17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Thryv

Découvrez Thryv, le logiciel de gestion de la relation client (CRM) conçu pour les petites entreprises. Le CRM de Thryv vous fournit des informations détaillées sur les données clients et les profils clients, notamment les coordonnées, l'historique des rendez-vous, les préférences uniques et les notes personnelles. Utilisez-les pour envoyer des communications par SMS et par e-mail ciblées qui les font revenir encore et encore.

Qui utilise Thryv ?

Être propriétaire d'une petite entreprise peut représenter une charge considérable. Thryv a créé un logiciel simple pour aider les propriétaires à s'organiser, à communiquer avec leurs clients et à être payés, afin qu'ils puissent reprendre le contrôle.

Thryv Logiciel - 1
Thryv Logiciel - 2
Thryv Logiciel - 3
Thryv Logiciel - 4
Thryv Logiciel - 5

Thryv ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Thryv

Thryv

4,2 (497)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
152
55
4,1 (497)
4,0 (497)
4,3 (497)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
144
11
4,6 (2 798)
4,6 (2 798)
4,7 (2 798)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Thryv

Housecall Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Historique des factures
Planification
Keap
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Saisie de leads
Calendly
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Jobber
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des rendez-vous
Suivi des tâches
Traitement des factures
Next Level Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SumUp
Fonctionnalités les mieux notées
Carte de fidélité
Gestion des récompenses
Traitement des cartes de crédit et de débit
Hootsuite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Square Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
Doodle
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification des groupes
Réservation en ligne

Avis sur Thryv

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
19%
3
5%
2
2%
1
11%
Serge Isidore
Serge Isidore
Gestion clientèle (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Logiciel très intéressant de gestion clientèle

4,0 l’année dernière

Commentaires : Dans l'ensemble, Thryv est meilleur pour la gestion clientèle , l'automatisation des mails et avec plus de fonction commercial permettant de bien gérer nos relations , projet , vente , facturation avec les prospects et entreprises . Je le recommande

Avantages :

Thryv est un logiciel très intéressant avec une grande fonctionnalités, simplicité d'utilisation et très bon pour la gestion clientèle

Inconvénients :

Malgré ce logiciel très bon et riche en fonctionnalités , il n'est pas disponible dans tout les pays . Dommage

Réponse de l'équipe de Thryv

l’année dernière

Hi Serge, thank you for your review. We are excited to hear that our features are helping small businesses, and don't worry we are working on providing Thryv internationally. We are already in Australia and Canada, stay tuned for more! - Gabe

Stephen R.
Stephen R.
Vice President of Sales and Marketing (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériaux de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

THRYV is Excellent!

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Fantastic Overall Experience! We now have an up-to-date software that serves our company and our customer base to its highest potential possible.

Avantages :

That it is user friendly for myself and my sales team. The communication aspect has changed the game for our company. We all know what is going on with each other's customers at any given time and it has made us look that much more professional in the building supplies industry. Tracking the 7 key components has been important for my role - Leads, Appointments, Conversion Rates, etc.........

Inconvénients :

Cannot cc in the emailing portion and the limit of characters in the text and email side.

Réponse de l'équipe de Thryv

il y a 4 ans

Hi Stephen, one of Thryv's goal is to make communication between your team and your clients easy, and it is great to hear it is working for you, making you a leader in your industry. Thryv is always evolving, and your suggestions help us do that. If you would like, in your Thryv Dashboard, on the lower right, you can leave your ideas there for our team to see. - Gabe

Patrick
Piano Tuner/Technician (É.-U.)
Musique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An easer scheduling manager

5,0 l’année dernière

Commentaires : I have realized great benefit by using Thryv. The online scheduling for the client and myself is a vast improvement on what I had in the past. I would definitely recommend this software for others who are looking for an appointment management system.

Avantages :

At first I was skeptical that Thryv could be the one scheduling management that would help me keep track of my appointments. When I really got down to using it, I was upset with myself that I had not started using this earlier. I now find it to be an essential part of my business. I am an older guy and I have had trouble comprehending other past appointment management systems. With Thryv, the ease of use for the client to schedule appointments and myself for approving and manually scheduling has been wonderful. I can't say enough good things about Thryv.

Inconvénients :

A feature I feel that is missing is the ability for the client to pay me on the spot.

Réponse de l'équipe de Thryv

l’année dernière

Hi Patrick, thank you for your kind words, and not sure if you knew, but we offer ThryvPay that allows you to take payments whenever and wherever you are, you can even send a link to receive the payment. Here is a link with more information. - Gabe https://www.thryv.com/features/thryvpay/

Jenny
Officer (É.-U.)
Construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Poor Customer Support, still withdraw full price from your account even though they said not

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : I had to reach out to their [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about 1+ years ago in order to get my website fix because they keep on pushing from one team to another. I have been frustrated with their unprofessional customer services since 2017 and I'm about to send another email to the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] about this ridiculous charge of $199. This is a scam and rip-off from their customers who decided to leave.

Avantages :

If you have a full-time staff to use this software to run your business then it should be okay.

Inconvénients :

1. You need to constantly check your website because you know when they mess it up to become a blank page. You will not get an easy resolution from their CSR without a request to speak with the manager. 2. If you terminate the agreement earlier then they hold you accountable to pay them until the term expired. On the other hand, when the term is expired and they continue to charge you month-to-monthly without giving you the courtesy email to let you know about the term being the change. 3. I was 3 or 4 days into the new month and request to terminate because my contract has been expired for I don't even know how long. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] promised me that she will wave the 1-time pro-rate fee that give me the weekend to retrieve all the emails that I need and forward it to my Google account. That was a lied and on Monday I got charge for the full-price $199. I have appeal with my bank and call Thryv, they have the nerve to tell me that they are not going to refund the charge. If you are looking then stay away from Thryv.

Réponse de l'équipe de Thryv

il y a 4 ans

Hey Jenny! Very sorry for all the trouble! I sent your concerns over to our Client Care Escalations team! They'll be getting back to you as soon as possible! Please let us know what else we can assist you with. -Chandlor

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Yes, You Can Do It All

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : I now have the ability to see what is happening with my business under one roof. Like a wheel, there still may be addition spokes, but Thryv is the hub. It is the command center.

Avantages :

You can run your business on a single, intuitive platform with all the support you could want. The website design team is a huge value.

Inconvénients :

So much to learn, so little time. This is a powerful platform giving you all the arms you need to handle all the hats you wear as a small business owner. This thing is a beast for capability. It's worth the time & effort to become its master.

Réponse de l'équipe de Thryv

il y a 4 ans

Hi, we are glad to hear that you are enjoying Thryv! Our software comes with many features, and the great thing is that it's here when you're ready for it. If you need any help, please call into our free, 24-hour Thryv support line. Our Thryv Service Specialists are available and ready to assist! - Gabe