55
4,1 (445)
4,1 (445)
4,3 (445)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
96
205
4,4 (3 620)
4,3 (3 620)
4,4 (3 620)

Alternatives à Thryv

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
CRM
Suivi des clients
Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des ordres de travail
Historique des factures
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Gestion des tâches
Keap
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
CRM
Gestion des contacts
FieldEdge
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des expéditions
Planification
Gingr
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmation et rappels
Réservation en ligne

Avis sur Thryv

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
18%
3
5%
2
2%
1
11%
John
John
Insurance Agent (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Crafting your message

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I really have had a great experience. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been so helpful and he gets back to me quickly. It's a good feeling to have someone like this to help me.

Avantages :

I love the central location for everything, and I mean EVERYTHING! Before Thryv, I spent so much time and money on different solutions for different business needs. Thryv keeps it all in one place, and the coaching along the way is really helpful.

Inconvénients :

Well, it isn't a con, but there is a lot to learn at first. I would say that there are so many options, it can seem overwhelming at first. But stick with your account manager and the specialists, and you will be fine.

Réponse de l'équipe de Thryv

il y a 3 ans

Hey John. Thanks for the review. We appreciate your thoughts and are so excited you've been enjoying Thryv! Please let us know how we can ever assist you. Whether that's a simple question or something more in detail. We're here to help! Thanks again! -Chandlor

Gina
Event Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

RWFE Thryver

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : My overall experience with Thryv has been great we just got a new account rep and he is wonderful however the gentleman who sold us the software was very good as well we like them both.

Avantages :

The ease inability to get contracts signed and hold the date fees paid without using US mail. Being able to share the calendar with colleagues. And the communication between us in the client is one thread of messaging which makes it easy to not lose information.

Inconvénients :

It would be good to be able to send information from a portal to multiple parties. In our instance often times were talking to a bride and the groom or the bride and her parents who typically pay for the wedding event and services. Right now I have to set up two separate accounts.

Réponse de l'équipe de Thryv

il y a 9 mois

Hi Gina, thank you for your review! We are excited that your experience with Thryv has been going great. Excited to see that communicating has become easier. Also, your suggestion is a great idea, I will send this to our team for them to look into! If you ever need assistance, please call our Free 24-Hour Thryv Support line at 844-998-4798. - Gabe

Bob
IT Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Multipurpose CRM Solution For Business

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : My experience has been great and Thryv meets all ou8r CRM needs. What's more it makes social media management and marketing easy further making it even better.

Avantages :

What makes Thryv irresistible are the many features it offers. I like CRM features that makes the tool capableIn addition, it also comes with social media management and marketing features.

Inconvénients :

Thryv has been great since deployment and I have no reason to complain as it meets all our needs as expected

Réponse de l'équipe de Thryv - AU

il y a 4 semaines

Hi Bob, thank you very much for your review. We are excited to hear that Thryv's CRM is helping meet your business needs. If you ever need assistance, please let us know! - Gabe

Andrew
Andrew
President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Alternatives envisagées :

Fraudulent billing practices

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I canceled my account after about 1 year, and they continued billing me. Customer service confirmed the cancellation, but the bills kept on coming.

Avantages :

The listing management feature is excellent

Inconvénients :

Importing contacts into the database took days and required technical support to make it happen

Réponse de l'équipe de Thryv - US

il y a 2 mois

Hi Andrew, thank you for your reviews, we are glad that we were able to refund the last month that you were billed and were able to send your suggestion to our team. - Gabe

Kevin
General Manager (É.-U.)
Construction, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Our business is Thryving!

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : The orders we capture by using Thryv versus what would have slipped through the cracks without it tells me that not only is the system paying for itself, it’s actually generating income.

Avantages :

I love the dashboard. It’s the pulse of our company. At a glance you can see where you are, where you’re headed and where you’ve been. Filtering makes it easy if you want to see what’s been approved, expiring, needs attention, etc.

Inconvénients :

I think the reporting could use a facelift. You can export numbers but I’d like to see a feature with customizable graphs and charts.

Réponse de l'équipe de Thryv - US

il y a 4 mois

Wow, Kevin, thank you so much for your review! It is amazing to hear how Thryv has helped your business. If you ever need assistance, please call our Free 24-Hour Thryv Support line at 844-998-4798. - Gabe